maandag was ie het hoogst en daarna is ie gaan zakken. nu blijft ie stabiel......? 36,3 / 36,2 / 36,5 / 36,6 / 36,7 / 36,9 / 37,1 / 36,9 / 36,8 / 36,8
kippendag verzetten... wel jammer maar idd zou leuk zijn als iedereen mee kan. Nieuwe datum prikken dus. En uh MUP, deze keer kijk je mee hé voor een geschikte datum. Wil natuurlijk wel dat jij nu wel mee kan! En de rest ook natuurlijk.
oh en die rode streep/kruis door jouw kaartje heen..... hoe zit dat? of komt die er pas als je kaartje klaar is?
anders ga ik wel ff kijken bij tempkaartjes op het forum, misschien dat ik er dan wat wijzer van wordt
Nee het rode kruis zet FF er in als je temp 3 dagen hoger is dan dat je hem gemiddeld hebt........ Maar kijk idd maar een op het forum.....
Hey meiden, ik ben blij dat het meerendeel het er mee eens is dat we de kippendag moeten verzetten! Ik vind het ook jammer hoor, laat dat duidelijk zijn! Had me er ook super op verheugd maar dan wel met alle kippies erbij natuurlijk! Ik heb nog geen foto's op de pc van de kamer maar heb er wel een hoop gemaakt... Wil nog wel ff wachten tot alles een beetje af is natuurlijk! De boel is nu nog aan het drogen dus we kunnen ff niks. Mijn haantje is ff een uurtje gaan pitten en ik denk dat ik inderdaad ff op de bank ga met mijn boek, kopje koffie en biscuitjes Als hij wakker is hoop ik dat ie ff mee gaat wat spulletjes halen nog wil graag dat ik straks wel de kamer al een beetje kan aankleden! We zouden het neutraal houden met wit en creme maar we stonden in de winkel en het leek ons toch wel erg saai dan dus we hebben toch iets in een kleurtje gedaan, turquoise. We vonden dat dat wel kon voor een jongen en een meisje dussssss.... Mijn schoonouders hadden vanmorgen hier de dvd van de pretecho gezien en die dachten ook iets van een jongetje te zien! Nu willen we het weten! Ik zie wel wat tussen de beentjes maar dat kan net zo goed van een meisje zijn volgens mij?! Hahahaha.... Nog ff spannend dus. Wat een verhaal over mezelf weer... Jammer dat ik niet alles kan bijhouden en meelezen maar ik denk wel aan jullie lieve kipjes hoor en hoop en veer dat jullie snel zwanger zijn! Maken we de kippendag gewoon een zwangere dag
Kippies heb berichtje gemaakt op hyves........ Ik ga nu eerst maar ff afsluiten, kom later nog wel ff weer tokken. Moet ff bijkomen want ben zo beroerd als een kanarie
deli turquoise is idd een mooie kleur. voor jongen en meisje. ben zo benieuwd naar de foto's.... ben het helemaal met je eens, kippendag wordt zwangeren dag haha hoop dat het ook voor mij uit zal komen dan. en als nog niet iedereen zwanger is die dag, noemen we het gewoon weer kippendag!
Hahahha... Had net ook een reactie geplaatst bij het laatste kippendag bericht! Hoop dat iedereen het er mee eens maar volgens mij zegt de meerderheid nu al dat we het moeten verzetten dus daar ga ik maar vanuit... Jammer maar wat in het vat zit verzuurd niet zeggen ze toch! Liena doe maar lekker rustig aan! Een kip die zo beroerd is als een kanarie is natuurlijk niks! Dat kunnen we niet hebben
Precies Pooh! Maar het gaat helemaal goedkomen! Ik voel het gewoon, dit is een vruchtbaar hok! En ik gun het jullie allemaal! Ik ga nog even onderuit, moet mijn haantje zo alweer uit bed trommelen, dat wordt nog wat Fijne dag allemaal en ik kom straks nog wel even spieken!
Hey meisjes hoe is het hier? Ik ben druk met huiswerk maken. moet ook gebeuren he. Ik voel me goed. liefs
Hoi allemaal, Ik heb even een vraagje, is het hebben van gevoelige borsten in je cyclus een teken dat je eisprong geweest is, herkent iemand dit?
@Deli; Ben benieuwd naar het kamertje! En wat lees ik nu?! Willen jullie toch het geslacht weten? Ik wil het ook weten! Ik zou wel lekker naar huis willen, lekker van het weertje genieten! Ik ga lekker op tijd weg heb ik besloten, kan ik nog even sporten!
Wil ook wel naar huis pfff heb het helemaal gehad vandaag en is super benauwd hier op het werk Haantje en ik hebben besloten dat we het waarschijnlijk ook willen weten