[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Meiden goed nieuws: Heb mijn diploma binnen! Ben zo opgelucht! nou heb ik straks echt vakantie!
    pooh: mijn temp kaartje staat in het temperaturentopic bij de zwangeren kaartjes.. kijk maar of je er iets aan hebt. Ik vond het best duidelijk bij mij. Eisprong was duidelijk te ontdekken..
    riedel: hoop dat je toch nog mee kunt hoor!
    Meiden ga ook slapen. ben helemaal af..Tot morgen..

XXX

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo lieve kippetjes! Zo zeg, ben even 2 dagen afwezig geweest... :oops: Heb een heleboel gemist zag ik al wel!

Nog steeds drukdruk met werk en huis enzo hier. Heb vanavond weer overgewerkt en ik heb sinds gister iemand in de opleiding.. Nog geen bericht van de makelaar helaas over de kijkers van vorige week, dus ik hou mijn hart vast... moet nog zien of we het huis nog op tijd kunnen verkopen... *veerveerveer*

@Juffie; Super zeg! Gefeliciteerd! Lekker verdiende vakantie!
    @Deli; Schiet jullie kamertje al een beetje op?
    @ Yojo; :) "kijk-kijk-kijk-kijk-kijk-kijk-wij-zijn-de-kuikentjes". Leuke banner hoor! Past mooi in ons hokkie!
    @Mup; Fijn dat alles goed was bij de gyn!

Nou kippies, slaap lekker allemaal enne, morgen even de 1000e pagina halen he? Hoop wel dat ik dat meemaak, maar denk dat die pagina voor vijf uur al wel bereikt is.. ;)

Xx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Avond lieve kippetjes! Heb niet bijgelezen want daar heb ik geen puf meer voor :(

Alles is geschilderd mijn haan is nu alleen nog bezig met de deur, de vloer ligt er in, hopelijk is het morgen snel droog dan kunnen we de meubels in elkaar gaan zetten :D

Ben echt wel bekaf nu, alles doet me zeer maar het is voor een goed doel! Nu ga ik nog ff met een goed boek op het bankje en dan heerlijk slapen morgen weer vroeg dag!

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat, nog 2 dagen en dan is het zover! :whistle: joeeeehoeeeeeeeeeeee Utrecht here we come! :) Slaap lekker allemaal en tok morgen!

4. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,

mijn banner klopt (denk ik) niet helemaal, maar we weten ook niet hoe hij precies is.. :(

kan iemand mij misschien verder helpen? Ik heb sinds vanmiddag, na het klussen, last van steken in mijn onderbuik aan de rechter kant. Ik heb het nu al 3 keer gehad, dat gevoel houd dan een paar minuten aan, en wordt dan weer minder :rolleyes: verder heb ik nu al een paar dagen last van een beetje een zeurderig gevoel onder in mijn buik.. Verder ben ik ook een beetje misselijk en heb ik veel last van mijn ogen en hoofdpijn..:( Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik word hier zo onzeker van.. :(

Groetjes Didi

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!
    Deli: hard gewerkt hoor! Ben benieuwd hoe het kamertje er straks met de meubeltjes erin, uitziet.
    queenie: hoop dat jullie snel reactie krijgen over jullie huis!
    didi: hoop dat je klachten voor een goed doel zijn!

Fijne dag allemaal en tot vanmiddag! verwacht toch wel dat pagina 1000 dan bereikt is hoor :)

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen Kippies......
    @ Deli, goed werk ;) . Straks lekker de meubeltjes erin en klaar voor de kleine spruit? Erg leuk en dan nog ff genieten van jullie vakantie?

@ Didi, het blijft altijd weer even afwachten he? Bij iedereen is het weer anders, en dat maakt het ook zo lastig. Hoop voor je dat de klachten voor het goede doel zijn, maar kan je daar geen zekerheid in geven. Toch wachten op je NOD en dan hopelijk pos. testen.... Heel veel suc6 en sterkte met wachten, want spannend is het zeker....

@ Riedel zou echt jammer zijn als je niet mee zou kunnen........

@Queenie, alen dat jullie nog niets van de makelaar hebben gehoord. Hoop dat het allemaal een beetje mag vlotten met de verkoop.

