[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl22

Girl22 Lid

27 nov 2007
    25
    0
    0
    student
    Alkmaar
    Das goedkoop Linda, waar heb je die testen gekocht?

2. Girl22

Girl22 Lid

27 nov 2007
    25
    0
    0
    student
    Alkmaar
    Ik heb wel wat last van mijn onderrug... of zit het in m'n hoofd :-s

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha Linda.... Ik zit ook op mijn werk. Had net pauze maar die is nu voorbij dus de berichten zullen iets minder snel verschijnen van deze kant.... Maar ze komen wel, hahaha....

Ik heb nog nooit een test in mijn handen gehad, hoop volg. week er een te kopen ik wil wel graag wachten......... Met de nadruk op wil....

Nou meiden ik bestel voor jullie allemaal een roze wolk! Nu maar zorgen dat we er niet af donderen!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik werk al sinds mijn 16e en heb ook altijd de wens gehad om jong moeder te worden! Ik heb nu een huis gekocht en de perfecte vriend en ben er helemaal klaar voor! Ik was eigenlijk van plan om nog even te wachten, maar toen ik pas dacht dat ik zwanger was en de test negatief uitwees, hebben we besloten ervoor te gaan!

Sinds 21 oktober gestopt met de pil en nu op dag 33 van mijn cyclus!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als al die klachten van ons alleen in ons hoofd zitten zijn we wel een lekker stel bij elkaar zeg, hahhahaha....

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goed vasthouden en niet meer loslaten! :D

@girl22; ik heb ze via internet besteld. Als je op google zoekt op 'zwangerschapstesten' dan komt ie ervan zelf tussen te staan! Succes!

Ik heb ook telkens het idee dat ik van alles voel.. Als ik maar iets voel dan speur ik meteen dit forum af om te weten wat het is! Haha!

Ik heb trouwens afgelopen vrijdag voor het eerst mijn bbm gevoeld, haha! Ook leuk om te weten!

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Geloof me Dililah, we zijn niet de enige die deze klachten hebben/ hebben gehad! Ontpillen kan veel met je lichaam doen en je lichaam kan je goed voor de gek houden! Maar uiteraard blijven we positief denken, toch?!

TJAKKA! :D Iedereen even meedoen; TJAKKA! :p

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Dames,

Kunnen jullie je nog concentreren op je werk?
    Pff valt mij erg zwaar momenteel. Zit met mijn hoofd totaal ergens anders...

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Maar uhhh, btw: ik ben al een jaar niet aan de pil, dussss kan toch niet meer aan het ontpillen zijn?!

Nou vooruit, nog een keertje dan: TJAKKKAAAAA

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ mink: kan me helemaal niet meer concentreren, zou het liefst met jullie allemaal gaan zitten theeleuten in een gezellig cafe'tje en maar ervaringen uitwisselen!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zoals je ziet kan ik me ook niet op mijn werk concentreren.. :(

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zit een verslag te schrijven en wordt me nu toch beroerd? oei joei SPANNEND!
    Ben trouwens ook echt moe!
    Dat werken vandaag wordt hem niet meer...
    Gelukkig werk ik vanuit huis

Tjakka

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    gezellig thee drinken.....

goed plan Delilah...

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohh Dililah, dat wist ik niet! Ohhhh, dat maakt het voor jou dan extra spannend! Maargoed, dan zit je nog wel met dat lichaam wat je heel goed voor de gek kan houden.. Maar als ik het zo hoor bij jou, dan komt misschien wel dat roze wolkje bij je aankloppen! Ik hoop het voor je!

Ik heb bijvoorbeeld ook dat nu ik zelf zwanger wil worden, opeens overal zwangere vrouwen zie, tvprogramma's over zwangeren zie en ga zo maar door! Zo vreemd!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jaaaaaaaa! Ik ga mee!

Ik lust alleen geen thee, maar een bak cappucino gaat er zeker in! :D

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linda, geeft niet! Je kunt niet alles weten! Roze wolk is welkom! Maar pin me nergens op vast, heb me iig nog nooit zo gevoeld maar ja, dat zeggen ook meerdere vrouwen hier die niet zwanger waren...

En uhhh, zwangere vrouwen daar let ik ook op inderdaad, ohhhh, wat zijn ze mooi met zo'n buikie :D

Zit met 2 jonge moeders op mijn werk en er loopt ook een zwangere.... Ik wil zo graag meepraten hahaha.... Doe ik ook wel maar dan over mijn neefjes en nichtjes.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Warme choco met slagroom..... Hmmmmmmm....

Wat een gekke wijven zijn we zeg! ;)

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ha ha ha vind het wel gezellig,

Delilah je bent een jaar gestopt met de pil, ben je ook al een jaar aan het proberen om zwanger te worden?

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben mezelf telkens deadlines aan het stellen; 'Lin, je mag nog tot 13.30 uur op het forum tikken en dan moet je aan het werk'.. Het is nu 13.39 uur en zie hier het resultaat ;)

Whaha! :D

20. Girl22

Girl22 Lid

27 nov 2007
    25
    0
    0
    student
    Alkmaar
    Jaah warme choco hmm...

Deel Deze Pagina