hey Kipjes Riddle; wat vertel je nou! tuurlijk ga je mee zaterdag... zou het jammer vinden hoor.... Yoyo; wat raar het dat tempen. Ik snap er weinig van, daarom begin ik er maar niet aan Ga wel weer ovulatietesten gebruiken, moet ze alleen nog bestellen grbuik nu tarwekiem olie in de hoop dat ik een betere doorbloeding krijg etc... wie weet helpt het
yojo, voor mij is dat tempen ook een mistery... Maar houd het wel netjes bij. Wanneer krijg je een rood kruis dan?
als je je ei hebt gehad volgens je temp. Maar ik zie toch wel dat ik mijn ei heb gehad op t kaartje maar FF blijkbaar niet. Of krijg je dat alleen als je VIP bent?
weet niet of je daar VIP voor moet zijn. ik hoop op een innestelingsdip, anders is het een voorbode voor de ongi in aantocht. Morgen weer temp en dan zullen we het zien, hopen op een stijgende lijn [-o<
Ja dat weet ik dat dat er drie zijn. Maar ik heb toch drie hogere tempen. Of is dat drie na je ei? Ik snap er niks meer van maar zal het netjes invullen allemaal.... En ach wat zijn tien dagen nou?
Ja vind ik ook heel raar. Als ik er verstand van had dan maakte ik em wel. Maar ja ik snap er nog niet zoveel van.....
Lieve schatten van Kippen ik ga naar bed. Ben kei moe.... Spreek jullie morgen voor ik ga werken nog even! Groetjes!
Het zijn idd 3 hoge temperaturen na je ei. Misschien als je meer bij het topic tempen leest dat je het wel gaat snappen. Eigelijk is het best simpel