ik wil ook wel naar huis, ben zoooo moe.. viel net bijna in slaap op de wc nog maar 2 uurtjes, dan ben ik weg..
Een heel ini mini licht streepje. Kon beter maar helaas. Denk dat ie zo onduidelijk was omdat ik het eerste deel van mijn urine heb opgevangen.
Wat een rust hier! Ik ga lekker rond 16 uur naar huis! Jihoe! Morgen weer een lange dag voor de boeg, een lange dag zonder jullie
Lieve schattekes, Ik ga jullie gedag zeggen! Fijne avond en misschien kom ik vanavond nog even tokken! Heb een verjaardag, dus moet even kijken hoe ik in mijn tijd zit Dikke kussers xxx
ohhhh lekker Linnie enne morgen weer op je andere plekkie.......mmm jammer hoor maar ja morgen is lekker toch mijn laatste dagje en dan lekker week vrij Joeppppieeee
Hoi Milla, ik denk niet dat je bewust genegeerd wordt hoor.. de kippies kletsen zoveel dat door alle posts jouwe misschien niet is opgevallen (door mij in ieder geval niet ) Had je een specifieke vraag?
ehhh ja dit kippenhok staat absoluut niet bekend dat vreemde kippies genegeerd worden, integendeel zelfs Ook ik heb jouw post dan niet gezien
Hey Milla Je kan rond je eisprong ind last hebben van je borsten. Ik weet niet of het daarvoor of daarna is. ik kreeg meestal na mijn eisprong last van mijn borsten maar dat is volgens mij per persoon verschillend. succes liefs maria
Meiden, ik ga ervandoor lekker relaxen op de bank kan me er nu al op verheugen Ik ben er morgen denk ik wel weer Fijna avond allemaal. Liefs Sandra
Mila heb even terug gezocht en tja weet niet helemaal zeker wat te zeggen, zo en zo reageert elkl lichaam anders natuurlijk, ik heb nooit last van mijn borsten gehad tot mijn laatste ongi. toen dacht ik ook echt zwanger te zijn maar dat was dus niet zo, nu wel en ook nu onwijse last ervan maar ja.... geloof niet dat ik je veel kan helpen
Happykip wipt ook even weer het kippenhok binnen.... (wahahahaha, Om de een of andere reden schiet opeens het woord WIPKIP mij te binnen..... ) Alles goed met alle kipjes? Hier is alles o.k. De ongi is bijna weer voorbij. De pukkels tieren nog welig op mijn gezicht (bah). Vraag me af wanneer die dingen nou eens verdwijnen. Afgelopen nacht ben ik weer tante geworden van een neefje! Gistermiddag was ik nog even bij mijn jongste zusje. Toen had ze al last van haar buik en ik had al zo mijn vermoedens . Ben nog een eind wezen wandelen met haar oudste zoontje van 16 maanden. Het was zulk mooi weer! Vanaaf dus op kraambezoek....Heb vanmiddag in mijn lunchpauze al de Prenatal geplunderd . Verder geef ik hun nog een gegraveerde geboortespiegel cadeau. Ik vrees dat mijn babykriebels vanaaf weer flink aangewakkerd zullen gaan worden. Aankomend weekend gaan we ook weer flink aan de klus (was al bang dat er niks van zou komen. We krijgen morgenavond namelijk visite, zaterdagavond visite en zondagavond moeten wij op verjaardagsvisite.... We klussen over het algemeen vaak 's avonds.). Vriendlief wil het namelijk ook zo graag. Wahahahahaha, aankomend weekend ben ik dus..... een wipkip.....wahahahahaha. SORRY! Ik lig dubbel hier achter mijn bureau. Gelukkig is Opperhaan niet op kantoor. Groetjes en liefs van mij.
Dat is zeker niet de bedoeling Milla, weet niet of je een vraag had. Zo ja misschien kun je die nog eens stellen.
Bedankt voor jullie antwoorden, ergens wel grappig dat jullie zo op elkaar gericht zijn dat je het niet eens meer ziet als iemand anders wat schrijft Ik zie nu inderdaad dat ik in een kippenhok beland ben! Mijn vraag staat op de vorige bladzijde. Nu dat ik zie dat jullie zo veel posten, misschien zouden jullie mijn vraag in de lounge over internet verslaving ook willen beantwoorden? Ben best benieuwd aangezien jullie in een paar maanden al 1000 bladzijden hebben volgetypt!
hallo meiden, ben er helemaal voor om de kippendag dan maar te verzetten. een kippendag zonder een paar hele fanatieke kippies kan inderdaad echt niet. Vind het wel super jammer, want had me er echt op verheugd. Maar een leuke dag in mei of juni klinkt ook wel erg leuk! ben al weer heel veel vergeten van wat er allemaal getokt is maar pagina 1000 hebben we in iedergeval gered! Tok al mee vanaf pagina 1 volgens mij dus moet je nagaan wat ik allemaal gelezen heb! meiden ga eten. tok later!
@Milla; SORRY! Genegeerd zul je zeker niet worden in ons kippenhokje! Wij zijn altijd blij met nieuwe fanatieke typkipjes, dus welkom! Helaas kan ik je ook geen antwoord geven op je vraag, mijn cyclus is zo van streek dat ik zelf ook niet weet wat ik allemaal voel.. Heb het maar naast me neergelegd, want ik word er gek van! @De rest; Hellowwww!
Waarschijnlijk zullen we binnenkort wel opnieuw geopend worden, want het topic word aan de grote kant Haha