Hallo allemaal Hoe is het hier? Met mij prima. Ik voel me goed. Alleen erg moe. maar dat overleven we wel. Liena waar kom je vandaan? Ik ga ik in hhw naar de verloskundige liefs maria
nee heb het nog aan niemand verteld. soms denk ik wel dat het op mijn voorhoofd staat: IK BEN ZWANGER! Mijn haantje wil het juist echt nog niet vertellen. Hij vind het ook nog erg onwerkelijk allemaal en wil ook eerst de echo zien.. Nu gaat de tijd nog heeeel langzaam voor mijn gevoel. maar die eerste echo is ook al bes wel snel... nog een week of 5 hoop ik..
Heey Linnie, gezellie dat je er ook ben....... @ Juffie, dat gevoel heb ik ook hoor, iedereen kan het vast aan me zien . Mijn haantje heeft hetzelfde gevoel. Hij voelt en ziet nu natuurlijk nog helemaal niets. Ik heb een aantal dingen die ik voel waardoor het toch wel een beetje anders is denk ik... Kippies we zijn hard op weg naar pag. 1000.....................
Zo kippetjes, even mijn denkbeeldige cyclus plaatsen hier! Of zo'n idee heb ik in elk geval! Ik zet hem even hier neer, zodat ik kan spieken of het klopt 2 April 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 12 April 2008 Een beetje vruchtbaar 13 April 2008 Vruchtbaar 14 April 2008 Erg vruchtbaar 15 April 2008 Eisprong 20 April 2008 Innesteldag 29 April 2008 Vanaf hier kun je testen 6 Januari 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
ja VOOR de kippendag pagina 1000 moet lukken toch? Linnie: nog een weekje geduld dan. Zou een mooie korte cyclus worden dan.. Ga hard voor je veren!
Hopelijk niet meer ongi, maar lekker zwanger! IK HOOP HET! Voel trouwens weinig hoor.. Had alleen gisteren onwijze buikpijn.. Nu helemaal niets nakkes nada! Ben zo benieuwd naar de uitslagen van mijn uitstrijkje en bloed!
Volgende week vrijdag pas! Dus als ik negatief test (wat hoogswaarschijnlijk het geval is) of zelfs al ongi ben dan weet ik in elk geval vrijdag of ik wel een eisprong heb gehad! Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik echt eisen dat ik naar het ziekenhuis wordt gestuurd! Want dan moet die pijn toch ergens anders vandaan komen! Spannend dus!
Linnie wanneer krijg je de uitslag ook alweer? En zou wel heel mooi zijn als deze berekening klopt... en ook jij niet meer ongi wordt. Ik ga ook heeeeeel hard voor je veren..... @ Maria, Dat is hier in de buurt, wat grappig. Is jou zus ook in het ziekenhuis geweest? Hoe was de begeleiding vanuit de vkpraktijk? Gaat bij jou alles verder een beetje naar wens, niet teveel last van kwaaltjes? Heb je al wel een afspraak staan? @ Ja zou mooi zijn 2 feestjes in een keer. Moeten we maar druk blijven
niet er zo negatief hoor linnie! alles kan nog hoor. wie weet ben je gewoon zwanger... maar wel fijn dat je dan dus precies weet of de eisprong klopt of niet.. heerhugowaard is ook redelijk bij mij in de buurt..
Hoe voelt het zwanger zijn, zwangere kippetjes? En wat voor kwaaltjes hadden jullie? Even kijken of ik iets herken
Hey Liena Mijn zus was erg te vreden hele aardige meiden die daar werken ze kon ten allertijden daar terecht. Ze is in het ziekenhuis bevallen in alkmaar daar kreeg ze goede begeleiding. Ik heb 7-5 een afspraak staan. Ik heb niet heel veel kwaaltjes wel heel veel honger en vermoeid en wisselende stemming. Met jou gaat ook alles goed?