[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Iig veren we voor je Judibi!

2. judibi

judibi Bekend lid

make it storm, chickens! :D gek genoeg heb ik zelf wel het gevoel dat het is gelukt, maar ja, ik probeer wel realistisch te blijven: het kan ook zo voelen van wege het aantal kansen dat we nog hebben...maar positief denken brengt vast een positieve test 8)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    er zijn wel gekkere dingen gebeurt toch? :)

4. judibi

judibi Bekend lid

jep, gekkere dingen zijn gebeurd. oeh, Rid, jij mag aftellen naar je eerste echo! zelfde dag als dagdromer...spannend! hm, ik weet nog dat ik bij onze zoon nooit enig moment heb getwijfeld dat het fout kon zitten of gaan...nu zou ik dat wel hebben :( hoop dat je een mooie duidelijke echo hebt! dat is zo mooi om te zien, dat kleine frummeltje in je buik. :D

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ben er best een beetje bang voor hoor....ben zo bang dat ik slecht nieuws te horen krijg...we zullen zien :rolleyes:

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    klinkt goed meiden dat jullie ook al vroeg in jullie cyclus ongi klachten hadden......
    wel lastig, ga nu telkens naar de wc om te kijken of ik niet al ongi ben, moet zo werken en zou vervelend zijn zo'n rode velk op me witte uniform... neem voor de zekerheid wel wat mee en stop wel een extra broek in me kluisje haha.

vanmorgen ook soort spierpijn gevoel aan de zijkant van me borsten.

me haantjes auto is verkocht, nu opzoek naar een andere auto, eigenlijk wil hij gaan kijken voor een motor. zaterdag maar ff rond gaan kijken. de kippendag gaat nu toch niet door dus we hebben de heledag de tijd.

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    rid, hoop dat je snel wat van de VK hoort.
    ik moet nu naar me werk maar lees het vanavond wel.
    denk aan je!

fijne dag kippies

kus en knuff

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Werkze Pooh!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo kippies!
    ben zo blij want heb vakantie! :)
    ga nu eerst even bijlezen

tok later

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    VK heeft net terug gebeld...en heel raar zijn had een viroloog gebeld en zo en die zei dat er voor het beebje geen enkel gevaar bestond al zou ik wel de bof krijgen, dus ik heb haar voorgelezen wat er op het internet stond op een pagina van een gynecaloog en dat vond ze wel heel vreemd...maar goed de kans is vrij klein dat ik het krijg en kan er eigenlijk weinig tegen doen behalve het zoveel mogelijk uit de gaan die het hebben en mocht ik het toch krijgen (het heeft namelijk een incubatietijd van bijna 3 weken) dan moest ik bellen en zouden ze een extra echo doen en zo

nou ja...afwachten dus :D

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he riedel wat een gedoe zeg met die bof :(
    zag ook een nieuw kippie voorbij komen: welkom!

ben de rest alweer vergeten :oops: maar aan alle andere kippies: Hallo :)

12. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    hee kippies hier een supeblij kippie.
    Ik werd net bij de directie op kantoor geroepen. Ze hebben extra overleg gehad vanaochtend, en ik krijg een vast, fulltime contract op de school waar ik nu werk! Ik ben echt zo blij. Ik ga mijn eigen groep 7-8 draaien!

Ga nu met mijn haantje de stad in, het begin van onze vakantie vieren, en natuurlijk dat ik een baan heb!

doei doei

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhh Silly gefeliciteerd joh!

Nou dan straks nog ff een posi test erachteraan en dan kan het niet meer stuk :D

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gefeliciteerd sillykip! dat moet een heerlijk begin van je vakantie zijn! Geniet er van!

15. judibi

judibi Bekend lid

gefeliciteerd Sillie! een goed begin is het halve werk, nu nog een posi test! 8) wanneer ga je testen? ik maandag, want da's onze trouwdag, dus ja, hoop op een mooi trouwcadeautje... ;)

16. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

gefeliciteerd sillybilly lekker joh wat zekerheid.

ik ga zo even op stok. fijne dag

liefs maria

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    He Kippies

Ik ga om kwart over 4 mijn busje naar huis pakken..echt geen zin meer...dus ik wens jullie alvast een heeeerlijk weekend en voor de vakantiegangers een heeeeeerlijke vakantie...ikke ben ook een vakantieganger dus zal er iets minder zijn volgende week

:D xx

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Welkom badkippetje!

Rid nog niks gehoord van de vk?

Sil van harte gefeliciteerd met je baan!

En de rest, ik veer voor nog meer zwangere kippiessssssssssssss!

Ben net bij de kapper geweest maar dat ik nu echt meer volume heb :rolleyes: ach ja.... Het ziet er weer gezond en fris uit!

Ben ook ff op babyspullenjacht geweest :oops: leuk! Dacht kijk ff bij de Zeeman binnen, nou voor nog geen 18 euro voor een jongen 3 truitjes en voor een meisje 3 truitjes en sokjes en een broekje, ff een beetje uit het neutrale gedoe :D

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    silly gefeliciteerd!

20. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    Hee kippies,

bedankt voor jullie felicitaties. Nu inderdaad nog een posi test,d an kan het echt niet meer stuk.

judibi, ik denk dat ik dinsdag ga testen, als ik het zolhoud. Maar ik verwacht dat als het niet raak is, ik maandag al ongi wordt. Dan is het 26 dagen.
    Voel nog totaal niks. Lijk af en toe pijnlijke (.)(.) te hebben, maar misschien wil ik het wel gewoon graag voelen.
    Ik houd jullie op de hoogte!

liefs Sillykip

Deel Deze Pagina