[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goede morgen dames,

nou ik heb de nacht weer overleefd haha was gelukkig rustig op me werk we hebben een film gekeken. nog 1 nachtje en dan weer ff vrij.

zo met me mannetje mee naar de HA, hij heeft sinds gisteren ineens pijn in z'n nek, kan z'n hoofd bijna niet meer bewegen. dus hij kan ook niet auto rijden, moet ik hem ff brengen. de afspraak is rond tien uur dus moet proberen nog eventjes wakker te blijven.... ben kapot.

xxx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben ook maar eens voor de gein begonnen met tempen, misschien levert het wel iets op aan het einde van de maand hahahaha.
    Ik heb wel de laatste 3 maanden een mooie cyclus die ik altijd heb gehad, die zit tussen de 25 en 27 dagen. Dus ik ben ook daadwerkelijk nu tussen dag 11 en dag 13 vruchtbaar. Dus dat is al heel mooi om te weten.
    Ik ga nu ook eens kijken waneer de beste tijd is om te klussen want ik deed het wel om de anderste dag de eerste 2 weken en dan viel het bij mij weg dan wou ik geen sex meer dus even kijken hoe het nu gaat.

Hoe gaat het hier?
    Met mijn werk gaat het ook heel goed. Ben vorige week 3 daagjes gaan werken en nu heb ik nog steeds weekend tot morgenvroeg 9 uur moet ik beginnen tot 13.00 uur en donderdag en vrijdagavond. Wel lekker hoor kan mijn eigen tijd indelen en ik kan ook mijn andere dingen blijven doen.
    En ik kan rekening houden dat als mijn haantje thuis is voor de kids dan kan ik werken en als mijn haantje is werken dat ik dan thuis ben voor de kids. Zo hoeven ze niet steeds naar iemand toe.

Ik ga nu even in onze kippenhok/nest poetsen want met 3 kuikentjes thuis moet je veel doen hahahaha

Liefs Miranda

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Pooh, ik zal je wel wakker houden tot die tijd.
    Blijf maar met mij kletsen dan!

Maar dat is toch niet goed of wel dan? Die pijn in zijn nek en zijn hoofd niet meer kunnen bewegen?!
    Laat vandaag maar weten hoe het was bij de dokter. Ik zou zeggen sterkte met je haantje.

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    miran, succes met tempen. heb je het kaartje kunnen vinden op die site? Hoop dat er wat duidelijk voor je wordt met het tempen.

wat fijn dat het werken je zo goed bevalt en heerlijk dat je je tijden zelf kan invullen, makkelijk te combineren met je kids dus.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja maar echt wijs kan ik er niet aan uit hoor. Maar goed ik had vanochtend 37.0 gr. getempt en heb het ingevuld. Gelukkig kwam het ook nog op het kaartje te staan hahahahaha

Ja heerlijk hoor dat je je eigen werk zelf in kunt delen. Niks niet zo gemakkelijk als dat. Dat is ook de reden waarom het mij zo goed bevalt denk ik zo.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen dames!

Hier weer een heerlijke dag voor de boeg!
    Vanmiddag lekker op t terras zitten met een vriendin. En vanavond weer lopen met mijn zus.

En wat zijn jullie plannen?

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx meid, het kwam ineens opzetten gisteren toen hij onderweg naar z'n werk was. geen rare beweging ofzo gemaakt en niet op de tocht gezeten. de pijn werd erger en nu kan ie z'n hoofd bijna niet bewegen.
    ben benieuwd wat de HA zegt, denk dat ie denkt aan een spier verrekt ofzo en dan pijnstillers/spierverslappers geeft.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hey yojo, klinkt als een mooie invulling van je dag. ik ga vandaag slapen... zonde eigenlijk met dit mooie weer, maar goed ik zal wel moeten anders val ik vannacht op me werk in slaap en dat kunnen we niet hebben hé..

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee dat kan je niet hebben nee.

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ga je hardlopen vanavond?

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee gewoon stevig doorlopen. Moeten weer rustig aan beginnen......hahah
    Doe wel aan joggen een keer in de week met de hoond in de bossen.

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhhh lekker, heb ik ook wel zin in...lekker op een terras zitten haha maar helaas moet ik werken tot kwart over 5 en dan gaan we wokken met mijn afdeling als beloning dat de accountantscontrole zo goed was gegaan....opzich wel leuk maar heb er weinig zin in, ga liever lekker naar huis maar ja moet maar ff :D

Succes bij de dokter straks met je haantje!

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx rid, jij succes met werken vandaag. hoop dat je in je pauze naar buiten kunt, kan je toch een beetje genieten van het mooie weer.

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nou meiden ik ga er vandoor.
    tok jullie later, fijne/zonnige dag vandaag!

xxx

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja dat kan ik gelukkig wel, werk midden op de Veluwe dus op dat punt heb ik niks te klagen :D

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey Meiden!

Heb gister de echo gehad! zooooo gaaaf! wat een mooi gezegd zeg zo'n klein beebje in je buik, met alles erop en eraan! ;)
    We hebben het hartje zien kloppen (niet gehoord) en zijn helemaal blij nu! :D
    We hebben het net aan onze directeur verteld (die overigens heel positief reageerde :) )
    en straks gaan we het de overige collega's vertellen :D

Hoe is het hier?

Liefs San

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaaaaaaf dat alles goed is!
    Hebben jullie dezelfde directeur dan?

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja ben echt zooo blij :D

Ja we werken bij hetzelfde bedrijf (hebben elkaar hier 6 jaar geleden leren kennen ;) )

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow oke dan!
    Das leuk zeg!

Fijn dat alles goed is!

Voel je je goed verder?

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhhh Daydreamer...wat fijn voor je zeg!

Is het allemaal wat werkelijker voor je nu je het hebt gezien?

Deel Deze Pagina