ICSI is een bevruchting rechtstreeks in de eicel. eerst worden bij mij zoveel mogelijk eitjes gerijpt, daarna worden de follikels leeggezogen, dan gaat mijn haan naar het UMCG ermee, wordt er gekeken of er eitjes gevonden zijn. zo ja, dan mag hij zijn mannending doen 8) , wordt dezelfde dag een goede zwemmer in een eitje geinjecteerd en dan is het afwachten of er een goede deling optreedt. zo ja, dan na drie dagen terugplaatsing endan weer 2 weken afwachten spannend altijd
Meiden, zit even met een dilemma, help me out! Ik moet eigenlijk donderdag pas bloedprikken, zodat ik volgende week woensdag kan bellen voor de uitslag van mijn bloed en uitstrijkje! Maar de dokter van Linniekip was even vergeten dat het woensdag Koninginnedag is.. Maargoed, ben natuurlijk heeeeeeeeeel nieuwsgierig en kan niet wachten om pas vrijdag te gaan bellen! Dus eigenlijk wil ik morgen alvast bloed laten prikken en dan gewoon maandag bellen, of ik dat stom? Of zal ik eerst morgen de dokter bellen om dat te zeggen en dan vragen of ik alvast zal gaan prikken? Ik weet het niet! HELP!
@ Linnie ik zou de dokter bellen en idd ff vragen of je dagje eerder mag omdat je met koninginnendag zit. @ Judibi Oke dus een hele ingreep. Maar zoals ik het lees hebben jullie het al ooit gehad? Waarom dan nu weer zelf proberen?
er zat 8 maanden wachttijd op dus deze kip dacht: het is al eerder nog spontaan gelukt, dus misschien als we het heel hard proberen lukt het nog wel een keer en het is een nuttige besteding van het wachten 8) na deze ICSI is het voor ons eigenlijk afgelopen, dus alle kansen willen we nog grijpen
Pooh; sommige vrouwen hebben hun eisprong al direct na de ongi! Lees dat stuk maar bij 'zwanger worden - we vrijen al jaren verkeerd' Dus ik veer voor je! Hopelijk ook snel zwanger! Yojo; Veel vrouwen krijgen na de eisprong pijn in hun borsten! Dus dat kan betekenen dat je je eisprong net hebt gehad! Heb je goed geklust? Ik heb alleen vandaag een beetje een rare buikpijn die doortrekt naar mijn bovenbenen! Maar dit keer geen last van mijn tepels, dat had ik de laatste keer na mijn eisprong! Verder voel ik weinig.. Weet niet of het een goed teken is, maar we zien wel..
wat linnie ook zegt poooh: sommige vrouwen hebben al vroeg een eisprong. heb dat zelf ook vaak, soms al op dag 8 van mijn cyclus ben benieuwd af je ovutest klopte
Maargoed, wil ook weer niet zo ongeduldig overkomen! Maar ondertussen ben ik dat wel, haha! Ik heb gewoon zo'n naar voorgevoel dat er iets ernstigs uit gaat komen.. Vraag me niet waarom! Ben een beetje scary en wil het gewoon zo snel mogelijk weten!
@ Judibi Heel erg spannend dus allemaal! @ LInnie Ja ik weet t....hebben flink geklust en heb naar mijn idee mijn ei zaterdag gevoeld. Als ik mijn ei heb gehad dan beginnen alle symptomen weer te spelen dat bedoelde ik met daar gaan we weer....hahah maar hopelijk deze keer met resultaat!
is helemaal niet raar dat je er het ergste van verwacht. heb ik ook vaak, dan zie ik overal zwarte toekomstbeelden tot je een uitslag krijgt en dan stelt het niets voor hopelijk en waarschijnlijk bij jou ook zo.
ja, die symptomen na je ei...ken ik. dacht deze cyclus: ga ze gewoon negeren :x krijg ik ineens een dag of twee na mijn ei zere (.)(.) terwijl ik dat anders pas 6 dagen voor NOD heb ga ik gelijk weer twijfelen.
Dat hoop ik ook Judibi! Duimen jullie voor me?! Ik heb trouwens dat formulier voor het bloedprikken meegekregen en zat heeeeeeeeeeeeeeel eventjes te twijfelen of ik er niet stiekem HCG bij zal zetten! Wie weet ben ik wel al zwanger! Whahahaha
Ja ik denk ook elke keer deze keer negeer ik ze want het is elke keer zo....maar toch heb je dan een week voor NOD dat je gaat denken van zal het dan toch? Het is volgens mij ook anders.....hahah ach ik ga mijn best weer doen Ben al lang blij als ik weer een regelmatigere cyclus heb
lin we gaan uit van een pos uitslag maar snap dat het spannend is! denk aan je! ik was deze ronde begonnen met smeppen, toen ondekte ik me eisprong op dag 10 van me cyclus. dus klus al die tijd verkeerd.