[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Goedemorgen kippies!

Hoe is het hier?

@Deli: jullie zijn al aardig op gang in de kamer, ben erg benieuwd! :)

@Queen: Ik heb ook zo'n lieve haan die magnums voor me haalt op zondagavond bij de AH, lekker van genieten :D

Voel me vandaag voor het eerst vol energie, geen idee hoe het komt aangezien ik minder geslapen heb dan normaal :rolleyes: komt misschien door het lekkere weer ;)

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Gisteren examen gehad en helaas is dit kippie gezakt. Had 2 foutjes te veel.
    Ach ja, volgende keer beter.

Nog kippies in spanning?

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben begonnen met het temperaturen maar ook ikke snap er geen bal van. Nu heb ik per ongeluk kaart gewist, kan ik nu gewoon een nieuwe aanmaken? En hoe moet dat dan?
    Ik ben pas begonnen de eerste 2 dagen had ik 37.0 toen was ie gezakt met 0.1 graden en nu vandaag was ie gestegen met 0.2 graden.
    Help! :oops: :(

Verders, jammer van de kippendag maar NU kan ik dan misschien wel mee. Maar dat is moeilijk want mijn zoontje heeft iedere zaterdag een wedstrijd en ik ga altijd mee. Puur omdat ik er bij wil zijn omdat de papa al is weggevallen en omdat mijn zoontje het heerlijk vind als ik hem via de zijkant aanmoedig :D

Liefs Miranda

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Ga zo eerst ff bijlezen maar moest even wat kwijt hoor..

Kom ik net aan op het werk, komt ons hoofd van personeelszaken naar me toe met een mededeling, dat er een bof epidemie gaande is hier in de omgeving en dat dus inmiddels ook een van mijn collega's het heeft en dat het welliswaar een vrij onschuldige kinderziekte is hij wel gevaar oplevert voor zwangere vrouwen dus dat ik maar even naar de ha moet...pff je schrikt toch wel even hoor ondanks alles :confused:

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gadver Riddle, dat is wel even schrikken ja!
    Hoop maar dat het met een sisser afloopt.

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ga 9 uur ff de ha bellen, kijken wat ie zegt....zal wel loslopen hoor maar toch he? :(

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gelijk heb je, meteen even bellen inderdaad. Dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja zo is het en had net mijn haantje hierover gemaild en die heeft nooit de bof gehad ...lekker handig allemaal weer :)

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey riddle,

Volgens mij is de rode hond het schadelijkst voor zwangere vrouwen. Mijn dochtertje ligt met waterpokken op de bnak en is er al 2 dagen goed beroerd van heeft er een flinke koorts bij. Maar dit is dus absoluut niet schadelijk maar de bof weet ik echt niet.
    Het is zeker schrikken maar als ik jouw was zou ik gelijk de ha bellen en even vragen is het schdelijk zou ik lekker naar huis gaan meid! ben zuinig op dat kleintje in je buik.

kus van mij

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Heeft een van jullie een tijdje geleden misschien ook een programma over miskramen gezien. Ik kan me niet meer herinneren wanner het was, hoe het heet en op welke zender?

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Koesteren die haantjes! :)

@Rid; das idd schrikken! Had je de ha al gebeld inmiddels?
    @Mup; sorry, geen idee...:oops:

Zo zeg, tis heerlijk weer buiten! Heb de wasmachine al weer aan, kan alles straks lekker in het zonnetje drogen. Denk dat ik zo maar ff met Jamie op pad ga, tis zo heerlijk weertje! Vakantie! Zijn trouwens wel veel kippies die nu/straks vakantie hebben. En arme Deli moet straks weer aan het werk...

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mupkuh...nee zegt me niks dat programma

Hey Miranda...ja het kan schadelijk zijn, heb de arbodienst net ook gesproken en ook hun raadde mij aan om de ha te bellen...je moet zelf ook besmet zijn en dan wordt de kleine dus ook besmet maar een heleboel mensen merken niet dat ze besmet zij dus dan is het lastig...heb de assistente net gesproken en of zij of de ha belt me terug....

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha had ze maar gezellig met ons samen vakantie moeten nemen :)

Nee hoor maar kom af en toe wel ff spieken hier hoor alleen natuurlijk niet zo vaak als normaal ;)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    En riddle, wat als jij nou besmet zou zijn met de bof? Oh nee niet aan denken!

Ik ben blij wat dat betreft dat ik nog niet zwanger ben. Ben nu wel een temperatuurkaartje bij aan het houden en het is wel grappig zo'n grafiek maar echt er iets van snappen..... nou nee niet echt!
    Ik merk nu dat ik 0.1 graad gezakt ben en nu vandaag weer met 0.2 gestegen. Waneer ik nu mijn vruchtbare perioden heb weet ik niet. Ik geloof iets met als ie drie dagen achter elkaar stijgt toch?

En waneeer merk je dan dat je zwanger bent in je grafiek?

Wie kan mij duidelijkheid geven?
    Liefs miranda

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, dat je zwanger bent merk je pas heel laat aan je kaartje. En dat is als je temp hoog blijft ook wanneer je eigenlijk al ongi had moeten worden.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja das ook weer zo! :) Ik denk dat ik er juist wel vaker zal zijn omdat ik op mijn werk niet in ons hokkie kan, big boss is watching us....

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Mupkuh, zijn er nog meer belangrijke dingen die ik moet weten?

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Uhhhhmm even denken ;) Bij je ei gaat je temp omlaag en daarna weer omhoog. Je kan na je ei een innestelingsdipje krijgen. En het is belangrijk om iedere dag op ongeveer dezelfde tijd te tempen. Maar dat wist je denk ik allemaal al. Als je meeleest met tempen zul je veel opsteken.

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou Miranda heb even gelezen hoe en wat want kon eigenlijk geen antwoord geven maar in de eerste 3 maanden van de zwangerschap is dan de kans op een miskraam erg hoog en daarna een verdikking van de hartwand...maar ja het leuke is je mag nu niet gevaccineerd worden en moet dus uit de buurt blijven van de bof..das lekker makkelijk zeg als het op je werk heerst :(

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen kippies!

Wat lees ik nu, hebben jullie allemaal vakantie als ik weer moet werken :X ik heb volg. week ook nog 3 dagen vrij gelukkig!

Heb niet alles bijgelezen, ga ik zo nog ff doen!

Ik ben blij dat de kippendag wordt verzet!

Deel Deze Pagina