Ik kan er ook zo snel niks over vinden daydreamy... Misschien kun je de vraag eens stellen hier, nieuwe topic en krijg je een hoop antwoorden toch?!
Hoi lieve chickens! Ik ben wel enigzins gerustgesteld en zelfs een beetje blij! Ik weet dat ik er niet vanuit mag gaan, maar mijn collega kwam net naar me toe.. Volgens haar ben ik in januari zwanger, in elk geval sneller dan ik zou denken! Op de een of andere manier heb ik er zo'n blij gevoel van Mijn collega is ontzettend nuchter en daarom geloof ik er ook wel in! Ik hoop het!
Hey meid! Ben blij dat jij blij bent en ik ben ook blij voor jou! Ik heb ook het gevoel dat jij snel zwanger bent, weet niet waarom?! Slaat ook helemaal nergens op!
Ik ben blij dat jij blij voor me bent en je daar ook blij om bent! Haha! Ik krijg even helemaal een geluksgolfje over me heen! Gewoon even wat rust in mijn lijf en ik heb het idee dat ik mezelf nu wel even de tijd kan gunnen om af te wachten.. Wat een omslag he?! Het voelt gewoon heel goed, ik weet niet wat het is.. Haha, ik hoop natuurlijk dat het wel ergens op slaat Delikipje! Maar we gaan nog nergens van uit! Misschien wordt ik nu gewoon wel ongi, maar dan ga ik heel fris de volgende ronde in! Linniekip heeft weer moed! En Delikipje; mocht ik nu echt zwanger zijn, dan gaan we het zeker weten vieren he?!
Innestelbloeding kan paar dagen duren, ik zit nu op dag 2, vriendin hier op het forum had 2 a 3 dagen meen ik. Ik heb het ook vooral bij het afvegen, het stroomt er ook niet uit ofzo, het is een beetje creamy, de kleur van Baileys denk ik (drankje). Ik heb het wel het gevoel dat ik een natte doos heb, heel apart met een tampon er in..
Gelukkig heb jij een geluksgolfje over je heen gehad! Vind het niet leuk als je je zit druk te maken aan de andere kant van mijn pc.... Zeker gaan we het vieren! Heb er al helemaal zin in! Zullen we alvast een datum prikken ergens in februari dan, whahahhahaha....
hoi, tjonge, wat zijn jullie verhalen allemaal herkenbaar! Vandaag is mn NOD dag. Sinds vorige week dinsdag heb ik krampen in mn onderbuik (beetje ongi gevoel, maar eigenlijk ook weer niet) Verder moe, chagrijnig af en toe, zere borsten enz. Maar het lastige is dat ik dat bijna elke maand heb, alleen dan maar een paar dagen voor mn ongi. Nu al meer dan een week. En dat `Baileyskleurtje`dat herken ik: ik heb al een aantal dagen elke keer het gevoel dat ik in mn broek geplast heb (sorry) maar dan is er alleen wat afscheiding. Lastig hoor...
Inderdaad lastig he als je zulke dingen allemaal voelt... Maar hier staat dat je vandaag kan testen? Heb je dat nog niet gedaan?
nou, ik heb me de laatste tijd al zo vaak ´bedrogen´ gevoeld door mn lichaam dat ik testen eigenlijk eng vind. Snappen jullie? Maar ik ga zo wel even een test kopen. Onzekerheid is ook niet frusterend!
Kan me er wel wat bij voorstellen ja dat je het dan een beetje eng vindt maar ik denk dan maar je kunt het maar beter weten als in onzekerheid zitten... ben je wel eerder overtjid geweest?
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! de afgelopen 2 maanden had ik hetzelfde voelde van alles, maar werd steeds weer ongi, nu is het toch anders, voel wel weer vanallles, maar er is een ander soort gevoel bijgekomen, kan niet in woorden beschrijven wat het is.. Succes met testen en hoop dat een + te pakken hebt!
moet ik wat bewaren voor je? hihihi bleeehhhhh! 1 op de 3 vrouwen heeft innestellingsbloeding dus lang niet iedereen
ik ga trouwens niet meer testen hoor haha ik zie het wel over 9 maanden grapjuh! de 12e weer, nog een paar dagen dus nou chica's ik ga weer verder met werken, sterf van de pijn in mijn rug en liezen maar oke..misschien is het het waard...
Ha ik ooooookkk peppie, zo'n pijn in de liezen, wist soms gewoon niet hoe ik zitten moest..... Spannenddddd!