O jee Pooh.....maar als je doet smeppen dan klus je toch om de dag? En tijdens je vruchtbare dagen elke dag? Dan moet je gewoon eerder beginnen met elke dag proberen Pooh.
Ik haat assistenten! :x Bel ik net op met de vraag of ik het misschien eerder mag doen.. Zegt ze; "Nou, we zijn er vrijdag ook gewoon hoor, dus bel maar gewoon vrijdag" BLERRGGHHH!
yojo, ik begon op dag 8 met om de dag klussen en dag 10 met ovutesten. nu had ik gelijk een pos ovutest, hebben flink geklust dit weekend. voelde zaterdag me ei dus aan het klussen kan het niet liggen. maar als ik deze ronde weer ongi wordt begin ik volgende ronde op dag 6 ofzo.. normaal kluste we extra rond dag 14, wanneer ik vlgs de calculator me ei zou hebben. heb dus al die tijd me ei gemist, was dan al geweest...
lin, ik zou gewoon met je bloedformulier bloed laten prikken en dan die maandag bellen of de uitslag al binnen is. weet niet wanneer je uitstrijkje was, of die maandag al bekent is?
wat een akelige assistente! kwaaltjes negeren lukt inderdaad niet goed. zodra dat ei eruit is ga ik er onbewust toch op letten maar nu doenmijn(.)(.) ineens geen pijn meer snap niks van mijn lijf ik eis een groene teen 8) dan hoeven we niet zo lang in spanning te zitten
Ohhhh BAH! Ben meteen chago! Snappen ze dan niet dat ik het gewoon wil weten en niet nog twee weken wil wachten.. Jakkes! Sorry dames, moest ik ff kwijt hoor
Ja zou gewoon gaan bloedprikken en dan maandag bellen voor de uitslag...maakt toch niet zoveel uit voor hun? gewoon doen alsof je van niks weet
YEAH! LienaKippie is ZwangerKippie! Gefeliciteerd! Onze wolk wordt steeds voller, maar er moet nog meer bij!
Mijn uitstrijkje was vorige week donderdag! Maargoed, heb net even zitten zoeken dat je vaak op dag 21 bloed moet prikken om te kijken of je een eisprong hebt gehad.. Maar ik zit nu op dag 20 en donderdag alweer op dag 24! Raar toch!?