[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judibi

judibi Bekend lid

zo, da's ook een verhaal :confused: . lange bevalling alles bij elkaar dus. die van mij duurde van vroege begin tot de daadwerkelijke bevalling 11 uurtjes en ik heb het relatief fluitend gedaan. maar wat deli ook al vraagt: zie je er nu ook een beetje tegenop om het weer zelf eerst te proberen?

2. judibi

judibi Bekend lid

ho, tegelijk bericht :) antwoord al gegeven.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, het is wel zo dat ik nu meer tegen de bevalling opzie dan bij Jamie... maarja, misschien gaat het deze keer wel heel gemakkelijk. Misschien heb ik nu wel een kleiner kindje ofzo wat wel door mijn bekken past...

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou dat heb je mooi goed Queen! Ik weet er natuurlijk vrij weinig (lees niks) van maar ik denk dat ik sowieso zou zeggen doe maar een keizersnede...

Maar goed, hopelijk verloopt het allemaal super en kun jij het ook fluitend doen dit keer :D

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Daar ga ik voor! :)

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey! 903!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Kippies, ik tok even af. Ga Jamie even in bad doen. Ik had hem om 12.45u op bed gelegd, maar om 14.10u lag hij nog te teuten en te spelen... Dus ik heb hem er maar uitgehaald en ga hem nu even badderen.

Tok laters!
    Xx

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tok laters en badderse!

9. judibi

judibi Bekend lid

badder ze, queenie. de ervaring leert dat moeders altijd mee baddert 8) en ja, wie weet lukt het je nu wel. je bekken is sowieso opgerekt door de vorige poging om jamie erdoorheen te krijgen, dus wie weet...de tijd zal het leren.

10. judibi

judibi Bekend lid

ik ga ook even afhaken! veel werkplezier nog en geniet van je vakantie, deli :D wie weet tot later dit weekend. byeye

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Doei doei judibi!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben ik nu Remi? Of komt Riedeltje nog effe kletsen?

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha was toevallig net ff aan et bijlezen....kon ff niet tokken moest ff doorstomen om wat dingen af te krijgen aangezien ik er volgende week ook niet veel ben.....

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zag je naam ineens staan bij online mensen :D

Het is wel spits hier of superrustig he met kakelen :D Tot hoelaat moet je werken?

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja een echte vrijdag :) .......

Nou eigenlijk moet ik gewoon tot kwart over 5 maar mijn haantje komt me om kwart voor 5 al halen...mijn baas en ik hadden het toenstraks ff over dat ik en mijn haantje paar daagjes weg willen gaan..zegt ie ga dan nu ff lekker op het internet neuzen...ik lachen en zeg nee joh ik heb het hartstikke druk en dit moet echt af...hij is zo makkelijk :)

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mjammieee ff lekker appeltje eten :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou wel fijn dat hij zo met je meeleeft en meedenkt ik heb het wel eens anders gezien! Ideeal dat hij zo makkelijk is!

Waar willen jullie naartoe of heb je nog geen idee? En wanneer gaan jullie in ondertrouw eigenlijk?

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    we gaan donderdag in ondertrouw.....

En nee geen idee waarheen eigenlijk, mijn haantje wil graag naar Parijs want daar is ie nog nooit geweest maar ik al 4 keer dus wil wel eens iets anders haha....

Nog tips? :D

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ondertrouw stelt echt niks voor, je moet er gewoon een nummertje voor trekken :rolleyes: maar het hoort erbij he en je krijgt er een vrije dag voor :)

Ik kan je geen tips geven?! Ben zelf nog niet zo vaak in het buitenland geweest. Laatste keer was Londen en dat vond ik verschrikkelijk volgens Linnie is Barcelona geweldig!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Barcelona is ook errug leuk...mijn haantje en ik zijn er echter afgelopen juni al geweest...nou ja we vinden wel wat hahha

Was London niet leuk dan ? Leek mij altijd erg leuk :rolleyes:

Nee ik weet et dat hele ondertrouw is gewoon papier kwestie....ik krijg er lekker wel een dag voor..mijn haantje alleen de uren die hij ervoor nodig heeft :(

Zelfs met trouwen krijgt ie maar 2 dagen en met de bevalling 1 dag!

Deel Deze Pagina