Hee kippies, Ik heb niet alles teruggelezen, maar zag wel dat er weer een zwangere bij is! gefeliciteerd hoor ! En juffie, bij jou is het volgens mij overduidelijk nu! Hopelijk zijn de andere kippies nu ook snel allemaal zwanger... Hier nog steeds geen symptomen. Afscheiding (als het dat was) blijft weg. Heb alleen wat gevoelige tepels, maar dat is ook ecth alles. Nopg 8 dagen..... (zucht) ga even eten koken, ik kom straks nog wel even tokken!
Ja hier ook, het voelt alleen allemaal nog zo onwerkelijk. Net of wordt ik elk moment wakker uit een droom Heb het alleen aan mijn mams verteld , wilde het eerst niet doen, maar kon het niet opbrengen om het haar niet te vertellen. Ook omdat ze er al een hele tijd naar vroeg of een van ons er al mee bezig was omdat ze graag oma wilde worden
liena! GEFELICITEERD! Ben zo blij voor je! En inderdaad snel een nieuwe banner meid! mijn haantje zei net tegen me: dat wordt wat in de trein straks
Mam was meteen helemaal blij, kon het haast niet geloven...... Ze heeft wel een aantal keer gevraagd of ik het zeker wist.. O wat vind ik dat geweldig zei ze iedere keer.Ze mag het niet verder verklappen, maar ze heeft het wel ff tegen paps gezegd...
leuk dat je het al verteld hebt! wij houden het nog even voor onszelf (en voor alle kippetjes natuurlijk ) wil eigenlijk de eerst echo afwachten voor ik het ga vertellen..
Hahahha ja en dan nog een paar kippies die nie zwanger zijn en in de trein zitten. Maar da komt ook allemaal goed!
wat leuk dat je moeder zo reageerde. spannend om het verder nog voor je te houden. Weet niet of ik dat zou kunnen....
vind het ook wel moeilijk hoor.. maar wil gewoon eerst weten of het allemaal goed is.. Ben nog behoorlijk onzeker allemaal..kan het gewoon nog voorstellen
Kun je dat volhouden dan juffie, om het niet tegen je ouders te vertellen? 8) Ik kan dat echt niet hoor.....