[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Klusserdeklus!
    Nou, ga nu eerst naar huis, kom vanavond nog wel ff weer langs. Eerst sinterklaasverplichtingen, hihi! ;)

Iedereen fijne sinterklaasavond vanavond!

Tok!
    Xx

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D ja vergeet steeds dat het sinetrklaassie is :p mis die tijden wel dat ik nog klein was, kadoootjuuus ! :p
    hele fijne avond iedereen die wat aan sinterklaas doet !

liefs

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey kippen zitten jullie allemaal bij sinterklaas op schoot?

4. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hai hai, jij had gereageerd op mijn onderwerp (gespannend buik)
    heb jij dat nu nog steeds?
    sintje is alweer weg, neefjes en nichtjes moesten naar bed ;)

xx

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Pien!

Klopt van die reactie!

En ik heb het nog steeds hoor zo'n gespannen buik en nu een drukkend gevoel aan de ene kant en gister aan de andere kant!

Ik kom ook net van sinterklaasfeest bij mijn neefje en nichtje heerlijk die blije snuutjes he!

Kus

6. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    ja geweldig die kids! gillen dat ze kunnen he toen ze het gebonk hoorde!
    ik heb geen last meer van die spanning in mijn buik, alleen aan de linkerkant voel ik wel dat het gevoeliger is.. wel als ik ff gezeten heb ( ik zit op de bank met de laptop op salontafel, dus voorover gebukt..)
    en als ik dan achterover buig, lijkt het een soort steekje, maar absoluut niet zoals gisteren!

weet het niet hoor!

xx

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey,

Ik ben degene die naar de huisarts is geweest, hi hi
    kreeg inwendig onderzoek enzo.... maar alles was goed.....
    Maar eeuuh ben nog steeds niet ongi, ooeoioeioeioe
    zal toch niet waar zijn. Weet nou niet wat ik moet gaan doen...
    Want heb nu cyclus van 26 dagen aangehouden, omdat ik dit de laatste maand ook was, maar de maanden daarvoor had ik cyclus van 28 dagen..
    Ik ben de heleweek al futloos. Echt geen conditie erg raar... echt spannend nu...

Ik ben trouwens 1.68 en ik weeg ook maar 50 kilo. Is denk ik ook maar wat bij je past. Ik ben altijd licht geweest.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Pien dat is nog even afwachten dan! Ik had het vanaf mijn eisprong tot aan nu maar weet wel dat ik dagen had dat het weg leek maar na een aantal uur kwam het toch weer terug...

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Minkip! Ik dacht het ook later maar ik kon de berichten ook niet meer zo volgen en dacht ach, laat maar! Hahaha... Merk wel dat ik nu al alles door elkaar haal of niet goed kan volgen!

Ze zeggen altijd dat je van je langste cyclus moet uitgaan he? Spannend hoor, hoop het voor je, zou wel gewelig zijn als het raak is!

En over dat gewicht, ja is ook maar net wat bij je past, ik ben wat langer en zwaarder maar ben nooit dun geweest en zal het ook nooit worden, nu al helemaal niet ;)

En uhhh kippies; zoals beloofd een foto van mijn test in mijn album!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve kippies hoop niet dat jullie het nog erg gezellig gaan maken hier vanavond laat want dat ga ik niet mee maken, ga slapen ben beetje veel moe ;)

Zie jullie morgenvroeg weer! Slaap lekker liefies!

xxx

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Tot morgen en slaap lekker...
    Volgens mij is het erg rustig vanavond.
    Tja ga maar uit van mijn langste syclus, maar vindt het erg moeiljk om te wachten, nou we zullen wel zien.
    Ik onthoud ook lang niet alles en ben nog niet een zwanger, laat staan dat het wel mag lukken, ha hahah
    nou dan ben ik helemaal een zeef...

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    halloooo ik ben er ook nog hooor ! zat even te pokeren !
    mink wat super spannend zeg ! ik zal extra duimen ! voor iedereen die nog wacht !

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    en ja moe delilah dat kan niet he ! hihi geloof het best ;) ! cmon he ! nog 9 maandjes te gaan ! hahaha

14. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    stoer van je test op de foto Deli!

hier heb ik OF innestelbloed OF aankondiging van ongi..

Sint was leuk bij mijn ouders!

Lekker slapen allemaal!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen lieve kippetjes! :)

Hoe was jullie sinterklaas? Mijn avond was heel gezellig! En nog leuke cadeau's gehad ook! Vanavond dobbelen met mijn vriendinnen, echt zin in!

Ik ben sinds gisteren heel beroerd en ben toch van plan om even naar de HA te gaan! Ik heb gisteren ontzettende krampen in mijn onderbuik gehad, zo erg dat mijn benen helemaal tintelde.. Ik geloof niet dat dat goed kan zijn.. Vandaag is het weer weg, maar voor hoelang?! In ieder geval nog geen spatje rood te bekennen, maar ik weet nu eigenlijk niet of ik dat wel zo'n goed teken vindt.. :( Ik word er een beetje moedeloos van.. Vandaag echt ontzettende koppijn en een misselijk gevoel van de honger (ga maar even eten zo).. Misschien ben ik gewoon een beetje oververmoeid, ik weet het niet! In ieder geval zitten die buikkrampen me niet lekker :(

Hoe is het met de andere kippetjes?

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wow Delikipje, je test is echt SUPER positief! :) Leuk! :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linniekip!

Goedemoren meisie, voel je je zo beroerd joh?! Dat is niet fijn! Dan kun je misschien inderdaad beter even langs de HA gaan als is het maar voor je eigen gemoedsrust!

Mijn sinterklaas was leuk, bij mijn broer met zijn kids en die van zijn schoonzusje, echt leuk om die gezichten te zien vol spanning, hahhaha... Wat heb jij allemaal gekregen? Ik een letter maar wij doen niet echt wat een sinterklaas maar altijd met kerstavond cadeau's onder de boom...

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mornin' Delikipje! :)

Ja, ik ga zo even een afspraak maken, zit me niet lekker.. :(

Ik heb eerst lekker bij mijn moeder gegeten, HEERLIJK! En daar kregen we allemaal zo'n blik vol krasloten (paar euro's gewonnen) en daarna naar de schoonouders geweest, daar hebben we ook een letter gekregen en twee glazen placemats (klinkt vreemd, maar echt super leuk) waar je een foto in kan doen en met hetzelfde patroontje als ons behang. Barok! :) Super leuk! En vanavond lekker dobbelen, altijd gezellig! :D

Hoe voel jij je?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja moet je doen meid, als je echt geen lekker gevoel hebt kun je altijd beter ff naar de HA gaan ook al ga je misschien voor niks zul je wel gerustgesteld zijn toch!

Gaaf joh, zulke placemets, leuke cadeautjes hoor! En vanavond ook weer wat leuks voor de boeg dus, gezellig! Wij gaan vanavond maar eens langs bij onze ouders met nieuws ;)

Morgen ga ik met vriendinnen uit eten en we zouden daarna cocktailtjes gaan drinken, oh oh... Dat gaat voor mij niet door, hahaha.... Neem wel alcoholvrije!
    Ik voel me verder goed, raar gevoel in mijn buik, erg opgezet en moe maar ja, dat schijnt normaal te zijn?!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gaaf he, was zo blij dat het heel duidelijk was, langer spanning had ik niet kunnen opbrengen :(

Deel Deze Pagina