Ga je vanavond het grote nieuws vertellen? SPANNEND! Heb je nog iets leuks bedacht, of ga je het gewoon vertellen? Lekker, ik heb ook zin om uit eten te gaan en cocktails te drinken! Maar eerst maar eens mijn schade van deze week inhalen, ik heb aardig wat werk laten liggen deze week Ik zal er vandaag dus niet zoveel zijn, maar nu nog wel hoor!
Nee we hebben nik bijzonders bedacht we kunnen ook gewoon niet wachten, hahaha... Maar het is koopavond bij ons dus we kunnen altijd nog even kijken of we wat grappigs kunnen vinden... Ik ben op het moment ook druk met een klus voor mjin teamleider dus ben er ook niet zo heeeeel vaak... Maar kan gewoon niet zonder jullie
Een vriendin van mij had een heel klein rompertje gekocht en ingepakt! Misschien een leuk idee?! Ik ga nu ff lekker een bak koffie doen!
Ohhhh meid ik vind het echt zo *** voor je he, wist je maar waar je aan toe was! Misschien lucht je HA bezoek zo op dat als je van de HA terug komt je direct ongie wordt... We hopen op iets anders natuurlijk maar als je een keer ongie bent kun je tenminste een beetje gaan inschatten wanneer je ei is etc.
Hahaha... ben al klaar met de klus voor m'n teamleider kan ik gewoon jullie blijven lastig vallen vandaag
Jeeeuuuuuuuuhhhhhhhhhh! Ik moet echt veel doen vandaag, maar ik ben niet vooruit te branden.. Jakkes! Ik ga nu even de HA bellen, ik laat zo weten hoe dat is geweest! X
Ik had net de assistente aan de lijn en zij geeft aan dat het natuurlijk goed mogelijk is dat mijn cyclus nog niet op gang is, maar ze legt het nu voor aan de dokter en dan moet ik tussen half 12 en 12 uur nog even terugbellen. Ik ben benieuwd! Ik ben heel erg in twijfel of het ik zondag 18 nov ongi ben geweest en dit misschien wel mijn tweede ronde is.. Maar dan zijn deze buikkrampen nog steeds niet te verklaren Mijn bmm zit nu ook heel hoog, dus volgens mij ben ik niet (meer) vruchtbaar ofzo.. En nu hou ik op met klagen! TOK TOK TOK TOK TOK!
Jij moet eens ophouden met zeggen dat je zit te klagen! Dat doe je helemaal niet je deelt gewoon je gevoel en je vragen, niks mis mee! Moet je ook vooral blijven doen, alles wat je voelt of wat je dwars zit zeggen en niet alleen mee rond gaan lopen! En luister naar deze kip! Ik hoop dat de huisarts je toch kan helpen op een of andere manier, hoorde ook dat er tabletjes waren die de menstruatie op gang kunnen helpen, las ik ergens hier op het forum?! Weet natuurlijk niet precies hoe dat zit?! Wist de assistent je te vertellen of het normaal was bij het "ontpillen" zulke buikkrampen te hebben dan?
Thanks lieverd! Maar af en toe voelt het echt als klagen, ik zit pas in ronde nr. 1, dus mag niet eens klagen! Maar die onzekerheid is gewoon killing! De assistente zei er verder niet veel over, dus ik kijk wel even wat de dokter gaat zeggen. Heel stiekem heb ik een gevoel dat ik best eens zwanger kan zijn, waarom weet ik niet.. Ik probeer dat gevoel te verbannen, zodat ik geen moed krijg, maar dat lukt me gewoon niet! Alles is mogelijk toch?! Misschien is een inwendig onderzoek ook weleens goed, even kijken of er geen rare dingen aan de hand zijn! Ach, ik wacht gewoon even af wat de dokter zegt! TOK?!
Klopt je mag ook niet klagen in ronde 1 maar dat is het ook, je klaagt helemaal niet! Het is toch logisch dat je gewoon wilt weten wat er zich nu allemaal afspeelt in je lichaam! Niemand vind het leuk om zolang af te wachten en al helemaal niet als je niet weet waar je op wacht, je ei? Ongie? Zwanger? Het kan bij jou allemaal inderdaad! Volgende week zou je toch weer een keer een test doen? Wie weet, met al dat geklus van jou, grote kans, hahaha! Ik weet dat je druk bent met werk nu maar je laat wel ff een bericht achter als je de dokter zelf hebt gesproken he?! Wat zeg je tegenwoordig eigenlijk aan de telefoon? Met linnie of met Linniekip of met kluskip of zeg je gewoon hee Dokter met Dr. Linniekip, hahaha... Meid maak je niet gek! Jou tijd komt snel, voel het aan mijn water!
hey dames( tokkies/chickies ) alles wel vandaag? spannend linniekip ben ook wel benieuwd wat de dokter gaat zeggen.. en wat delikip al zegt dat is geen klagen! succes kus
Hey Vrolijke HeidyKip, hahaha... Goedemorgen hoe is het met jou vandaag? Met mij alles goed! Ben blij dat jij ook even tegen ons medekippetje zegt dat ze niet zo raar moet doen! Zie dat jij in Veenendaal woont ik kom uit Arnhem dus ben zowat je buurvrouw, pfffff hihihi
oww gezellie daar moet ik zo weer heen moet altidj met mn zoontje naar klimmendaal.. nee ze klaagt inderdaad niet haha maar ik snap t wel..ik heb ook altijd t gevoel dat ik klaag.hihi.. hier verder alles goei had gisteren behoorlijk zere boobs maar volgens mij kan dat nog helemaal niet haha.. dus we wachten nog fijn poosje voor we eens kunnen testen.. kus
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer even, kreeg geen mailtjes meer Mijn mannetje is gisteren thuis gekomen groot feest weer natuurlijk. Maar nu heb ik vanochten weer bloed verloren. Net even de assistente gesproken en die denkt dat het geen kwaad kan. Maar vanmiddag belt de HA mij terug.
Ohh, toch niks ernstigs dat je naar klimmendaal moet? Ach ja, wij vrouwen klagen ook wel veel maar in dit geval niet! Nou mevrouwtje Heidy wil je een valse hoop geven maar ik had ook direct na mijn eisprong van allerlei symptomen incl. zere (.)(.) terwijl ik dacht dat het onmogelijk was! Moeten weer ietsje harde veren voor iemand dus xxx
whahah ..nou ik wacht rustig af..al ben ik deze maand wel extreem aan t klussen geweest voor mijn doen.. maar dacht dat t niet zo snel kon..nou ja we zien t wel.. ik loop al vanaf z'n 2,5 bij klimmendaal. nu nog maar 1x per week dus dat valt mee.. hij heeft hemiplegie (linkszijdig spastisch) in lichte mate dus het valt mee.. kus
Hey Mupkippie! Ik dacht al hoor helemaal niks meer van je! Gelukkig ben je er weer ff Wat vervelend he, van dat bloedverlies... Is je haantje nu weer weg dan? Of kun je nog ff genieten?
He hallo, ga me hier ook maar eens mengen, ben namelijk ook niet vooruit te branden op mijn werk en ook ik herken klachten hier. vreemde buikpijn , lange cyclus waar geen pijl op vast te trekken is enz. en nee we klagen niet we willen gewoon ons ei ff leggen bij andere kletskippen. groetjes