[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judibi

judibi Bekend lid

hey, juffie! lekker shoppen. doet het altijd goed! ik ga paar keer per jaar lekker met haantje op pad en dan shoppen we er lustig op los. zo gezellig! ik wordt volijk van winkelen 8)

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nee dat mag ook niet he ;) Veel plezier met shoppe...

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee ik mag niet klagen gaat eigenlijk allemaal goed!

Juffie shopse! Neem maar wat leuks mee voor ons :D

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Deli; Hoop voor je dat het wel goed gaat vanavond, maar dat zal vast wel loslopen.

@Juffie; Shopze!

@Maria; We gaan als een speer hier hoor! :)

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, dat is wel lekker dus, dan kun je ok een beetje van de zwangerschap genieten he? Hoort en leest soms ook heel andere verhalen.........

6. judibi

judibi Bekend lid

@ deli en queenie: hebben jullie ook nagedacht over de locatie van bevalling? thuis of in het ziekenhuis?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie; met de nadruk op loslopen inderdaad :) moeten we bij de aug. mama's nog iets melden over het buddy gebeuren?

@ Liena; jazeker geniet er ook volop van! Ben er blij dat het zo goed mag verlopen!

Nu de rest nog van jullie!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Judibi; ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat Jamie met een keizersnee geboren is. Maar of ik nu weer een keizersnee krijg is niet zeker. Als het 'gewoon' wil, mag ik dat ook proberen. Lukt dat niet, krijg ik alsnog een keizersnee..

@Deli; ja geloof het wel. Dan kunnen ze dat in de lijst zetten.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik wilde in het begin graag in het ziekenhuis bevallen omdat ik bang ben dat ik de buren wakker ga schreeuwen ofzo maar nu sta ik ook wel open voor thuis bevallen, lijkt me wel prettig in je eigen omgeving en als er iets mis drijgt te gaan zijn we zo in het ziekenhuis woon nl. op 5 min. afstand...

Maar het kan nog alle kanten op!

10. judibi

judibi Bekend lid

juist :) lag jamie in stuit, dat hij met een keizersnede gehaald werd?

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja hoop dat we binnenkort allemaal mogen plaatsnemen op de roze wolk............

12. judibi

judibi Bekend lid

ah, daar gaan we wel van uit! er moet maar een trekhaak op de eerste roze wolk, dan kan er een extra wolk aanvast! een roze wolk trein :) vol met kippen 8)

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :) Ja idd judibi, :)
    Ik heb thuis het kippenhok al nagemaakt.......... In de kast........[​IMG]

Heey maar kippies, ik ga het hok ff weer verlaten, mijn haantje is thuis en we moeten nog ff boodschappen halen.
    Tot een volgende tok

En Deli, suc6 vanaaf.......... :thumup:

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Thanks Liena, fijn weekend alvast!

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo was even aan het werk, en ga zo weer weg.

Ik wil iedereen een heel fijn wekend wensen en deli een hele fijne vakantie.

Ik hou jullie wel weer op de hoogte van mijn processen :) :)
    Ik ben trouwens teamleider in de hulpverlening. Tja en wat doe ik, alles wat maar met hulpverlening te maken heeft...
    :rolleyes:

Tot later kipjes

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Even voor de zwangeren onder ons, geen bevalling is hetzelfde hoor dus schrik niet van mijn verhaal!

@Judibi; poeh, heb je even? Jamie lag niet in een stuit, maar mijn bekken was te smal, zodat hij er niet door paste.

De bevalling begon gewoon thuis, op de uitgerekende datum, 2 augustus 2006, braken mijn vliezen. De weeen kwamen heel af en toe om het hoekje kijken, dus dat zette niet echt door. 3 augustus heb ik op advies van de VK de hele dag op bed gelegen, ze hoopte dat bedrust de weeen een beetje zou opwekken. Schoot ook niet echt op. In de nacht van 3 op 4 augustus is de VK nog een keer wezen kijken, toen had ik 3cm ontsluiting. Op haar advies ben ik toen om 06.30u naar het zkh gegaan. Tegen 10.00u kreeg ik pilletjes om de weeen op te wekken, nou die hielpen enorm! Tegen 14.00u had ik volledige ontsluiting! Toen ik eenmaal mocht persen, bleek dat mijn bekken dus te smal was en Jamie met zijn hoofd niet verder kon, de kruin zagen ze al wel. De gyn besloot toen om de vacuumpomp te gebruiken, maar na 2 pogingen bleek dat dit ook niet hielp. Dus toen is het alsnog een spoedkeizersnee geworden en is Jamie op 4 augustus 2006 om 14.58u geboren! ;)

Zo zeg, beste lap tekst, hihi!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Liena; wij willen foto van je kippenhok! Hihi!
    @Mink; jij ook vast een fijn weekend!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Queenie, ik heb jou verhaal met m'n ogen dicht gelezen hoor, trallallalaaa....

Hahahhaa... Nee ik weet dat het heel makkelijk kan gaan en dat het heel lastig kan gaan we zullen wel zien!

Hoop voor jou dat het dit keer beter gaat in ieder geval. Maar mag je nu niet zelf kiezen wat je wilt? Ben je niet bang dat het weer niet lukt en uiteindelijk uitdraait op een keizersnede?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mink bedankt meid, ik kom zo nu en dan nog wel tokken dus we zien elkaar nog wel hier!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Deli; nou, ben niet zozeer bang voor een keizersnee maar meer voor het hele circus wat daarvoor gebeurd is... Vanaf de 36e week moet ik voor controles naar het zkh ipv VK, dus ik ga wel aangeven dat ik het niet meer zo wil als bij Jamie in elk geval! Als het niet via de natuurlijke manier wil, moeten ze maar eerder ingrijpen en eventueel overgaan tot een keizersnee.

Deel Deze Pagina