Ach het hoeft toch ook niet zo groot, wij doen het ook alleen maar met onze familie. We zijn hooguit met 20 personen. Dit vinden wij fijn. Maar wel met jurk enzo?
LienaKip = NieuwsgierigKipje! Ikzelf ben administratief medewerker bij een ziektenkostenverzekeraar. Wij werken als volmacht voor VGZ en Avéro Achmea. @Deli; neem je de volgende keer de lift!
@ Riedel, geen toeters en bellen?! Dat denk jij! Ik heb al vrij genomen hoor en ga buiten staan met een orkest
Ik werk bij een vervoers-bedrijf (ken je de grote gele vrachtwagens met 3 rode letters) en onze site doet het vervoer van bepaalde kleding merken binnen Europa. Ik zit op de afdeling invoicing en doe dus de calculatie en facturatie voor de import uit en export naar diverse landen... Snap je het nu?
Wij hebben geen lift?! Stom pand! Als je hier door de voordeur komt zie je eerst een lange trap waar je op moet... Na een half uur wandelen en praten valt die wel tegen
Tja, dat kan ik me dan wel voorstellen ja...! Gelukkig hoef ik maar 20 treden omhoog, 2 trapjes van 10 treden. Ben dan ook blij dat ik niet op de 4e verdieping werk, maar op de 1e!
oeoeoe! ik kan wel een nieuwe wasmachine gebruiken, want de huidige denkt erover om met was en al weg te lopen als ie moet centrifugeren!
@ Queenie wees maar blij inderdaad! Ik hoef ook niet zoveel treden volgens mij hoor, zal ze straks eens tellen maar na een half uur wandelen is het zwaar... Trouwens, ik heb nu steeds met wandelen dat na een tijdje mijn buik gevoelig wordt is dat normaal? En is dat nou een harde buik? Beebje vond het wandelen wel leuk want nu ik stil zit gaat hij/zij druk doen
nou, eigenlijk neemt ie een run op de trap! haantje moest hem laatste keer al in bedwang houden, zo ging dat ding te keer PAS OP! wilde wasmachine!
ik wil wel even klagen VOOR de eisprong...ik voel me ongesteld jekkie. wee in de maag, winderig en rommelig. oe ja, de vrolijke aankondiging van een ei dat klaar staat om te springen laatste spontane ronde, veer voor ons 8)