Ik ben ook zo benieuwd hoe mijn moeder reageert als ze het ooit een keer van ons hoort (hopelijk deze maand ) voor haar is het ook de 1e. Voor me schoonmoeder zal het dan de 2e worden, ook zij heeft een hele hechte band met haar 1e kleinkind
Hi lieve chickens, Ik ben wel erg afwezig vandaag, druk druk druk! Ik moet weer verder, ik ga even iemand flink de huid vol schelden.. GRRRRRRR! Ik word hier af en toe helemaal gek! :x Daarna ga ik lekker richting huisje, moet nog opruimen en krijg 2 vriendinnen voor het eten! Fijne avond en ik spreek jullie morgen weer! Dikke kus Linniekip
Ja ik hoop het voor je Day, lijkt me ook super maar wel spannend hoor... Helemaal als het de 1e is! Wij gaan vanavond onze ouders inlichten het is wel vroeg maar als het mis gaat wil ik dat ook met hun delen andere moeten nog even wachten... Dit zou voor mijn ouders de 3e zijn maar de 1e van hun eigen dochter mijn broer heeft er 2 en voor mijn schoonouders zou het nummer 11 al zijn dus die zijn al wat gewend
elf ik ben er van overtuigd dat mijn lichaam mij niet voor de gek houdt. Ik luister graag naar mijn lichaam en heb dat geleerd de afgelopen jaren. Ik voel wat ik voel en of dat zo mag blijven zullen we moeten afwachten. Maar dat er iets bevrucht is daar ben ik eigenlijk wel heel zeker van, of het mag blijven zitten c.q. innestellen is een tweede. Dat zal de tijd doen leren.. Klinkt misschien eigenwijs of hoog uit de bol maar zo denk ik nou eenmaal. Ik heb maar 1 lichaam en mijn lichaam heeft maar 1 eigenaar. Samen moeten we door 1 deur .
Hey Linniekip, wel lief blijven hoor! Niet gaan schelden joh Fijne avond veel plezier met dobbelen, tot morgen! Kikke klus!
Heb je goed Pep! Je voelt wat je voelt en alleen jij weet dat en alleen jij weet of dat normaal is of anders is als normaal!
grappig, Ik ben zelf het oudste kind in ons gezin en mijn ouders waren ook oudste kind in hun gezin. Ik was ook overal eerste kleinkind. Met mijn grootouders heb/had ik ook een hele bijzondere band. Mijn man is ook van beide kanten het oudste kleinkind. Zijn broertje heeft ons dus ingehaald met zwanger worden . Vind het wel leuk om te zien hoe zenuwachtig mijn schoonmoeder nu is. Ik denk niet dat mijn broertjes en zusje me in gaan halen. daarvoor zijn de meeste nog veel te jong en is de oudste nog te losbandig. Dus voor mijn ouders zal ik hopelijk eerste kleinkind op de wereld zetten.
@peppep, Jij kent je lichaam het beste, dus als je echt het gevoel hebt dat het raak is, dan is die kans heel groot . Ik zal voor je blijven duimen dat het innestelen ook goed gaat. We hopen hier natuurlijk voor iedereen een dikke streep of plus op de volgende test!
Inderdaad erg geinig... Ik hoop voor je dat jij de 1e bent om voor kleinkinderen te zorgen Wij zijn voor beide kanten de aller laaste en met 12 neefjes en nichtjes waren we veel aan het oppassen, ben benieuwd wie dat straks voor ons gaan doen?! Mijn oudste neefje is dan al 16 dus die maken we slachtoffer denk ik!
@ Delilah, Eerste kleinkind of niet het blijft natuurlijk heel spannend voor de (groot)ouders. heel veel succes dan ook met vertellen vanavond . Ben benieuwd hoe je ouders reageren. Mijn jongste broertje en ik schelen 17 jaar dus ik heb ook heel wat opgepast (en luiers verschoond). Is wel zo fijn als je al een beetje hebt kunnen oefenen voor je er zelf aan begint he.
Hoi meiden! Sorry dat ik even bij jullie inbreek. Ik heb namelijk een vraagje, en ik ben benieuwd of iemand hier mij kan helpen. Ik nu al bijna twee weken last van heel dunne, waterachtige, witte afscheiding. De vorige cyclus heb ik dat ook wel even gehad, maar niet zo lang als nu! Weten jullie misschien hoe dat kan, of waar het voor is? Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben hoor, maar het duurt nu wel erg lang. Ik heb waarschijnlijk m'n NOD pas volgende week (dit is nu m'n 2e cyclus sinds ik gestopt ben met de pil, dus weet nog niet hoe regelmatig het is). Ik dacht eerst dat en m'n eisprong kon zijn, maar dan duurt dat slijmverlies toch maar een paar dagen? Het is trouwens ook wit, en dus niet doorzichtig. Groetjes, Beep
hoi Beeb, Ik weet het niet, bij mij is afscheiding heel wisselend, maar ik heb dan ook een onregelmatige cyclus. Dit is ook bij het ontpillen ook niet zo vreemd. Je lichaam moet zelf de hormoon huishouding weer normaal op gang krijgen. Maar als je het niet vertrouwd en het blijft aan, of als het vreemd ruikt kun je misschien beter de HA eens bellen, of het hier op de site aan de VK vragen. Succes
Dat is waar oefenen hebben we nu wel genoeg gedaan klaar voor het echte werk Vind het gewoon een beetje eng om te vertellen, zal wel goed komen straks
Hoi Beeb, je breekt helemaal niet in hoor, hoe meer meiden hoe gezelliger hier! Ik weet wel dat er hier in onze club wat meiden zitten die aan het ontpillen zijn die zullen vast straks je vraag beantwoorden want die zijn er nu even niet of net weg! Mij zegt het niks, ik had meteen een normale cyclus toen ik stopte met de pil en geen gekke dingen opgemerkt... Succes in ieder geval!
Kan ik me wel een beetje voorstellen, ik zou ook op zijn van de zenuwen ga je het nog op een speciale manier zeggen?
Nee niet speciaal... Als het nou de 1e zou zijn misschien wel maar nu vertellen we het gewoon... Ik had nog wel een ideetje maar mijn man zei laten we maar niet doen, die is nog zo bang dat het mis gaat het is nog zo pril...
ja, wel gelijk in, maar kan me voorstellen dat je het van de daken wil schreeuwen hoop dat ik dat zondag ook mag doen
Hoop het ook voor je meid, ga voor je duimen! Ik ga nu lekker naar huisje toe, zie jullie vanavond misschien nog wel als jullie hier te vinden zijn !
Delikippetje! Wauw! Van harte gefeliciteerd! Heb nog niet alles gelezen hoor, weet ook niet of dat gaat lukken (was geeindigd op pagina 47 haha) Ben zelf nu een dag overtijd, maar heb nog niet getest, ben ook erg bang dat ik ongesteld ga worden (het rommelt en het rommelt) Mag van mezelf ook nog geen test doen, wil eerst vandaag en morgen nog afwachten........ Ga nu ff kijken hoe ver ik kom met teruglezen!