heerlijk weer, zit met de deur open aan me scriptie te werken. Haantje ligt op bed, te slapen denk ik.
hallo meiden, toch nog heerlijk weer geworden vandaag 8) vanmorgen regende het nog bij ons en vanmiddag heerlijk buiten gezeten.. Heb lekker geshopt met mijn moeder. leuke shirtjes gekocht, dus laat de zomer nu maar komen 8) zal vanavond ook even op hyves kijken naar de data.. XXX
staan weer mooie banners op deze pagina meiden. heb naar de data's gekeken maar nog niet met me agenda er naast. zag dat er al iemand geen van deze data's kon..... verder nog weinig reacties op de data's. Ik hou het in de gaten en laat snel de data's weten die ik kan. Ga zo me bedje opzoeken, haantje voelt zich weer wat beter dus z'n humeur is ook weer te genieten. Kan haast niet wachten tot morgen ochtend, dan mag ik weer tempen... klink wel erg raar zo maar ben benieuwd of ie weer net zo hoog is. Morgen ochtend bij me schoonouders op de koffie, ze zitten op de boot. En morgen middag naar de puppy's tok jullie morgen. x
weet dat het niet ons topic is maar is de laatste tijd veel over gesproken (oa door mij) hier wat duidelijke info, ook voor mezelf om nog eens na te lezen. Je kunt het best starten met het nemen van je temperatuur aan het begin van een nieuwe cyclus. Dan is je temperatuur namelijk het "laagst". Deze lage temperatuur houdt aan tot net voor de eisprong, de dag erop zakt je temperatuur even, om de dag erna enkele tienden van een graad (0,3 - 0,5 °C) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging minstens 3 dagen blijft aanhouden dan heb je je eisprong gehad. Let wel op: op het ogenblik dat je temperatuur stijgt, is je eisprong reeds voorbij! Normaal gezien blijft je temperatuur nu hoog tot aan je volgende menstruatie. Blijft je menstruatie een week uit en blijft je temperatuur al die tijd hoog dan ben je heel waarschijnlijk zwanger.
heb net weer op FF zitten kijken en wat uitgeprobeerd. Als ik morgen een temp heb van minimaal 37 dan geeft FF aan dat ik een eisprong heb gehad...... Hoop dus op een temp vanaf 37 Laat het morgen weten.
@Pooh; heb je net toegevoegd op hyves hoor! En nu ga ik ook op stok, haantje ligt er net. Zijn net een uurtje thuis van ons officiele uitje... Trusten allemaal! Xx
Goeiemorgen lieve kippies! Ik heb mijn tempkaartje weer aangepast in mijn album. @ Queen: leuk uitje gehad? @ Pooh: Lekker geslapen? Hier vandaag truckrun en mijn haantje rijdt mee met zijn truckie. Dus vanmiddag weer een hoop herrie. Gelukkig ligt de route voor t huis dus kan gewoon vanuit thuis kijken. En meteen weer buiten in het zonnetje in de tuin gaan zitten. Lieve Kippetjes Geniet van het mooie weer! xxx
goede morgen kippies. Iedereen lekker geslapen. Hier staat het zonnetje weer hoog aan de hemel, dus dat wordt een mooie dag. Ik dacht gisteravond dat ik al ongi was geworden, of snel zou gaan worden. Maar er is nog niets te zien. Heb wel een erg ongi-gevoel in mijn buik, en heb wat gelige-wittte afscheiding. Ik ben bang dat de ongi niet lang meer weg zal blijven. Maar ja: geen bloed geeft moed. allemaal een fijne dag toegewenst! liefs Sillykip
ja, ik houd ook nog wel moed, maar die wit-gele afscheiding vind ik raar. Heeft iemand van de zwangeren dit ook gehad?