[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo meiden,
    heb net nog even gesport maar was zo moe dat ik door iedereen ben ingemaakt :) Nu nog even wat drinken en dan maar snel mijn bed in.
    Morgen uitslapen en dan gezellig een dagje shoppen met mijn moeder!

tot morgen,

XXX

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Avond, zijn er nog kippies aanwezig?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey deli,
    ben er nog heeeel even...

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha nou ben jij vast weer weg :)
    Ga lekker slapen!

XXX

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ben er ook nog heel eventjes.

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    rid, niet echt opgelucht hoor ik door wat de VK zei maar goed, uit de buurt blijven dan maar van je 'bof' collega's....

Silly, gefeliciteerd met je vaste contract. fijne vakantie.

Deli, wat leuk wat je allemaal gekocht hebt en goedkoop ook!

veel ongiklachten vanavond op me werk, lijkt nu iets te zakken. we zullen zien. meer dan afwachten kunnen we toch niet.

Ga me bedje opzoeken. kus

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippies!

Zou uitslapen vanmorgen maar was al vroeg wakker en kon niet meer slapen :( Ben nog wel moe, maar slapen lukt gewoon niet meer....

pooh: meer dan afwachten kun je inderdaad niet.. Veer voor je hoor!

Wil iedeeen een hele fijne dag wensen. Wel geen kippendag vandaag maar als ik zo naar buiten kijk is het ook niet echt terrasjesweer 8) . We houden het gewoon nog tegoed!

XXX

8. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    goedemorgen kippies

Hier nog een kippie dat echt niet meer kon slapen. Ik was al om half 8 uit bed...

Voor alle kippies een fijna dag!

oh ja, ik heb mijn tentamen gehaald met een 7.8. Dus daar ben ik mooi vanaf!

liefs Sillykip

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen lieve kippies!

@Silly; Super gefeliciteerd met je vaste baan! En je tentamen natuurlijk! ;)

@Deli; Shoppen is altijd leuk he, en helemaal als je zo voordelig leuk kan shoppen!

@Pooh; Veermodus staat ingeschakeld hoor! ;)

Heb verder niet zo heel veel te melden, ga zo met Jamie even snel kleine boodschapjes halen en ff bij opa en oma langs. Rustig dagje voor de boeg. Vanavond krijgt mijn schoonpa een koninklijke onderscheiding en een lintje van de brandweer, dus verplicht officieel uitje vanavond. Zijn we tegen half 11 weer thuis, dus dat valt nog wel mee. Ben niet zo van de officiele dingen, maar voor mn schoonpa natuurlijk wel!

Oja, de makelaar is langs geweest donderdagavond, en we hebben toch maar besloten om onze vraagprijs ietwat naar beneden te gooien, hopen dat dat een beetje boel helpt. Want op Funda.nl wordt ons huis best heel vaak bekeken zei hij, dus waar het aan ligt weet hij ook niet..

Zo, toch nog best een leuk verhaaltje geworden voor iemand die niet veel te melden had, hihi! :)

Lieve kippies, misschien tok vanmiddag nog even, want mijn haantje is mijn schoonpa aan het helpen in hun nieuwe huis.

Xx

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    silly, gefeliciteerd met het mooie cijfer!

Queen, ben nou wel benieuwd waar je woont. ff in je huis neuzen op funda haha. (nieuwsgierig kippetje) meid hoop dat het snel verkocht wordt, en je in jullie nieuwe huisje met z'n vierjes kan gaan genieten.

Vannacht slecht geslapen, veel zeurend gevoel onderin me buik. niet echt aan 1 kant maar in het midden......

11. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    soo, ik loop net op de trap en word me toch ineens een partij misselijk.
    mijn haantje meteen : misschien is het ochtendmisselijkheid...

@ pooh, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Is de pijn in je buik al wat minder?

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hopen dat je haantje gelijk heeft silly, nog 3 dagen... spannend meid. veermodus staat aan hoor!

pijn/zeurend gevoel in het midden van me buik, helemaal onderin. soort ongi gevoel.

13. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    ja ik hoop ook dat ie gelijk heeft.
    hopelijk voel jij je snel weer wat fitter, zonder zeurend buikgevoel.

Ik ga effe douchen ,en dan even naar de amrkt.

tok to you later!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik ga naar me ouders. fijne dag.

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen Kippies...........
    Al is er dan vandaag geeen kippendag, een dag op het forum is een dag niet geleefd :) . Hoe is het hier met de kippies?

@ Juffie veel plezier met shoppen.......

@ Sillybilly, ik hoop voor je dat je straks ook op de roze wolk mag plaatsnemen. Ook ik zet mijn veermodus aan..... Zo die draait op volle toeren ;) .

@ Pooh, je klachten blijven dus ook spannend. Heb je nu geen gevoelige ()() meer?

@ Queenbee, hoop voor julie dat het huis dan nu wel snel verkocht wordt. Zou wel lekker zijn dat ie weg is voor je gaat verhuizen he? Veel plezier vanaaf............ ;).

@ Deli veel plezier vandaag met het in elkaar zetten van de meubeltjes, want dat gingen jullie vandaag toch doen?

Kippies allemaal een heel fijn weekend en zijn er al nieuwe data bedacht voor de kippendag ;) ?

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goeie moggel :)

Sillykipje gefeliciteerd met je baan...

Pooh ik ga me helemaal suf veren voor jou en voor sillykipje ook natuurlijk :) :)

Badkipje; welkom hier..

Queenie,; ik hoop voor je dat je snel je huis verkoopt ;)

verder heb ik weinig te melden. Ik heb gisteren nog persona ovulatietesten gekocht en waarempel, ze passen in de testen van CB. Dus nu krijg ik weer een smili bij mijn ei en ben een stuk goedkoper uit...

hahahah langleve de tips op zwangerpagina :) :)
    Ik heb hem nog niet gevonden, maar blijf gevoeligeborsten houden en steken in mijn buik... hmmm

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ik snap niks van mijn banner hahahha gisteren nog dag 10 en nu al 12 ?
    hmm even nieuwe maken hahaha

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hmm net geteld en klopt wel hahaha :)

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ben net zo vrij geweest om op hyves een paar nieuwe zaterdagen neer te zetten voor nieuwe kippendag :oops: . Ben benieuwd naar jullie reacties... ;) .

Mink voor jou dus ook spannend. Wel makkelijk dat je ineens 2 dagen verder bent :) . Wel handig he die tips hier. Heb er ook al regelmatig een in gebruik genomen ;)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen lieve kippetjes!

Ik ga zo eens kijken op de kippenhyve! Ik heb de aankomende zaterdagen niets staan volgens mij dus moet helemaal goedkomen!

Deel Deze Pagina