[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, de bof :( iew! Hopelijk zegt de huisarts dat je daar uit de buurt moet blijven en moet je verplicht lekker lang vakantie nemen/krijgen van de baas :)

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ja dat is het vervelende, dat is eigenlijk het enige dat je ertegen kan doen maar geloof niet dat dat een optie is...al vindt ik het wel griezelig hoor helemaal omdat heel veel mensen helemaal geen klachten hebben maar wel het virus bijzich dragen :(

Ahhhh Deli das lekker...enne ik heb maar een weekje vakantie hoor haha en dan weer werken :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Och Riedel, ik gun jullie wel 3 maanden vakantie hoor! De tijd vliegt voorbij joh, de afg. week is echt onwijs snel gegaan! Maar ja, mijn geklus zit er op alleen mijn haantje gaat vandaag nog wat dingen doen en opruimen dan kan ik als dat gedaan is lekker mijn huisje poetsen!

Ik ga vandaag maar eens eindelijk naar de kapper en een beetje shoppen :D

Maaaaaar uhhhhhh.... Als de bof echt gevaarlijk is voor zwangere dan is dat wel de enige optie toch! Dan moet je daar niet blijven zitten! Dan moet je gewoon naar huis en lekker in de tuin met een goed boek, bof jij even :)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ben trouwens blij dat de kippendag niet morgen is... Heb me toch een koortslip hey :confused: echt mega, Riedel je had niet eens meer bij mij en m'n lip in de auto gepast ;)

Dames ik ga me aankleden, we hebben vandaag uitgeslapen! En dan ga ik ff in actie komen anders hang ik hier de hele dag rond :D

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ Riddle, nog maar 1 weekje! en dan mag ons beebje op de film, jippie :D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wat spannend! Super is dat :D

Ben toch nog ff hier blijven hangen, kleed me straks wel aan, mijn haantje is even naar de bakker een ontbijtje halen, jammieee

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @Deli, rondhangen is ook wel een keertje lekker. Je zou vandaag toch ook lekker rustig aan doen?

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dat bedoel ik...ff lekker rustig aan wakker worden met ons kipjes is wel erg fijn toch :(: :D ...en dan lekker ontbijten zometeen mmmm ...lekker hoor!

hahha gekke Deli....had je maar een grotere auto moeten regelen zodat ik er wel nog bij pas met je koortslip...en anders vouw ik me wel in de kofferbak ;)

Ja fijn he dagdromer...ben blij als het geweest is hoor ben er best een beetje nerveus over!

Nee ik weet het...weet ook niet wat de kansen op besmetting zijn...het zit me niet echt lekker nee dat niet maar ja...mag helaas niet zomaar weg hier, als ik nou thuis kon werken had ik dat wel ff gedaan...

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja lekker rustig aan maar ik wil wel naar de kapper en ff eruit want als ik de hele dag in mijn huis rond ga lopen in mijn badjas voel ik me zo vreselijk lamlendig hahahaha....

Maar komt goed, ga zo ff afspraak maken bij de kapper, ze waren net in gesprek... Ben benieuwd of ze me nu wel goed knippen :(

Voel je je verder goed dag?

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kunnen ze je niet in een apart kippenhokje zetten? En dan iedereen in een maanmannetjespak hijsen als ze bij jou in de buurt moeten komen.
    Is natuurlijk een grapje, het is vrij ernstig maar blijf er het beste van hopen. Ik zou wel even met PZ overleggen of er een veilige oplossing te vinden is. Ben ik even blij dat ik alleen zit op kantoor.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, dan hadden we toch de trein moeten nemen en was ik wel helemaal achterin gaan zitten ;)

Maar kun je niet de ha bellen dan over wat het gevaar is? Of heb je dat al gedaan? Ik zou ook niet prettig zitten hoor!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heerlijk naar de kapper, kan ik niet mee? Het is bij mij wel weer hoognodig maar wacht toch nog even. Wil ze weer op een lengte dus nog even sparen.

Ik voel me een stuk beter als vorige week. Denk dat ik er nu wat beter op in kan spelen. Als ik goed eet voor ik ga slapen dan sta ik 's ochtends een stuk frisser op. Dus was gewoon even uitproberen wat voor mij goed werkt tegen misselijk zijn.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ja zeg! Een kapperszaak hoeft toch niet een kwartier telefonisch in gesprek te zijn :rolleyes:

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Was je vorige keer niet goed geknipt dan deli?

Nee alleen zitten is hier helaas geen optie...en ja Deli heb vanmorgen om 9 uur de ha meteen gebeld en aan de assistente het hele verhaal uitgelegd en of zijzelf of de ha zou mij terug bellen...hoop dat dat snel gebeurt want dat wachten zo is ook niks al verwacht ik er weinig van hoor, denk dat hun niet veel kunnen doen behalve adviseren uit de buurt ervan te blijven :) ...ik wacht wel ff af....

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ze hebben vat geen zin om te werken vandaag dus hebben ze gewoon de hoorn naast de haak gelegd :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat goed dat je dat hebt geleerd! Wel handig dat je zo een beetje op die misselijkheid kan inspelen dan!

Ik haat naar de kapper gaan, vreselijk maar ik had laatst al gezegd hier dat het voor mij al een jaar geleden is dus ik hoef niet meer te sparen, inmiddels hangt het op mijn kippenkont en er zit geen volume meer in hahahaha....

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nouuuuuuuuu ik probeer het zo nog 1 keer anders bel ik wel een andere, er zitten hier toch meerdere op het winkelcentrum........ Zet ik me er een keer toe om te gaan nemen ze de telefoon niet op :(

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, hopelijk bellen ze je snel terug! En als het ook maar iets risico geeft lekker naar huis gaan hoor! Of ze moeten maar een ander plekje voor je zoeken ofzo?!

De vorige keer hadden ze mij geknipt, in laagjes en toen had ik links veel meer als rechts dus het was heel ongelijk en ik ben dan een veel te lief kippetje en zeg er niks van! Maar het komt ook door mijn haantje hoor, die zeurde altijd dat ik het zo lang mogelijk moest houden dus tot m'n kont maar wel met flink volume zodat het niet zo plat hangt maar ja, dat krijg je dus niet voor elkaar maar nu zei hij niks, alleen dat het niet korten dan op mijn schouders mocht..... We zullen wel zien wat het gaat worden, als ze tenminste die telefoon nog opnemen vandaag!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    je weet dus helemaal niet wat je voor model of zo je aan ze gaat vragen? Laat je het hun dan gewoon beslissen?

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Neeeeee! Dat durf ik niet :( ik zeg gewoon; ik wil het zo lang mogelijk houden maar wel op laagjes zodat het wat voller is! Dan zullen hun toch wel weten hoe of wat?!

Cosmo nam eindelijk op maar hadden geen tijd meer vandaag dus nu ga ik naar een andere, ben benieuwd!

Mijn haan komt thuis met eten dus ik ben effe weg :D

Deel Deze Pagina