Denk dat iedereen lekker in het zonnetje zit. Ik ga zo iig wel weer buiten zitten. Mis mijn laptop nu zo erg.
Ik ben net ook even snel naar buiten geweest, even een frisse neus gehaald! Het is echt lekker! Jammer dat ik aan het werk ben Mijn beste vriendinnetje is gisteren ten huwelijk gevraagd in Barcelona! Leuk he?! Nu ik nog
Ik heb trouwens ook beurse borsten! Maar dat komt omdat mijn haantje en ik gisteren aan het stoeien waren en hij me per ongeluk een elleboog tegen mijn boob gaf AUWWW, dat was echt pijnlijk! Dus nu begin ik een blauwe plek te krijgen
Nee, echt niet! Arrgghhh! Haantjes kennen hun eigen krachten niet Trouwens, misschien is het toch beter om tot donderdag te wachten met bloedprikken.. Stel dat ik nu pas mijn eisprong heb, dan kan ik beter donderdag testen, anders zien ze het niet toch?! Pfff, snap er de ballen niet van
dat is ook wel weer zo ja. misschien dan toch nog maar ff wachten, misschien als je te vroeg gaat heb je niet het resultaat dat je wilt
Jeps! Ik ga gewoon donderdag en dan kan ik die week daarna op vrijdag voor de uitslag bellen! En wie weet is het dan al niet meer nodig Je weet maar nooit *droomt weg*
Ik ga lekker naar huis lieve kippetjes! (Wie er nog zijn dan ) Ik spreek jullie snel weer! Big kiss xxx
Fijne avond Lin! En de rest van de kippies, misschien nog even tok vanavond. Ga nu weer ff de tuin in met Jamie, hij wil graag naar buiten met dit mooie weer, en geef hem eens ongelijk! Xx
Na je ei blijft ie idd hoog! Bij een innesteling kan die even omlaag gaan. En bij een ongi gaat ie omlaag. Voor de rest blijft ie hoog. Hou je nu bij FF je temp bij.
Als je niet ongi word blijft ie idd gelijk en hoog. Als je zwanger bent is je temp ook 0.5 gemiddeld hoger dan anders. Anders moet je eens bij zwangeren tempkaartjes kijken als voorbeeld.
hey kippies, ben net thuis van mijn werk. net nog even een testje gedaan en geeft nog steeds zwanger aan! pfff vond het weer helemaal spannend. de hele dag geen bruin gehad net wel weer wat. wordt dus wel minder.. Heb nog geen ha ofzo gebeld. als het mis gaat kan die er ook niets aan doen.. wil er een beetje vertrouwen in hebben. Vind ik wel erg moeilijk hoor.. vooral omdat ik me niet echt anders voel. lees straks bij. eerst eten koken want van bijna om van de honger. (volgens mij is dat mijn enige symptoom ) XXX
juffie, geloof het maar meid je bent gewoon hartstikke zwanger. hoeveel testen je er ook tegen aan gooit haha ben blij om te horen dat het bruin verlies minder wordt!
Heey kippies, Hoe gaat het hier? Zal ff snel bijlezen want er is weer heel wat afgekakeld hier in het hok