[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hier het zelfde probleem, wel lang haar maar het volume is ver te zoeken.

Hebben ze gezegd hoe laat ze je terugbellen rid?

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ze hebben net gebeld maar beetje raar, zij zegt als je als kind bent ingeent loop je geen risico maar overal staan hele andere verhalen en ook de Arbo dienst zegt wat anders, toen ik dat zei zegt ze...anders moet je maar even je vk bellen die weten er vaak meer vanaf.... :(

weet niet helemaal wat ik hiermee moet, heb zo een korte afspraak met de directeur en dan ff snel bellen maar dan

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zei je eerder niet dat het alleen gevaarlijk was als je zelf besmet zou zijn? Als je ingeent bent kan je niet besmet raken toch? Of werkt dat zo niet? Ik hoop dat je snel een antwoord hebt.
    Ik ga er vantussen. Moeders voor moeders zal wel al geweest zijn dus ik ga snel mijn nieuwe flessen binnen zetten voordat alle buren het zien.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rid, bel gewoon ff naar de vk! Zonder te zeggen wat de ha zei en kijken wat hun advies is! Succes meid, ik kom straks nog ff kijken hoe het afloopt met de bof!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja daar ben ik mee bezig maar ze zijn continue in gesprek :(

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou he he heb ze eindelijk te pakken gekregen maar ik wordt teruggebeld door de vk...ff afwachten dus

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    rid, wat een gedoen weer zeg meid. hoop dat de VK je kan helpen en een wat duidelijker antwoord geeft als je HA!

Hier veel gerommel van me darmen en ongi klachten. temp vandaag weer iets gestegen..

vanmiddag werken en dan heerlijk een weekendje vrij.

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Das mooi toch? dat je temp. gestegen is? als ik dat hele gebeuren met dat tempen een beetje begrijp dan :rolleyes:

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    begrijp het zelf ook nog niet zo hoor haha
    maar is wel een goed teken idd.
    alleen die ongiklachten, heb ik nooit zo erg, zo vroeg in me cyclus...

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, dat is misschien wel een heel goed teken die ongi klachten. Ze komen me bekend voor, maar bij mij is het ook mis gegaan. Dus weet niet wat ik er van moest denken.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tja Pooh, net wat Mup zegt, ik had ook al vroeg het zeurende ongi-gevoel terwijl ik het nog niet moest worden... wat erna volgde is bekend... Dus je weet maar nooit!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik heb de eerste tijd ook behoorlijke ongi. klachten gehad en bleek hartstikke zwanger dussss het kan alle kanten op :D

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi Mensen,
    Ben helemaal nieuw hier. Mijn favo dieren zijn alleen geen kippen, maar badeendjes, dus als die hier ook mogen zijn?

Ik ben ervan overtuigd dat in al die maanden dat ik bezig ben geweest, ik iedere keer mijn ei verkeerd in heb geschat. Ik heb nu weer steken in mijn onderbuik, maar pas vanmorgen een positieve ovulatietest, maar mijn temperatuur is nog hoog (die zal dus wel gaan dalen). Ik dacht alijd dat die steken volgde op mijn ei, maar ik heb dus al vóór mijn ei rammelende eierstokken en een gevoelige buik. Ik heb ook heel veel slijm (heel veel). Ik ben sinds twee dagen flink aan de klus, dus wie weet komt het nu goed.

succes met al het wachten enzo,
    Kaat

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ kaat, denk dat je eitjuh nog moet komen dan. Die steekjes zijn waarschijnlijk gewoon ovupijn heb ik ook last van nu. Ennuh wat betreft badeends :( misschien kun je een badkippetje zijn :D

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha badkippetje :) ...dat is een goeie ;)

En veel succes met wachten !...veel mensen hebben inderdaad die pijnen voorafgaand aan de ovulatie :D

16. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Badkippetje is oké. Ik ga vanmiddag weer een ovutest doen.....ik heb echt een heel assortiment, dus ik kan kiezen. Als die positief is, komt mijn ei heel snel. Ik dacht echt dat die pijnen kwamen ná mijn ei en niet vooraf. Ben ik de afgelopen maanden toch echt niet goed bezig geweest. we gingen pas klussen als mijn temp laag was, de dag erna was ie dan meestal hoog. Dat was het beste moment dacht ik. Heb ook nog nooit op mijn slijm gelet, maar nu kan ik er niet omheen

ik ga dus ff testen.
    gr,
    Kaat het badkippetje

17. judibi

judibi Bekend lid

hello kippen :D ook al is het mooi weer, ik kom ook van tijd tot tijd even meekletsen! bij mij is het nogal onrustig in het lijf...al vanaf twee dagen na mijn ei ontzettende zere borsten, terwijl ik dat anders pas vanaf een dag of 6 voor nod heb. mijn onderbuik is gevoelig met veel steekjes, trekkende pijn en soms het gevoel alsof er een bal in ligt. onrustig slapen en dan pijnlijke stuwing krijgen in mijn borsten...ach, was het maar maandag... :D dan ga ik testen...als dat nodig is.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Welkom in ons kippenhok Badkippetje!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pfff wat duren die paar dagen dan lang he?

20. judibi

judibi Bekend lid

lang...een eeuwigheid lijkt er meer op :) maar ach, als ik zwanger blijk te zijn, dan wordt dat vanzelf overduidelijk. helaas ben ik niet het meest geduldige kippie op deze aarde... 8)

Deel Deze Pagina