Met ondertrouw kreeg ik 1 hele dag en mijn haan een halve. Met trouwen kreeg ik 2 dagen en mijn haan? Geen idee eigenlijk?! Maar met de bevalling moet ie toch 2 dagen krijgen? 1 voor de bevalling en 1 om 't kindje aan te geven? Of krijgt ie daarvoor ook alleen de uren?! Ik vond Londen tegenvallen, geen kerstsfeer destijds, heeeeeeeeeeel druk en chaotisch maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog?! Met Ryanair vlieg je als je geluk hebt wel voor 25 euro per persoon heen en weer! Mijn haantje wilde er ook graag een keer heen en voor zo'n bedrag wil ik het nog wel een keer proberen
Ja das geen geld hahaha....nou maar ff zien Nee voor aangeven krijgt ie niks....ik vind et zo weinig...hij zegt ook neem mooi een week vrij... hij wil ook ff genieten van die kleine natuurlijk
*QueenieKippie schudt haar veren droog en neemt weer ff een kijkje in het hokkie...* Zo! Uitgebadderd! En idd, mamakip heeft bij kuikentjelief in bad gezeten! Is wel zo gezellig ook! Dus nu we weer droog achter de oortjes zijn, kakelen we weer lekker mee! Moet alleen intussen wel ff de keuken opruimen en een wasje doen en Jamie vermaken, maar dat lukt wel!
Ja hehe! Natuurlijk moet hij lekker ff vrij nemen om samen te genieten! Lekker toch! Mijn haantje neemt 2 weken vakantie als de kraamhulp weer weg is. Dan kunnen we lekker met z'n 3tjes gaan genieten! Die eerste tijd na de bevalling kun je toch niet naar buiten en zit je met de kraamhulp dus lekker daarna ff tijd samen om leuke dingen te doen, ohhhhhhhhh zin in! Zat net ff te koeken op ryanair maar als je zo goedkoop ergens heen wilt moet je wel ver voor de datum boeken... Is Venetië niks? Of Rome?
Ja is ook leuk..en anders moeten we ff naar last minutes kijken Ja ik ben begin december uitgerekent zover ik nu weet....als dat klopt en mijn haantje neemt die week vrij dan hoeft ie nog maar iets van een week te werken en dan is ie zo en zo met de kerst 2 weken vrij dus dat is wel heel fijn ja ...
Okseltjefris, hihi! Een combi van Zwitsal in Jamie's bad en mijn eigen snelle douche met Palmolive Anti-Stress... heerlijk! En ja, heb het ook heel erg druk! Leuk druk, hihi!
Precies Riedel! December, dat klinkt ver weg he?! Volgens mij is die tijd zo om, let maar op! Ik vind dat het nu ook al snel gaat voor mij, nog 16 weken en wat dagen Gelukkig maar
haha ja ik zit nu natuurlijk nog middenin de "gevaarlijke" weken maar toch denk ik daar op de een of andere manier maar heel weinig aan...en ja als alles dus goed blijft gaan is dat zo snel voorbij...als ik nou maar eenmaal die eerste echo heb gehad en weet of het goed is dat scheelt
Anti-Stress-Zwitsal, hahahahhaa.... Ik wil ook lekker in bad! Heb alleen nooit geduld voor een bad! Ja mijn banner zegt nog 117 dagen, pffff.... KORT! Je moet je ook geen zorgen maken over die gevaren weken! Je kunt jezelf wel gek maken maar je moet het toch maar allemaal afwachten!
Moet je ook geduld voor hebben hoor, maar met een kleine wil dat wel! Als ik zelf in bad ga, lig ik er nooit langer dan een half uur in, dan ga ik me vervelen... @Riedel; Let maar op hoor, straks vliegt je zwangerschap voorbij zo snel gaat het! Nu je het zegt, ik hoef nog maar 116 dagen...
he bah zeg...hoor me toch net een akelig bericht op de radio...dat een vrouw haar zoontje heb laten doodhongeren...hij was 2 jaar en had letterlijk geen gram vet meer op zijn lijfje...omdat ze het kind eigenlijk niet had gewild Heb daar geen woorden voor....
Ja eigenlijk wel... Deli is 6 augustus uitgerekend en ikke 5 augustus... Zo zie je maar weer, gaat echt supersnel hoor!
Dat is inderdaad een naar bericht! Ik heb daar wel woorden voor maar ben netjes opgevoed dus zal ze niet gebruiken! Snap dat soort berichten nooit he! Je kunt toch altijd op een andere manier van je kind af komen als je dat dan echt zo nodig wil! Genoeg mensen die het willen opvoeden met alle liefde!
Dit haal ik van nu.nl "De vrouw is gearresteerd. Ze riskeert een celstraf van tien à zeventien jaar. Haar drie andere zonen zijn overgeplaatst" Wat is nou 17 jaar?!