Delikip heeft zojuist 1 muur gewit Nog 1 te gaan.... Kom alleen verf tekort, heb het er lekker dik opgesmeerd omdat de muren gespachteld zijn... Maar uhhhhh, Remia Riedeltje sorry meis!
Succes Deli ..hoop dat je toch genoeg verf hebt En nee remiakip zijn is nie leuk...aan de andere kant heb ik het belachelijk druk op me werk dus zo'n drama is het ook weer niet, anders blijf ik toch maar steeds hier tokken
Ga eens aan het werk Riedel! Hup, hup! hahahaha.... Hier tokken is toch gezelliger dan werken! Ik heb niet genoeg verf, haantje moet zo maar ff halen nog! Tok straks
Nou nog maar een uurtje gelukkug Pff zit er ook een beetje doorheen en dan moet ik nog naar dat etentje ook van me werk en eigenlijk wil ik alleen maar op de bank liggen haha...gewoon heel snel eten straks en snel naar huis
Heey kippies het is vandaag aardig rustig hier in het kippenhok. Is ieder gespreksstof aan het bewaren voor kippendag . Duurt overigens al geen 5 dagen meer 8) . Alles goed met een ieder? @Deli de muren inmiddels al geverfd? @ Riddle, veel plezier vanaaf met het etentje.......
hallo allemaal, zo weer dagje dichter bij de vakantie. ben echt zoo moe. Inderdaad de kippendag schiet al op. heb er echt zin in.. Weet jij al wanneer je een afspraak gaat maken bij de vk liena? Eigenlijk wil ik al snel gaan bellen omdat ik dan meteen wil vragen hoe het zit met dat bruinverlies.. Heb er namelijk nog steeds last van..
Heey Juffie, Heb jij ook zo'n zin in kippendag? Van de dokter kreeg ik het advies om gewoon te bellen. Ik kan kiezen uit twee vkpraktijken. Een in spierdijk, die stuurt evt. door naar het ziekenhuis in Hoorn en een in HHW en die sturen evt. door naar MCA. Weet dus nog niet goed welke ik wil. Denk eigenlijk dat ik zelf liever naar Hoorn naar het ZH ga? Ik denk dat ik morgen ff ga bellen, op hun site stond nl dat op het moment ik weet dat ik zwanger ben ik een afspraak kon maken Vervelend dat je nog steeds spotting hebt, heb het zelf nu niet meer, maar ook wel een dag of 6 gehad....... Wordt het ook nog niet minder dan?
heb het niet de hele dag. maar gister en vandaag aan het eind van 'demiddag weer wat. nu alleen na het plassen.. Wil eigenlijk ook morgen wel bellen maar las dat het alleen 's ochtends kan en dan werk ik.. dus moet maar even kijken of dat lukt. anders bel ik maandag, de eerste dag van mijn vakantie.
Ja dat is wel lastig dan, maar kun je niet ff ergens tussendoor mobiel bellen, bijv als je naar de wc bent . Ik had het ook iedere keer na het plassen..... Nu heb ik er geen last meer van, is nu weer wit . Wordt trouwens een beetje onzeker door het forum met temp kaartjes. Anderen zijn daar aan het uitrekenen hoe lang ik zwanger zou zijn, want volgens hun klopt mijn banner niet.......
Volgens hen is het 3 weken en 6 dagen? Ik weet het zelf niet. Als ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie invul dan krijg ik deze banner....
het ligt natuurlijk aan het moment van je eisprong. 2 weken na je eisprong ben je 4 weken zwanger.. want omdat ik zo'n lange cyclus heb heb ik mij eisprong ook veel later. Anders zou ik ook veel langer zwanger zijn, als je kijkt naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie... maar ga nu lekker eten. tok to you later