Mijn collega heeft zelf ook een kinderwens, maar de juiste man nog niet gevonden! Dus ik had ook wel verwacht dat ik het tegen haar kon zeggen En eigenlijk hoopte ik natuurlijk dat ze zou zeggen; 'Lin, je bent zwanger, ga maar snel testen' Hahahahaha! Die reclame is zoooooo goed!
Super zeg Delikippetje. Hoeveelste ronde ben je aangeteld. Ik ben net terug gebeld, en moet nog een weekje afwachten. Als het dan niet over is. Krijg ik een inwendig onderzoek.
Mupkip, dankjewel... Dit was onze 1e officiele ronde dat we gericht gingen klussen Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt dan...
Soms denk ik inderdaad, meid wees niet zo gefrusteerd. Niet alles hoeft gelijk. Maar ik weet al minstens 9 jaar dat ik kinderen wil en dat maakt het af en toe best moeilijk om mezelf in te houden. zeker nu ik het niet naar me zin heb op mijn werk en me letterlijk dood verveel. Mijn haantje is er nu gelukkig ook eindelijk aan toe. Hij stond altijd wel positief tegenover kinderen, maar hij wil heel veel zekerheid, financieel qua wonen etc. Opzich heeft hij natuurlijk wel gelijk, maar je kunt ook overdrijven, want er is altijd wel een reden te bedenken waarom je beter nog even kunt wachten. Nu we bijna op dat omslag punt zitten wil ik het gewoon te graag en het liefst gisteren dan morgen. Heb nu met mezelf en mijn haantje afgesproken dat ik het in Januari rustig mag gaan proberen, maar dat ik dan niet te veel erin op moet gaan. Dus niet op eerste NOD testen en vooral genieten van andere dingen. zo gaan we als het niet meteen raak is dit jaar nog een verre reis maken, wat met een dikke buik natuurlijk lastig is. Op die manier blijven er ook leuke dingen om naar uit te kijken als het niet meteen lukt
Nou Kip11, dat lijkt me ook wel het leukste gewoon genieten van elkaar en alles om je heen proberen te vergeten wat je wens is en dan op een dag gewoon een dikke plus op je test! Ik hoop voor jullie dat dat gaat lukken! En het is ook logisch dat je het liever gister dan vandaag wilt dat is altijd met alles waar je je zinnen op zet toch! Gewoon lekker doen wat jij zegt, genieten, reizen, leuke nieuwe baan en dan zul je zien dat het heel snel kan gaan allemaal! Wij gaan er voor veren in ieder geval!
Dank je wel, voor de steun. dat doet iedereen goed! Veren we gezellig met zijn allen, op de eieren? zie het plaatje nu al voor me.. een stel kakelkippen verend op een berg eitjes, met hier en daar een geel piepend pluisje, waar alle kippetjes vertederend naar kijken en een kip heel trots bij straald.
Hahhahaah Kip11, zie het ook helemaal voor me! Nou leuk dat we er zo'n fantasie-rijk kippie bij hebben, we hebben al heel wat leuke beelden opgeroepen hier met z'n alle En we moeten elkaar allemaal een beetje steunen toch! Veel kunnen er niet echt over praten thuis en in de omgeving dus heeeeeeerlijk om hier lekker te kakeln met z'n allen!
Haha, je moet hier zeker wel fantasierijk zijn! Hahaha! Ik denk dat sommige meiden snel zijn afgehaakt toen ze zagen waar onze gesprekken over gingen (klachten over de eisprong, NOT) Over 10 minuutjes ga ik de HA bellen! Ben benieuwd!
precies, kakelen op een forum is best lekker! op dit moment kan ik er de hele dag wel mee vullen, maar helaas moet ik, voor ik bij mijn baas weg kan, toch nog wel wat afhebben . dus ik ga kijken of ik mijn begeleider wat vooruit kan branden om feedback te geven zodat ik verder kan. misschien tot straks (als begeleider t af laat weten, kan ik jullie lekker lastig blijven vallen met mijn wilde fantasien) en anders tot iets later...
Meiden hoe kan ik dit tempo nou bij houden op mijn werk! haha Wil heel graag mee kletsen maar ik ben op mijn werk dus dat lukt niet. Hier nog steeds karamelkleur. Kan dat eigenlijk, op 12 DPO nog een innestelbloeding?..
Heb al wat gevonden op internet: De innestelling begint een paar dagen na de bevruchting. En duurt ook een paar dagen. Een innestelbloeding treedt meestal 1-2 weken na de ovulatie op. Nikitakip, jij moet de moed nog niet verliezen denk ik. Het kan bij jou ook nog je innestelling zijn toch!? Ik zit nu op 13 DPO volgens mij en twee weken is bij mij 14 dagen dus qua tijd kan dat wel kloppen. OH ik heb weer hoop meiden, sorry voor mijn gejojo...
Zit ik net effe online en dan zijn jullie allemaal weg....nou hoor.... Misschien tot vanavond dan maar Of heel stiekum tussendoor nog even hihi
Hallo chickens! Nou, net gebeld en eigenlijk niets bijzonders! Het kan er allemaal bijhoren! Ik heb ook even uitgelegd dat ik nog wat bruin ben verloren en zij gaf mij aan dat dit best kan wijzen op een eerste ongi, wat zou betekenen dat ik vorige week mijn eisprong had en dit kan ook deze krampen met zich meebrengen. Ze wilde me wel een middeltje voorschrijven wat de menstruatie op gang brengt, maar aangezien er een kans is dat maandag mijn vruchtje zich heeft ingenesteld, heeft ze me dit afgeraden. Ik moet het nog een maandje afwachten, tot na de feestdagen, als ik dan nog niet ongi/zwanger ben, dan krijg ik alsnog dit middeltje! *Linniekip gaat er weer lekker voor zitten op het wachtbankje*
@Peppep: Het kan zeker een innestelingsbloeding zijn! Die kans bestaat zeker! Het duurt namelijk wel even voor het eitje zich gaat innestelen! Ik ga voor jou veren!
Linnie, ben je gerustgesteld?! Wat gaaf, dat er een kans is dat je vruchtje zich heeft ingenesteld dat is wel een superkans natuurlijk met al dat geklus van jou, had je het toch allemaal wel goed op een rijtje zelf! We veren, we veren, we veren!
hallo allemaal, Ik heb een vraagje, ook al weet ik dat ik ook kan wachten tot ik kan testen, wil ik het toch graag weten Kan een innestelingsbloeding langer dan een dag duren? ik heb namelijk al een paar dagen bruinerige afscheiding (sorry) maar alleen bij het afvegen, verder gebeurt er niets..
Hoi Daydreamy, Ik heb geen enkele bloeding gehad dus kan je er niet veel over zeggen. Wel heb ik hier op het forum gelezen over een vrouw die dacht gewoon een menstruatie gehad te hebben maar bleek ook een innestelingsbloeding te zijn dus neem aan dat dat ook een paar dagen heeft geduurd?! Hoop het voor je meid!