En ja morgen naar de vk haha ff vergeten te zeggen...maar ja gebeurt niet veel morgen...ben blij als de volgende afspraak er is...dan heb ik eindelijk de echo
Balen dat je ziek aan het worden bent. Ik hoop dat de dokter nu wat voor je wil en kan betekenen. Ik zou ondertussen ook langzaamaan niet weten wat je met je lijf aan moet. Hier nog steeds vrij weinig kwaaltjes. Dat is alleen maar fijn natuurlijk maar moet soms als ik dan weer druk bezig ben ff tegen mezelf zeggen dat ik gas terug moet nemen. Ik zit tenslotte midden in de kritieke periode en vergeet soms wel eens dat ik echt zwanger ben
Hey Riedel, klopt Ik had ook slecht geslapen dus dacht ga er maar lekker uit! Ik had eigenlijk de wekker op 07.15 uur gezet zodat ik vanmorgen om 8 uur kon bloedprikken...............Maar dat doe ik morgen wel, geen zin in na een slechte nacht! Jij morgen de intake, leuk! Er gebeurt weinig zei je maar voor je gevoel gaat het wel meer leven en je kunt uitzien naar de volgende afspraak! Wij hebben vanmiddag een pret-echo! Zal zsm foto's en evt. filmpje op hyves en hier zetten! @ Linnie meid, wat ben ik blij je weer te lezen hier! Kreeg echt afkipverschijnselen zolang hebben we je niet gezien, hopelijk word je niet net zo vreselijk ziek als je haan ....mannen ........
haha ik hoop het Deli...ach ja alles is leuk nu Waarvoor moet je bloedprikken dan? vanwege et beebje? Leuk! pretecho.....vertel alles daarna hoor!
Wat leuk Deli.....ik hoop dat beebje zich goed laat zien op de echo. Geniet er van! Moet je bloedprikken? Niks ergs toch? of is dat gewoon controle?
Ik moet van de vk bloed prikken omdat mijn vader suikerziekte heeft waarom precies weet ik niet zal wel in het boekje staan dat ik nog niet gelezen heb maar ik moet 1 x prikken om 8 uur nuchter en een keer om 10 uur na m'n ontbijt... Best wel rottijden, vroeger moest je daarna nog 2 x prikken maar dat hoeft tegenwoordig niet meer! Het is ook maar zo'n prikje in je vinger, daar moet je dan lekker voor heen en weer karren Morgen kan ik om 8 uur prikken tegenover ons in zo'n bejaardenhuis dan ben ik lekker vroeg weer terug en dan ga ik om 10 uur naar het ziekenhuis om weer te prikken, ach ja het is voor een goed doel! Ik zie dat jullie zowat gelijk op gaan Droom en Riedel, leeeuuuukkkk! Ben benieuwd wanneer jullie 1e echo is! Vind die pretecho wel een beetje spannend omdat alles zo duidelijk te zien is in 3/4 D.... Maar ook wel weer heeeeel leuk! Willen jullie weten wat het is eigenlijk?
Goeiemorgen lieve kippetjes! Het is weer maandag, mijn b-day... (aka boodschappendag...blergh...). Dus zal zo even weer een lijstje maken en dan met Jamie op pad gaan. Maar eerst natuurlijk even bijlezen hier! @Deli; Leuk zeg, DE pretecho vandaag! Ben erg benieuwd! Zal ook deze week even bellen voor een pretecho.. @Linnie; Daar was je weer! Long time no tok! En hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid zeg! Enne, je gaat niet ziek worden hoor! @Mink; Superspannend! Bijna testen dus! Veermodus draait weer op volle toeren hoor! @Riedel; Toch is de 1e keer bij de VK wel erg informatief enzo hoor! In elk geval alvast heel veel plezier morgen! @Dagdromer; Niet vergeten dat je zwanger bent hoor! Ben blij voor je dat tot nu toe geen kwaaltjes gehad hebt, je hoort veel vrouwen vooral in het begin over misselijkheid en moeheid enzo. Ikzelf heb nu ineens stikveel zenuwen... weet eigenlijk niet waarvoor... De kijkers van donderdag zullen deze week van zich laten horen, misschien dat dat vandaag al wel wordt en dat ik daarvoor onbewust al nerveus ben... Geen idee.. we wachten het ff af. Nou, ik ga ff een lijstje maken en na de boodschappen kom ik weer kakelen hoor! Dikke tok! Xx
@ Deli...mijn eerste echo is 2 mei. Ze kijken dan alleen nog maar of het hartje klopt. De eerste echte termijnecho is dan 3 weken later. Ik dacht dat ik echt wilde weten wat het wordt maar begin te twijfelen. Eerst goed overleggen met haantje wat hij wil. Wat ik zeker NIET wil is dat de een het weet en de ander niet. Gelukkig heb ik nog even om na te denken. Geslacht kunnen ze toch pas ontdekken bij 20 weken of zo?
