Heb net ff bijgelezen! En uhhhh, jippieeeee dat de kippendag verzet wordt! Riedel en Linnie moeten wel mee! En hopen dat Mup, Day en Queen nu ook mee kunnen op de nieuwe datum @ Linnie, wij willen het geslacht niet weten! Maar iedereen denkt wat te zien en dan ga je toch "on"bewust zitten spieken op zo'n dvd'tje maar goed het is niet te zien voor een leek als ik dus we wachten het lekker af! Ik ga mijn haantje helpen, we zijn net wezen shoppen de verf is droog dus we gaan de meubels in elkaar zetten, tok jullie snel weer dikke klus!
Hey er is nog een kippie hier! Leukkkk.... Maandag weer en ik heb echt het gevoel dat ik vakantie nodig heb! Hahahaha.... Daarom denk ik nu nog ff flink er tegen en wellicht morgen overdag nog schoonmaken maar dan wil ik de rest van het weekend RELAXEN! Hoe is ie met jou Kippetje? Druk met je nieuwe job, we missen je wel vaak hoor!
Dankje juffie! Mijn haantje moet het meeste maar doen. Waarschijnlijk staa ik vanaf de zijlijn hem wat aan te moedigen
Oh maar meiden, ik heb jullie wel gemist maar moet er toch weer vandoor hij wil de plinten gaan zetten, ff helpen Meiden tok snel (wat dat betreft is het wel lekker dat ik maandag weer mag beginnen, ben ik hier wat vaker)
Ik heb er ff een bakkie koffie bij gepakt! Ik heb gewoon pannenkoeken voor mezelf gebakken, had er zo'n zin in! Whahahaha
Mijn scherm doet een beetje vreemd.. De emoticons staan overal door het scherm en mijn beeld is uitgerekt
mmm... pannenkoeken. daar heb ik soms ook zo'n zin in! Ik heb makkelijk gegeten. pizzatje in de oven gegooid en klaar was mijn maaltijd. Ben helemaal bekaf dus zal wel niet te laat mijn bedje ingaan.
Ik heb trouwens niet meer gesport, heb gewoon anderhalf uur in de file gestaan en toen was het opeens half 6
Haha, time flies in the file.... Ben blij dat ik dicht bij mijn werk woon, gelukkig nooit last van files. Las trouwens dat de kippendag verplaatst wordt. Tuurlijk ben ik voor! Hoop alleen dat we dan niet nog steeds in de verhuizing zitten, want ons huis is nu dus nog niet verkocht... bah. De makelaar is net geweest en nu gooien we onze vraagprijs eerst maar eens een stukkie omlaag, hopen dat dat helpt. Eigenlijk willen we toch wel eind mei/begin juni gaan verhuizen, want we leven er nu al zo'n tijd naar toe... Enne, QueenieKippie heeft nu lekker vakantie! Jippie! Aangezien ik alleen op dinsdag, woensdag en donderdag werk, en koninginnedag woensdag is en hemelvaart donderdag, zou ik alleen dinsdag aan het werk moeten. NOT! Heb lekker vrij gevraagd, dus heb nu 11 dagen vrij terwijl het me maar 1 dag kost! Super geregeld dacht ik zo! Xx
heerlijk zeg 11 dagen vrij! ik moet nog 1 ochtendje en dan ben ik tot tweede pinksterdag vrij Echt heerlijk..