Dames ik ga maar eens aan het werk! Kom straks nog wel ff lezen en tokken! Liena heel veel succes en ik lees straks hoe het is afgelopen!
LIENA! Haal een test! NU METEEN! Spannend meid, ik veer voor je! Ik zit inderdaad op het wachtbankje en voel weinig! Ik denk wel mijn eisprong te hebben gehad en als ik zelf bereken, kom ik uit op een cyclus van 29 dagen! Ben benieuwd of ik gelijk heb
Dank je, hoop dat het idd meevalt, en ik leg de huisarts gewoon uit wat er aan de hand is. Mss doen ze idd wel een test. Zal als ik ben geweest het ff laten weten. @ Yojo ik heb ook geen idee waar het meetingpoint is? Mss is het idd een idee om af te spreken bij de Burgerking. Zit die gewoon bij het Centraal Station? Meiden ik ga ook maar ff wat doen, ff de zinnen verzetten . Tok jullie laterzzzzzzzz. En Deli suc6 met klussen ....
goeiemorgen allekippen! wat een spanning hier al zo vroeg, liena ik veer ook voor je. hoest hier verders met alle kippies? ik zit helemaal in de war met mijn lijf...het doet net alsof ik een paar dagen voor menstruatie zit qua kwaaltjes maar ik heb mijn ei pas vorige week ( maandag op dinsdag volgens mij ) gehad. wachten wachten wachten...zucht. ben wel errug blij voor de juf!
Kon het toch niet laten en ben toch even komen spieken. Zie ik ineens dat het errug spannend is nu. Toch af en toe maar even in het kippenhok gluren vandaag Succes meid, hoop dat de test postief is!
Goeiemorgen kippies! QueenieKippie meldt zich ff weer! Ben net terug van boodschappen doen, zal ik zo ff opruimen en dan doe ik vandaag helemaal niks meer! Het is veel te mooi weer om druk te doen... Zag dat het voor LienaKip errug spannend is.... Veermodus draait weer op volle toeren hoor! Kom wel af en toe ff spieken hoor... Xx
@ Yoyo, gelukkig is Dirty Dancing mooi. Wij gaan er 10 mei heen. heb er zo'n zin in. Mijn eerste musical
Ik heb trouwens zo'n zin in kippendag! JIHOE! En inderdaad, we kunnen beter afspreken bij de Burger King!
Ik vind het allemaal prima hoor zolang het voor zaterdag maar duidelijk is voor iedereen wat de uiteindelijke plek wordt