hey kipjes, Hier een ziek kipje; kan weinig onthouden op dit moment. Daydreamy ik geloof dat jij het hartje hebt zien kloppen, kan me voorstellen dat dit super voor jullie is. Heb al een aantal dagen last van hoofdpijn, dus maar even kalm aan doen, anders ben ik er straks niet bij, bij de kippendag... En ik wil er natuurlijk wel bij zijn Deli is je muur al mooi geworden linnie hoe is het met jou?
niet ziek worden hoor mink! zou echt jammer zijn als je de kippendag zou moeten missen! lekker op tijd je bed in dan maar en doe maar rustig aan!
Heb nu de banner kunnen veranderen. Je kan hem ook instellen dat het er in het nederlands staat en nu snapte ik tenminste wat er stond. Ben niet zo thuis met engels als het gaat om zwangerschap .
En Mink idd niet ziek worden hoor............. Op tijd onder de wol en hoop voor je dat je dan snel weer opknapt zodat je er zaterdag ook gewoon bij kan zijn. Hebben jullie er ook zo'n zin in?
als mijn ff mijn eisprong goed heeft wel ja! denk zelf trouwens dat mijn eisprong 1 dag eerder is geweest. maar ja die ene dag maakt natuurlijk ook niets uit. Als alles goed gaat wordt het een leuke oudjaar bij ons!
heb net even al jullie mobiele nummers in mijn telefoon gezet. kan er een plaatje bijzetten en nu ontdekte ik dat ik er ook een kuikentje bij kon zetten als plaatje Dus alle kippies hebben een kuikentje achter hun nummer staan.
Avond kippies! De muren zijn gedaan, plafond is klaar morgen nog de kozijnen, plinten, vensterbank en deur en dan komt de vloer erin, blij toe! Hoe is het met jullie?
we moeten nog even afspreken hoe laat we de trein nemen zaterdag.. zal wel even op de ns site kijken.
Ja wie weet hoe we het nieuwe jaar starten. Met zijn tweeen of mss toch met zijn drieeen . Moet natuurlijk wel alles goed gaan, maar daar gaan we in eerste instantie maar vanuit he........ Wel spannend allemaal hoor. Steeds als ik naar de wc ga vind ik het nog eng . Kan het ook nog steeds niet echt bevatten. Heb afgelopen nacht ook haast geen oog dichtgedaan, terwijl ik toch best moe was. Kun jij een beetje slapen?
Nou zeg dat wel! Hebben net een pizza besteld, ga nog maar eens mijn handen goed schrobben want die ruiken wel erg naar terpentine Tok jullie morgen weer, meiden fijne avond en ik heb zin in zaterdag!
Goed gedaan Deli, . Vast een lekker gevoel dat het klaar is. Jij ook een fijne avond...... en eet smakelijk
deli: tot morgen! Liena: heb de eerste nacht ook echt niet geslapen. steeds wakker en dan maar nadenken.. ben ook nog steeds bang als ik naar de wc ga hoor.. Moest altijd al vaak plassen maar is nu helemaal verschrikkelijk heb net even gekeken en als we de trein van 11:21 nemen zijn we 12:49 in utrecht..
Ja dat is mss wel verstandig. Slim trouwens om de numers te noteren en dat met een kuikentje erachter
Wat goed dat je dat al weet. Dan moeten we dat maar doen he? Dan stappen we op in Schagen toch? Ja ik moest ook altijd al vaak plassen, maar nu is het idd nog erger . Op zich wel makkelijk dat ik al zo vaak moest want nu krijgen anderen niet zo snel argwaan .
we stappen op in schagen ja. brengt mijn haantje me daarheen en haalt me ook weer op.. Mijn klas is tegenover de wc dus hoef niet steeds langs de andere klassen te lopen dat scheelt. Alleen de kinderen zullen wel denken Wel grappig normaal mogen de kinderen dus nooit net aan het begin van de middag/ochtend. maar vanmiddag moest ik zelf zooo nodig. ja dan kan ik het de kinderen natuurlijk niet meer verbieden.
Ja dat wordt dan wel erg lastig he? En anders dan krijgen je collega's het natuurlijk in de gaten. En de ouders nog niets in de gaten? Ik ben blij dat mijn schoonmama niet meer elke dag komt, want volgens mij zou die het anders zo in de gaten hebben. En we willen eigelijk nog even wachten met vertellen. Alleen wil me haantje het toh ook wel aan zijn pap vertellen . Ben benieuwd of we het nog stil kunnen houden . En jullie het nog steeds tegen niemand verteld behalve hier aan de kippies ?