@ Queenie, hopelijk krijg je goed bericht van de kijkers! We veren gezellig met je mee! Succes met boodschapjes doen! @ Droomie dus je krijgt meteen 2 echo's! Ik kreeg er maar 1tje, mooi voor jullie! Het is inderdaad wel handig om samen de keuze te maken! Wij wilde het beide niet maar ik toch ergens wel een beetje maar weet gewoon zeker dat ik de verrassing bij de bevalling het leukste vind dus dan hou je elkaar wel lekker in evenwicht! Ik heb wel eens gehoord dat ze het geslacht al eerder konden zien op een echo bij 15/16 weken geloof ik?
Zit er eigenlijk nog iemand op het wachtbankje? Moet mijn veermodus weer naar de hoogste stand of mogen mijn veren even bijkomen op dit moment?
Ik laat ze maar gewoon overuren draaien er is altijd wel iemand die het kan gebruiken Moet zeggen dat ik niet echt heb teruggelezen nog dus hoe iedereen er precies voor staat weet ik niet maar er zitten wel een paar dames aan het eind van hun cyclus geloof ik!
@Deli; Dankje! ik doe nu een poging om een lijstje te maken, maar Jamie gooit steeds stukjes appel op mijn lijstje, hihi! @Dagdrome; we gunnen je veren geen tijd om bij te komen... Mink kan straks gaan testen volgens mij!
@ deli.... die eerste echo stelt niet veel voor. Ze kijken echt alleen even snel of ze een hartje zien. Verder is het gewoon intake en bloedprikken. Dit is wel makkelijk omdat ze bij de vk praktijk zelf een echo apparaat hebben. 3 weken later krijg je dan een uitgebreide. Dan pas weer met 20 wken (die is wel in het ziekenhuis) of als er reden toe is. Tussendoor alleen nog maar gewone controles en naar het hartje luisteren. Maar ben wel blij dat ik 2 mei in ieder geval het bewijs ga zien dat er wat groeit.
Hallo lieve kippetjes! Geloof mij, ik had ook echt afkipverschijnselen hoor! Rid; Intake is ook leuk! Wanneer heb je je eerste echo dan? Of hoor je dat daar? Deli; Meis, jij hebt natuurlijk lekker vakantie! HEERLIJK! Ik ben zo ontzettend moe, ik zou ook wel lekker vakantie willen! *zucht* Geniet er maar lekker van! Queenie; Long time no tok! Hahahahahah! En nee, ik blijf gewoon stug doorgaan! Mijn haantje is trouwens ook gewoon gaan werken! Haha! Ik hoop dat de dokter me door gaat sturen, wil echt eens weten wat er in dat lichaampje van mij gebeurd!
Ik weet et niet Deli...ik zit nog steeds te twijfelen of ik het nou wel of niet wil weten...ene kant wil ik het een verrassing houden maar anderzijds is het wel weer makkelijker qua kleertjes en zo als je wel weet wat et is.....nog ff over nadenken En nu maar hopen dat jou beebje zich niet zo overduidelijk laat zien dat je zelf al ziet wat het is
Linnie...ik heb nu nog geen datum voor de echo...weet alleen dat ie rond de 10 weken is dus zal wel zo rond 5 mei zijn denk ik....
@ Droom, ik vind het wel goed, bij onze vk-praktijk hebben ze ook een echo-apparaat maar bij mijn intake had ik mooi pech, ze zeiden alleen dat het te klein was om naar het hartje te luisteren en toen moest ik dus nog 2 weken wachten op de 1e echo. Maar die tijd vloog voor mijn gevoel voorbij! @ Queenie, dan hoef je in ieder geval geen appels meer op je lijstje te zetten