@ Yootje, goedemorgen meid! @ Linnie, ik had je ook wel een vakantietje gegunt hoor meid! Wanneer hoor je weer van de ha? @ Riedel, ik hoop ook dat hij/zij niet met de beentjes wijd in beeld ligt hahahahaa... Nou ja, aan de ene kant wel ben wel nieuwsgierig maar aan de andere kant wil ik het ECHT niet weten lastig kippetje!
@Deli; Ahh... Lieff! Ik ga nu weg, lijstje is af en Jamie's luier is vol. Dus die eerst even verschonen en dan de hort op! Tot straks kippies! Xx
Ik ben ook af en toe weg... opperhaan is binnen! Voor de kippies die ik niet meer tok! Veel plezier vandaag!
Ben niet weg maar duurt soms even wat langer voordat ik kan meetokken. Als opperhaan aan het buro staat is dat zo lastig.......haha.
Ben er weer, beebje doet het niet bij mijn haantje Maar ja, komt wel weer! Meiden ik ga douchen en ik tok jullie vanmiddag nog wel even! Werkse meiden, ahhhhhhhhhhhhh..... Heb met jullie te doen!
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh! Ik ben zo jaloers Deli! Linnie wil ook vakantie! Maar Linnie gaat nu als een gek naar het toilet, want ik plas bijna in mijn broekie!
haha doe dat maar Linnie anders wordt het zo'n troep hier Bye Deli.....tot later en geniet maar lekker hoor
mogguh! zo, druk klusweekend achter de rug...het wachten is weer begonnen! hoop dat mijn haantje nog iets kan presteren op zijn werk, dat ie niet al te utigeblust is he Yojo, nog geen testen binnen?