Ja mijn haantje heeft het plafond erin gekregen vandaag mooi met spotjes en nu is de stucador (spel je dat zo?) er om het plafond te schuren dus we kunnen morgen lekker schilderen, vloertje erin en klaar = kip! Zal wel ff foto's maken als er schot in zit!
ja zou mooi zijn als je al met 8 weken kunt. vind het zowiezo gek dat de een pas tot 11 weken moet wachten terwijl een ander al met 8 weken een echo krijgt.
liena, zou gewoon de vk bellen en dat voorleggen dat de HA niet zeker weet of je 4 of 8 weken bent. wie weet kun je dan al eerder terecht.
eetse liena. geniet maar lekker op je roze wolk Deli, gaat al echt opschieten. Welke kleuren ga je de kmr verven?
De muren worden gewoon wit en de kozijnen en vensterbank wit met creme kleurtje... Aangezien we niet weten wat het gaat worden?!
Maar ik ben een slechte kip, heb niet alles bijgelezen?! Was er nog meer nieuws? Zag dat Linnie nog even moest wachten met d'r bloedprikken.... :X Hopelijk zegt die rare pijn dat naar de benen trekt iets positiefs! Ik had het nl. ook
meiden mijn haantje wil graag even op de laptop en aangezien ik alweer een heel tijdje zit mag hij wel even.. Tot later..