Ha Juffie! Nogmaals GEFELICITEERD! Natuurlijk is het niet raar om nog eens te testen, alleen maar leuk, want dan knallen de strepen er gewoon vanaf! Geniet er gewoon maar lekker van meid! Hoe is het verder hier? Alles goed met de kippetjes?
Heey Linnie, Ja heb een lekker weekend achter de rug, ook wel spannend moet ik zeggen, maar dat hoort er een beetje bij he Gisteren zijn we naar Tarzan geweest, was erg gaaf. En hoe is het bij jou?
Geen tijd om bij te lezen maar zag stiekem dat ik juffie mag feliciteren! Gefeliciteerd en geniet er van! Deze week blijft het rustig van mijn kant want ik moet donderdag op examen voor mijn praktijk diploma boekhouden. Nog heel veel leren dus. Bah, taaie stof. Veel plezier allemaal!
Goeduuuuuhhhh morguuuuhhhh kippies! Ga zo ff bijlezen als het niet te veel is, hoe is het met jullie? Lekker weertje voor onze kippendag of niet dan?!
Mogge Deli, ja het is heerlijk weer. Mogen niet klagen als het op kippendag ook zo is. Schiet nu echt op he? Hoe is het bij jou? Nog druk bezig met klussen?
Tarzan, gaaf! Ik ga over 2 weken naar Dirty Dancing! Hoorde dat Yojo daar geweest is, ben benieuwd! Murnin' Delikip, Rid & Droomkip! Stelletje zwangere kippen bij elkaar
Jaaaaaaaaa lekker weer mijn haantje gaat vandaag het plafond verder afmaken er zitten inmiddels al 3 spotjes in, nu de rest nog dan komt vanavond de stucador om 'm te schuren en gaan we morgen lekker de kamer schilderen en dan komt mijn broer de vloer leggen en kunnen de meubels er eind van de week in als het allemaal goed is Vandaag ga ik eerst maar eens opruimen want een klussende man maakt overal een puinhoop dat klinkt misschien wel heeeeel raar als je klussen als klussen ziet Hoe is het hier?
Linnie, jij zit ook weer op het wachtbankje zie ik? Ja Tarzan was echt heel gaaf, was zeker de moeite waard. Van Dirty Dancing hoor ik trouwens ook heel positieve verhalen.
Linnie, lekker dat je gisteren zo bent bij gekleurd Ik stond vanmorgen om 9 uur op, meteen mijn kluskleren aangetrokken en regelrecht naar de AH gelopen voor een paar boodschappen zegt dat grietje bij de kassa dat ze gister zo verbrand was en dat ik het wel zou begrijpen omdat ik ook zo bleek ben ik ben van mezelf juist altijd lekker gekleurd en verbrand bijna nooit! Kwam gewoon omdat ik net uit bed was....... Wil niet bleek zijn!
, je mag nu haast wel uitleggen over welk klussen je het hebt. Maar idd met verbouwen enzo krijg je echt overal troep. Maar heb ooit ergens gelezen: Het moet eerst mal worden voor het mooi wordt . Maar dan is de baby kamer zover klaar?
Hahahaha... Ja ik bedoel het echte klussen, met hamers, boor en schroefmachines anders wordt het wel een heel smerig verhaal Als mijn haantje bezig is maakt hij overal rommel! En als ik het wil opruimen zegt hij laat maar liggen want het blijft toch wel ff zo! nu zei hij gister ook dat het toch wel een beetje erg was yes! kan ik mooi opruimen vandaag want ik wordt echt sip van leven in een puinhoop! Maar ja dan is de babykamer zover klaar deze week. Vanavond komt de loodgieter ook nog voor de keuken om met mijn broer af te stemmen wanneer hij klaar is zodat de nieuwe keuken er in komt en dan is Delikippie helemaal blij eindelijk!
O dat klinkt allemaal goed. Dan zit je niet meer zo lang in de rommel mss. Heerlijk dat he dan klaar is. Het scheelt ook wel dat het mooi weer is he? Dan voel ik me meestal zowiezo al vrolijker en is het net of alles ook beter wil lukken
Nou dat hoop ik maar dat het beter wil lukken want het heeft wel tegen gezeten de laatste dagen maar ja... We gaan stug door! Wil gewoon nog een paar dagen flink er tegen aan zodat we eind van de week nog ff wat leuks kunnen doen samen maar dat moet goedkomen! @ Riedel, we moeten nog ff wat afspreken voor zaterdag he! Zat er net aan te denken dat ik ook ff voor die tijd mijn autotje moet schoonmaken voor je
Moet ff klagen hoor, maar ben eigelijk best zenuwachtig, vanmiddag naar de huisarts. Vind het eigenlijk best heel spannend. En helemaal doordat de afscheiding bijna is gestopt, de ongi dus niet heeft doorgezet, er een heeeeeeeeel licht streepje op de zw test staat en ik niet zo goed weet of die er nu echt staat of dat ik het graag wil. Ook was vanmorgen mijn temp gezakt naar 36.94. Nog hoger dan normaal en ook na een nacht met errug weinig slaap. Ne zit ik er over te denken om een digitest te halen, maar weet niet welke ik dan het best kan halen en wanneer ik daar dan mee kan testen........ Mss deze week anders nog ff afwachten, maar dat vind ik ook wel heel moeilijk ............ Iemand een tip M.a.w..... HELP
Liena, ik snap dat je een beetje zenuwelappig bent! Misschien als je de huisarts dit alles uitlegt hij nog een zwtest doet? Ik zie onder je banner dat je langste cyclus 30 dagen is geweest? Dan kun je in principe een test doen en als je een streepje dacht te hebben doe je toch een digitale van cb voor je eigen gemoed! Misschien dat dat je rust geeft?! Maar ik zou eerst de ha ff afwachten misschien laat hij je wel een test doen ofzo? Ik weet niet hoe dat werkt met huisartsen?! In ieder geval succes en sterkte! Ik zal aan je denken vandaag!
Goeiemorgen! @ Linnie Dirty Dancing was heel erg gaaf! Hij gaat af en toe wel wat snel maar t einde.......zucht...... Wij hadden ook de hele originele cast....ook al zo geweldig..... Maar ik heb es gezocht naar dat meetingpoint maar waar is da? Kunnen we niet een makkelijk centraal punt afspreken als de burger king ofzo? Volgens de vooruitzichten wordt het zaterdag een graad of 22!