@Liena; ja, tiepmiepkip. Maar ruim omschreven beoordeel ik allerlei medische aanvragen voor oa hulpmiddelen, therapieen etc. Zeg maar alle medische behandelingen waarvoor je van je verzekeraar een akkoord van moet hebben beoordeel ik. En verder behandel ik de e-mail wat betrekking heeft op het indienen/vergoeden/afwijzen van declaraties welke door verzekerden bij ons worden ingediend. @Judibi; Hihi! Zie ineens een hobbelende wasmachine voor me die door de bijkeuken speert, hihi! @Deli; Ik had bij Jamie ook wel eens harde buiken, dat was meestal als ik teveel gedaan had. Te zwaar getild, te druk geweest... dus kan maarzo zijn dat jij dat ook hebt gehad... En is vaker zo, dat als jij rustig zit je beebje denkt; 'kom, ik zal mama eens even wakker schudden!' Zitten we al op 900?
@ Queenie, volgens mij is het geen harde buik dan... Voelt gewoon dat er wat in de weg zit als ik ga wandelen... Logisch er zit ook wat in de weg
ja, dan krijg ik een hele schare aan afgedankte wasmachines aan de deur. nee, haantje moet hem goed tegen houden. levert ook nog leuke scenes op!
Alweer pagina 900 jullie hebben weer flink getokt. Ik ga zo nog maar even aan mijn huiswerk. Ik spreek jullie straks weer. liefs
Ja inderdaad... Heb het ook pas dus werd ook wel een keer tijd voor een kwaaltje! Ik help mee als vrijwilliger bij een cursus in de kerk voor jongeren ong. 35 personen en dan moet ik iedere vrijdag vanuit mijn werk door en dan help ik met de catering dus dat is de hele avond lopen/sjouwen en de afwas doen tot 22.00 uur. Vanavond is de een-na-laatste avond dus dat komt mooi uit, hopelijk gaat het nog goed vanavond?!
even snel een berichtje om te laten weten dat ik jullie niet vergeten ben! Ga ook meteen weer weg want ga even shoppen toks later! XXX