[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    oh en juffie, we mogen onze pup in mei ophalen. ze is nu 4 weken oud.

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    vlgs de SMEP regels zou ik tien dgn na pos ovutest een zw test mogen doen, zou over 4 dgn al zijn. Maar ik wacht op me NOD, anders is het zo'n terleurstelling....

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Hallo dames,,,

Ik kom even kijken dacht ik en ik zie dat er weer zwangeren bij zijn! super..gefeliciteerd...

Met mij zelf gaat het goed...ik heb vandaag telefonisch spreekuur met mijn gyn...had nog enkele vragen en die worden hopelijk vandaag beantwoord.

Verder ben ik bezig met ovu testen en hoop dat ie vandaag of morgen positief word...

Hoe is het hier verder?

4. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen alle kippen!
    iedereen die het vandaag nodig heeft: SUCCES :D , voor de rest werk ze allemaal vandaag.

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Goedemorgen allemaal! :)

Wat een mooie dag is het vandaag weer! helaas moet ik wel werken :( maar dat mag de pret niet drukken :p

Hoe is het met iedereen?
    Zie dat er weer een zwangere bij is! gefeliciteerd Liena! ;)
    geniet ervan :D

@Sillybilly: Succes met je tentamen! ;)
    @Pooh: heel verstandig om te wachten, dan is de kans ook groter dat de test meteen posi. aangeeft ;) succes!

Liefs Sandra

6. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meisjes

fijne dag vandaag. het is prachtig weer.

liefs maria

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Thanks Daydreamy

Het is idd mooi weer vandaag, helemaal niet koud, zou zo buiten in de zon kunnen gaan zitten. ;)

Heb trouwens nog ff een vraagje. Als je zwanger ben mag je toch niet zoveel koffie meer? Moet zeggen dat ik het op het moment ook niet echt lekker vind, maar drink het nog wel. Hoeveel kopjes mag je nog wel?
    Dronk er 8 op een dag, nu nog 4 :oops: .............

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik probeerde er ongeveer 2 a 3 te drinken toen ik het net wist. Nu krijg ik het echt niet meer weg dus zit ik lekker aan de thee. Dan moet je blijkbaar ook weer oppassen dat je wel kruidenthee neemt want in gewone theesoorten zit weer veel theeïne en dat is ook niet echt goed.

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Dan ga ik ook nog maar wat minder drinken, vind ik op het moment ook niet echt een straf. Thee vind ik nu wel heel lekker, vooral rooibos/caramel van de Xenos :) . Dan ga ik dat maar drinken......
    Volgens mij mag deze thee wel....
    Dank je voor het antwoord..

10. judibi

judibi Bekend lid

ik lustte destijds ook geen koffie meer tot 4 maanden :( maar had er echt afkickverschijnselen van :)

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O echt waar ?:) . Dat had ik ook toen ik van 8 naar 4 ging, en ik drink nog maar sinds een paar jaar koffie. Daarvoor vond ik het vies en zo ineens had ik de smaak ontdekt en moest ik er mee wakker worden.
    ;) .Maar na die 4 maanden vond je het toen wel weer lekker?

12. judibi

judibi Bekend lid

hm, lekker is een groot woord...ik moest en zou toen tenminste weer 1 bakje caffeïne naar binnen werken 8) meer dan 1 lukte ook echt niet :confused:

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nou ja ik zal het wel zien. :) .

Voor jou ook een spannende periode of niet? Zag net je onderschrift van je banner :( . Goed dat je er zo positief instaat, al kan ik me voorstellen dat dat soms best moeilijk is of niet? In ieder geval veel suc6 en hoop voor ja dat het deze keer wel lukt............

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ Liena, rooibos mag inderdaad gewoon. Die luste ik nooit maar vind het nu ineens lekker. Stom is dat hoe je smaak veranderd. Ik hoop wel dat het hier bij blijft want ik lust normaal echt alles. Ben een echte lekkerbek. Ik mis nu al de biefstukken, filet american etc etc. en vooral carpaccio.

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja het is idd gek dat je smaak zo kan veranderen tijdens zwangerschap.
    Zijn er nog meer dingen die je nu ineens wel/niet meer lust nu je zwanger bent?
    Ben blij dat de rooibosthee dan wel mag :)

16. judibi

judibi Bekend lid

ach, we zijn ondertussen 8 jaar bezig met kindjes maken, dus dan leer je het wel wat loslaten ;) en inderdaad droomkip, al die lekkere dingen die je beter kunt laten staan...en dan lijken ze juist NOG lekkerder omdat je niet mag hebben :)

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heb vaak zin in vette frietjes, bloemkool kan ik niet meer luchten of zien en heb veel zin in lekker koud fruit zoals druiven, sappig appeltje etc. (gelukkig maar want met die vette frietjes moet er ook wat tegenover staan) Ik heb geen zin in chips of zoutjes. Ik ben nogal eens misselijk dus geef nu maar een beetje aan mijn zin toe maar ik probeer er wel op te letten dat het niet de spuigaten uit gaat lopen. Anders heb ik er zo 30 kg aan zitten of zo.

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mag ik vragen wat ICIS inhoud? Ik ga natuurlijk heel hard veren dat de laatste homemade poging geslaagd is! Ik heb het geluk dat het bij ons snel gegaan is maar ben me er heel erg van bewust dat het niet vanzelfsprekend is. In mijn omgeving zijn er veel stellen aan het dokteren. Ik vind het ook wel moeilijk om aan hen te gaan vertellen dat ik zwanger ben. Ik doe wel mee aan moeders voor moeders. Heb ik nog een beetje het idee dat ik er wat aan kan doen.

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Judibi dat is al een hele poos. Ik ga ook heel hard voor je veren......

Dagdromer wat doe je voor Moeders voor Moeders dan :oops: ? Ik heb daar nog nooit van gehoord........
    En heel verstandig om af en toe wat fruit te eten naast de frietjes ;) , maakt toch weer een beetje goed he?

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Moeders voor moeders is een organisatie die urine inzamelt van zwangere vrouwen. Hieruit halen ze het HCG hormoon waar ze medicijnen van maken.
    Je kan je al vroeg aanmelden. Kijk maar eens op www.moedersvoormoeders.nl
    Je plast in een opvangbeker waarna je de urine zo in een fles kan doen. Deze flessen komen ze 1 x in de week ophalen.

Deel Deze Pagina