[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oke Heidy, dacht misschien dat hij een ongeluk had gehad en moest revalideren ofzo, gelukkig valt het dan mee!

Nou wij zijn zeer benieuwd hoor, 10 dagen zie ik staan in je banner, spannend :D

2. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    whahah

zo is t elf :p

3. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    ach ja...

geduld is een mooi woord :)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Sorry, heb het zo ontzettend druk gehad de afgelopen dagen. Maar mijn haantje blijft gelukkig :D dus lekker klussen.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

.

Wheooehoee... Gezellie nog een kletskip erbij, KIP11! hahaha... Welkome hoor!

Hier kun je altijd je ei kwijt, heerlijk alles zeggen wat op je hart ligt en het is nog gezellig ook!

Dus jij zit ook lekker in spanning met alles wat je voelt?

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... geeft niet je leven kan ook niet draaien om het zwangerschapsforum :p

Maar uhhhh, jij bent dus kluskip2 hahaha

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Maar wat zie ik nou meid. Ben je zwanger. WHHHHHHHAAAAAAA helemaal te gek zeg.

8. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Onzekerheid is inderdaad killing, van de zomer dacht ik ook dat ik zwanger, we hadden een keer zonder rubber gespeeld en daarna was ik misselijk had ik pijnlijke (.)(.) was ruim week over tijd. 3 keer getests, en toen bleek toch mijn lichaam me voor de gek te hebben gehouden. Sindsdien is mijn cyclus erg onregelmatig en heb ik nog af en toe van die vreemde klachten. Afgelopen maanden wist ik vrijwel zeker dat het niet van zwangerschap kon komen, maar als ik het straks weer echt ga proberen dan ben ik bang dat ik elke maand gek ga worden van onzekerheid.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

:oops: had je dat nog helemaal niet meegekregen?

Dan hebben we je al langer gemist dan ik dacht, hahaha....

Jaaaaaaaaaa... Heb 1 dag voor mijn NOD getest, afg. dinsdag en er stond een dikke plus dus kan er niet omheen, alles wat ik voelde was juist!

10. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Kip11
    klinkt goed!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja onzekerheid is niks nee....

En ik kan me voorstellend als je maanden bezig bent om zwanger te raken je er zoveel mee bezig bent dat je zelf gek maakt... Maar ja, het is ook zo moeilijk om dat niet te doen helemaal als je ineens van alles gaat voelen!

Vraag me af of dat bij alle vrouwen zo is? Of zijn er ook bij die heel geduldig kunnen wachten, kan het me niet voorstellen...

12. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    hey deli

was je ook zo moe gelijk al?
    ik kan de hele dag wel slapen :(

13. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    ik probeer elke keer geduldig te wachten , maar lukt niet altijd hoor..

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Delilah, gefeliciteerd, dit was ook je eerste ronde he?
    Voor mij ook :D

15. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    heb om me zelf te beschermen in mijn hoofd al een cyclus van 1,5 maand genomen, eerder mag ik niet testen.
    we zijn nu niet echt aan het proberen. Ik wil wel maar er is zo veel gebeurd de afgelopen maanden dat ik eerst wat meer rust wil.
    hopelijk brengt mijn nieuwe baan in Januari voldoende afleiding met zich mee om het wachten door te komen.

16. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Dat er hier toch nog best veel meiden rond lopen die snel zwanger zijn geraakt. geeft me wel wat hoop.
    stiekem hoop ik me straks snel bij jullie aan te kunnen sluiten.

dus nogmaals, Delilah, Charissa en andere gelukkige.... Gefeliciteerd!
    Aan de rest: Succes met klussen en wachten!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Stelletje kakelkippetjes! Ik ben even weg en alweer twee pagina's verder :eek:

Natuurlijk laat ik even weten wat de HA heeft gezegd! :)

Ik heb net verteld tegen mijn collega dat ik gestopt ben met de pil en ze reageerde heel positief! 'Klaag maar lekker tegen mij aan hoor' zei ze, dus ben blij! Ze vertelde me dat zij vaak weet wanneer iemand zwanger is en ook al wat het gaat worden, maar bij mij zag ze 'nog' niets (hmmmm)! Haha! :D Ik heb haar wel gevraagd of ze me een seintje wil geven als er een roze wolk boven me hangt ;)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ HeidyKip, ja ik was ook wel meteen erg moe ja maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet meteen als symptoom zag want dat heb ik altijd met verandering van seizoenen als het vroeg donker wordt etc. maar toch!

@ Charissa dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Dit was onze 1e officiele ronde!

@Kip11 misschen is het juist beter om 'niet echt te proberen' anders ben je er inderdaad teveel mee bezig en dat is niet goed als je wat meer rust wilt!

Ik had deze maand wel rond mijn ei dat ik dacht meid ben niet zo frustrerend bezig joh dat gaan we volgende maand helemaal anders doen en dan zie je dat het niet eens nodig is!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ben blij dat je nog ergens anders je ei kwijt kan linnie....

hahahha: Ik zie unnuh grote roze wolk! Van die Pearl brillen reclame!

Moet je wel ff checken of ze goede ogen heeft!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hihi ;) Linnie is de Klaagkip ;)

Deel Deze Pagina