@ Juffie gefeliciteerd met je diploma, nog ff en dan lekker genieten van je
    welverdiende vakantie......... ;)

Alle andere kippies ook een heel fijne dag en kom vandaag nog wel een keer langs ff tokken................

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Pooh Was het een leuke film?

@ Mupkuh Thanks dan ga ik vanavond eens kijken. Ik had vanmorgen 37.9 zo hoog het ik t nog niet gehad volgens mij....

@ Juffie GEFELICITEERD met je diploma!

@ Queenie Ja doe ik goed he die banner!

Ben ook misselijk opgestaan...had er al een paar dagen geen last meer van maar helaas....en mijn (.)(.) doen ook al meteen pijn bij het opstaan normaal gesproken is dat halverwegen/einde van de dag pas....

Nou tot vanavond kippetjes!

xx

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Nou hier gaat alles wel ok, wel heeel slecht geslapen vannacht maar ja kan ik er vast aan wennen hahaha

Nou kippies zal even uitleggen waarom ik niet mee kan, wij hadden qua spaargeld en vakantiegeld en zo precies uitgerekend wat we waaraan konden besteden (trouwen, beebje en de reeds geboekte vakantie, verjaardag enz).....en we kwamen precies uit maar hadden dan ook geen rooie cent over...tja jammer dan maar ff maar nu is de gasinstallatie van onze auto kapot...we weten zaterdag pas wat er precies kapot is en wat dat dus gaat kosten, dit kan zitten tussen de 100 en 600 euro vandaar dat ik eigenlijk nu gewoon geen geld kan gaan uitgeven aan extra dingen en zo.....maar ik zal nog ff kijken want wil wel heeeeel graag mee :(

Maar dan weten jullie iedergeval hoe en wat en dat het zo en zo niet aan jullie ligt :D

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    37.9?...das bijna koort joh haha

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhhh neeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik kan ook niet mee! :( :( :(

Al die tijd ben ik ervan uitgegaan dat mijn opa zondag zijn verjaardag zou vieren, maar gisteren belde mijn mama of ik opa's verjaardag op zaterdag niet vergeten was... :( :( :(

Vind het zoooooo jammer! Potjandikkeme :x

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dat meen je niet Linnie!

Nou dan wordt het kippeclubje steeds kleiner...nou hoop wel dat ze het leuk hebben evengoed....... :(

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Maarre goeiemorgen Linnie :D

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Tis weer lekker druk vandaag :(

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Erg he?! :eek: Vind het zo jammer, maar mijn opa's verjaardag kan ik niet missen! Is de enige opa die ik nu nog heb.. En hij viert het altijd met zo'n brunch voor de hele familie, wel heel leuk! Maar vind het jammer dat ik kippendag moet missen, had er zo'n zin in! :(

Goedemorgen trouwens! :)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nog 4 pagina's en dan zitten we op de 1000! :)

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nog 3! :D

Ben trouwens vanochtend bloed wezen prikken! Nog een weekje wachten en dan krijg ik de uitslag! Spannend!

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha in dit tempo gaan we dat niet halen vandaag hoor Linnie

Ja is hartstikke jammer maar idd gaat je opa voor natuurlijk!...Nou moeten wij volgende keer maar mee :D

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh zeker spannend!

Hoop echt voor je dat er wat positiefs uit komt!...je hebt momenteel geen neigingen tot testen?

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Had wel de neiging om het vakje HCG aan te kruisen op het formulier, maar durfde niet :) Haha!

Nee, behalve mijn ongi-krampen, voel ik heel weinig! Dus ik ben bang dat er weer niets gebeurd deze ronde! Ik weet niet meer wat ik moet denken van mijn lichaam!

Voel jij je alweer beter? Volgende week echo, spannend joh! Kijken hoe de beebjes eruit zien! ;)

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha schei jij eens uit met je meervoud-beebjes :)

Ja hier gaat het behalve snel moe prima...helemaal geen zware klachten, pijn in de (.)(.) en steeds honger haha maar ja als dat zo blijft 9 maanden hoor je mij niet klagen.....

Nou ja ik had ook geen klachten rond mijn NOD en toch zwanger dus je kan er toch niet altijd wat van zeggen hoor ;)

Deel Deze Pagina