[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mogge deli, ja moest alvast ff kijken hoor, want was nu toch thuis en dacht laten we dadn in ieder geval vast kijken voor een nieuwe datum :)

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    liena ff een vraagje, met temp was vanmorgen 37,4
    dit betekend toch niet dat ik nu pas me ei heb hé?
    of zou dit een stijging na de dip kunnen zijn. zo hoog als vandaag is ie nog niet geweest.....

HELPPPPPPP!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kan bijna alle dagen Liena! Maar heb gevraagd wat de kippies van 17 mei vinden, dat is lekker snel!

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lieve Pooh, het zou idd best de stijging na de dip kunnen zijn...... Zoals jij het beschrijft zou ik er niet gek van opkijken in ieder geval..........
    Oh wat ontzettend spannend Pooh, ik ga heeeeeel hard voor je veren dat het nu echt raak is..........

Maar wanneer dacht je zelf ook alweer dat je je ei had gehad?

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik ga vandaag wel ff kijken naar de data's dan horen jullie dat nog.

liena, hoop dat je raad hebt..... alvast bedankt

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pooh, ik weet er niks van dus moet misschien niet reageren maar ik heb wel eens gelezen van een innestelingsdip? Hopelijk heb je die gehad en stijgt u nu weer en blijft ie lekker hoog tot je NOD!

Ik veer voor je meis!

@ de rest, ik ga kappen, huisje opruimen vanmiddag komen ze m'n haan helpen met de meubels en wil eigenlijk wel weer in een schoon huis leven vanaf nu :D fijne dag allemaal!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx deli, fijne dag. succes met ruimen en wel rustig aan doen hé!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Jaa dat zou wel mooi zijn ik kan dan in ieder geval ook :)
    Dat zijn er dan al twee ;)

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dag 10 had ik een pos ovutest, maar hoop alleen niet dat ik nu pas me ei heb want we hebben eergisteren voor het laatst geklust.

kan het zo zijn dat na je dip je temp hoger is dan voor de dip. dus hoger na je ei dan tijdens je ei?

snap je het nog? sorry dat ik zo doordraaf maar vind het nu door deze temp en me ongi klachten wel spannend worden...

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    moet f weg maar ben benieuw naar je visie en die van andere...

dikke kus van mij aan alle kippies!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Oh Pooh. Eigelijk vind ik het haast spannend om je antwoord te geven.
    Ben aan een kant zo bang dat ik je valse hoop geef en dat je dan straks toch ongi wordt :oops: .
    Maar als ik kijk naar mijn eigen tempkaartje, ja heb je mijn weer ;) kwam die de eerste keer na de dip er nog niet boven, maar de tweede dag was ook nog niet eerder zo hoog geweest. De derde dag zakte die weer iets, maar hij bleef best hoog... Oh ik hoop het zo voor je Zou het echt Fantastisch vinden

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lieve kippies, ik ga het hok ook ff wer verlaten. Kom nog wel eens binnen tokken vandaag...............

Dikke knuf Liena

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx liena voor je antwoord. je geeft me geen valse hoop hoor. tuurlijk zal ik balen als ik ongi wordt maar dan vol goede moed op naar de volgende ronde.

Zou vandaag met me haantje motors en auto's kijken en ff bij z'n ouders langs op de boot. Staan we in die motor zaak begint ie toch een partij chagerijnig te doen. oke hij heeft veel pijn in z'n nek maar om nou gelijk zo te doen..... :rolleyes:
    Dus hij wou naar huis... hij is nu boven in bad en ik zit te balen dat we thuis zitten, zeker met dit mooie weer... pff mannen met hun pijntjes....
    Mij hoort hij niet klagen over dat irritante gevoel in me buik wat constant aanwezig is.... ;)

Ga me dus maar nuttig maken en aan me scriptie werken, is me vrije weekend toch nog ergens goed voor geweest.... :(

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb je al kunnen vinden? ;)

Ik zag op onze hyve dat er allemaal nieuwe data voor onze kippendag staan, maar ben bang dat ik de eerste periode sowieso niet kan. Op 10 mei verhuizen we mijn schoonouders, en daarna gaan we in ons nieuwe huis bezig met vloeren leggen, verven en behangen etc. Dat gebeurt toch het meest in het weekend omdat wij hiervoor geen vakantie hebben opgenomen... sjips... :(

Xx

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nee, queen heb je huis niet gevonden haha, weet niet waar ik op zou moeten zoeken.
    voor jou dus een drukke periode, hoop dat er ergens toch een gaatje komt voor de kippendag.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hoop ik ook, maar ik reken er maar niet op. Kan het sowieso niet tegenvallen! Anders kijk je even op mijn Hyve, 'k heb vanmorgen ook op Hyves onze advertentie gezet! ;)

17. judibi

judibi Bekend lid

goeiemiddag alle kippies! wat een heerlijk weertje vandaag :D helaas heb ik vanmorgen weer mijn voorbode gekregen, die fijne geelbruine afscheiding, dus helaas...ben ik bang dat deze ronde ook alweer voorbij is :cry: nou ja, het is niet anders.
    queen, ik hoop dat jullie het huis toch nog snel verkopen.
    deli, leuk he, zo'n volledig ingerichte babykamer! nu wordt het echt echt :D
    verder iedereen een fijne middag in het zonnetje!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Middag Judibi! Geen bloed geeft moed! We blijven veren hoor! ;)

Zo gauw als Jamie wakker wordt gaan we ook maar weer naar buiten, heerlijk weertje weer! Eigenlijk wou ik met hem gaan shoppen, maar dat heeft strax geen zin meer. Voor we weg zijn is het dan al 4 uur..

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    queen, je stond nog niet op me hyves, heb je en uitnodiging gestuurd. fijne avond alvast.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    goeiemiddag allemaal!
    lekker weer he!

Deel Deze Pagina