Goeiemorgen kippetjes! Ben weer terug van vakantie! Heerlijke week gehad. Alleen elke dag goed misselijk en moe. En woensdag een hele rare spierpijn in mijn onderbuik gehad. Lag elke avond om half tien al te slapen..... Tot straks kippies!
Ik kan tijdens mijn werk niet meekakelen... kregen laatst een memo dat er teveel op internet gekeken werd naar pagina's die niks met ons werk te maken hadden... zal het nu dus maar niet meer doen..
dus bij deze neem ik afscheid en kom 9 mei weer terug om te vertellen of ik zwanger ben of niet...wel houd ik ff in de gaten bij mensen die bij mij in het zelfde schuidje zaten of die zwanger zijn of ongi zijn geworden.... fijne maand april julllie en ik zie jullie in mei oja fijne meetingdag toegewenst
Heey Yojo! Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad! Alleen wat minder van de moeheid... heb je nu eerst weer weekend om van bij te komen, hihi!
Tot mieBlondie..en je weet wat ze zeggen...in mei leggen alle vogels een ei...en wij zijn kippen dus ook volgels .... Broedse
Voor mij geldt gewoon maart roert zijn staart enne april doet wat ie wil maar verder weet ik het ook niet wat jullie nu uitgevogeld hebben hoor
Nou, ga nu ff met Jamie naar het hertenkampje, geloof dat we vanaf 12 uur niet meer naar binnen kunnen ivm voedertijd... Tok straks kippies! Niet zonder mij met pagina 900 beginnen hoor! Xx
Nou ja, toen ik rond liep als een kip zonder kop heb ik mijn kop die ik niet meer heb toch gestoten waardoor ik zo overslag was dat ik al eerder ben gaan broeden... Denk dat het zoiets geweest moet zijn
Tok zo Queenie! We zouden niet durven meid! Morguh mup, hoe staat het met jou deze morgen? Behalve dat je geniet van je genietende honden
goeiemorgen! even een bannercheck, kijken wanneer die zegt dat mijn ei eraan komt, want ik zeg: morgen! gelukkig in het weekend, dus veel klustijd