Riedeltje kom opppppp, TOKKA je kunt het meid! Wij staan langs de zijlijn jou aan te moedigen! *go riedel *go riedel *go riedel *
Ik ken het riddle, ik heb er ook last van. Net opperhaan weer de deur uitgewerkt! Nu even genieten van een kopje koffie en een liga. MMMMMMMM
@ Deli & de rest, hier gaat het goed hoor. Nog lekker in onzekerheid. Bij jou schiet het al flink op zie ik.
haha kijk dat doet een kippetje goed Enne kippies.......27 mei om kwart over 1 gaat dit kippie trouwen!
Hey meisjes hier nog geen rode duivels. Mijn temp was vanochtend nog steeds hoog. Ben wel erg snel emotioneel,net een bevalling op tv gekeken kreeg spontaan tranen. Ik durf nog niet echt te testen omdat hij een aantal dagen terug negatief was. Ik hou jullie op de hoogte. liefs maria
goeie middag, Spannend Maria; ik hoop dat er ruimte voor je komt op die grote wolk... Lynn tot in mei maar weer. Wel jammer dat je ongi bent geworden. Deli; heerlijk genieten van je vakantie. Hier is vandaag geen zonnetje te zien jammer... Verder krijg ik meer pijnlijke borsten. Wat ik wel vreemd vind deze maand. Is dat ik echt aan beide kanten steken voelde tijdens ei zeg maar en normaal, alleen links. Nu voel ik ook aan beide kanten steken in mijn buik, hmmm herkenbaar voor iemand. Normaal heb ik maar aan 1 kant steken. Het trekt ook veel meer door naar mijn benen. Dus vind het nu toch wel spannend worden. Ik wil alleen geen valse hoop hebben..
Hey Minkie! Spannend meid! Ik had ook pijnlijke borsten, vooral jeukende en dat de pijn via mijn lies naar mijn benen trok? Maar heb meiden er wel vaker over gehoord en die hadden helaas geen positieve test dus ook ik wil je geen valse hoop geven! Ik kan alleen maar zeggen, ik gun het je en veer voor je!