@Delikip; heb geen idee wie die nieuwe kip is. Heb al op de hyve zelf gevraagd of ze zich voor wil stellen... met kippennaam, hihi! Zal zo wel ff mn cookies en geschiedenis van internet verwiijderen, misschien dat het dan sneller gaat... Tok zo! Xx
Ik denk morgen vroeg, samen met mijn vriend. Oh ik wil echt niet teleurgesteld raken.... Jeetje nooit gedacht dat ik het zo spannend zou vinden. Heb even bij ons nieuwe kipje op de hyves gekeken, maar kon er niks van maken..... geheimzinigkipje, hi hihihihi
Queenie; Spannend, ik hoop dat de kijkers interesse hebben in jouw kippenhokje! Delipkipje; Nog even volhouden en dan hebben we lekker weekend! By the way, jij wordt echt kippig, je leest dingen die er niet staan Mink; Spannend zeg! Wanneer ga je een testje wagen? Daydreamy; Nog twee dagen! Oeeehhhh, wanneer ga jij testen? Hier alles nog steeds roodloos Krampen ook weer helemaal weg! Ik heb vannacht gedroomd dat ik positief testte op 31 december 2007! Hoop dat dromen geen bedrog zijn!
OKK is een heeeeeel mooi kipje zie ik al! We hebben een clubje opgericht met kipjes met een mooi gezicht, wij horen er allemaal bij!
ha ha ahah OKK.... Wil morgen gaan testen als ik zolang kan wachten..... wil het eigenlijk wel samen doen met mijn mannetje. Nou linniekipje ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt. Bij mij duurde het wel even voordat ik ongi werd, athans 3 weken en daarna was het goed. Hoop dat je snel zwanger mag zijn.... Ik weet momenteel niet meer wat ik moet denken, voel me alles behalve lekker, nou ja misschien juist wel een goed voorteken..
@mink; Ik vind het spannend voor je en de veren zijn druk in de weer voor je! Of kan ik beter zeggen; druk in de veer Ik ga nergens meer vanuit en wacht het rustig af! De dokter wilde me een middeltje geven om mijn ongi op gang te brengen, maar dat doe ik toch liever niet! Ik wil dat mijn lichaam het uit zichzelf doet of niet! En bij de laatste optie hoop ik natuurlijk zwanger te zijn! Wie weet!
Hahahhaa... Natuurlijk jij weer, wie anders.... Maar uhhh Linnie, ik voel me ook echt wel kippig hoor, heel raar is dat?! Maar wat heb ik gelezen wat er niet staat? Snap niks van mezelf, verander ineens heel erg! Terwijl ik altijd alles goed kon onthouden enzo, alles gaat nu langs me heen, kan ik eigenlijk niet gebruiken op mijn werk....
Hey Minkippie... Kan me voorstellen dat je het met je mannetje wilt doen ff wachten dus, wij slepen je wel door deze dag! Ik voelde me ook erg beroerd de dagen voor ik ging testte hopelijk is dat voor jou een goed teken!
Ben je het nu alweer vergeten Delikipje? Je vroeg net aan iemand waarom ze nog niet had getest, maar ze mag pas over twee dagen testen, remember? Geeft niet hoor schattie, dat heb je er wel voor over toch?! Ohhh, ik ben zo blij voor jullie allen! Ik hoop dat ik 'besmet' wordt
Ja dufkip die ik ben... Had het bericht geplaatst en toen viel het eitje.... Maar dacht pffff laat maar ga me niet weer herstellen, hahaha.... Heb het er wel voor over ja, maar nooit gedacht dat ik er zo snel last van zou hebben?! Jij wordt zeker besmet, weet het gewoon zeker! Kan niet anders! Iedereen praat hier over kleine kindjes, ik wil ook zo graag wat zeggen
Ik voel me sinds vandaag ontzettend moe! echt niet normaal meer, zelfs m'n rug heeft het een beetje begeven, die doet behoorlijk pijn... Ook zit ik nu soep te eten, terwijl ik normaal walg van soep... erg vreemd
JIHOE! Ik hoor net dat ik een vette bonus krijg dit jaar! Bijna een maandsalaris erbij deze maand! JIPPIE!
@Delikipje; hoe langer je je mond houdt, hoe leuker het straks is om mee te praten! Believe me! Hoe reageerden the parents trouwens? Waren ze blij?! @Daydreamy; Klinkt verdacht veel op een zwangerschap Nog eventjes geduld en dan mag je testen! Ondertussen moeten jullie ook voor mij veren hoor, ik zit dan wel op het wachtbankje, maar heb jullie veertjes hard nodig!
Forum is nog steeds heel erg traag bij mij, ga 'm nu ff opnieuw opstarten... dan ff m'n ren opruimen en maar veren dat ons kippenhokje snel verkocht wordt! Tok to jullie later! Xx
Forum is nog steeds heel erg traag bij mij, ga 'm nu ff opnieuw opstarten... dan ff m'n ren opruimen en maar veren dat ons kippenhokje snel verkocht wordt! Tok to jullie later! Xx