goedemorgen! hier nog geen zonnetje hoop dat ie nog wel komt vanmiddag want had me wel verheugd op een middagje in de tuin zitten 8) silly: blijf voor je veren meis! yojo: jij zit op het wachtbankje zie ik.. Je temp was weer mooi hoog zag ik aan je kaartje, hopen dat het zo blijft.. ga nu even lekker douchen.. tok later!
HIer is het al heel erg zonnig! En warm ook in dat zonnetje....heerlijk! Ja juffie ik hoop ook dat ie hoog blijft...
ja, hier in midden-west brabant doet ie het ook goed hoor, die zon! Ik heb net even naar mijn tem gekeken. Heb het niet offivcieel bijgehouden hoor, maar alleen de afgelopen week. Hij is steeds aan de redelijk hoge kant geweest, rond 37,4. Vrijdag en zaterdag was het even wat minder, met 36.9. Maar nu is het weer 37.3. Als je ongi gaat worden zakt je temp toch juist? misschien toch nog een kansje dan. Ik ben blij dat er al veel veer-functies aanstaan bij jullie!
Moggel! @Yojo; Leuk uitje, best wel. 't Was een officieel uitje, mijn schoonvader werd samen met 15 anderen geridderd in de Orde van Oranje Nassau. Dus die draagt nu zo'n mooie medaille! Was de hele avond dus klappen voor iedereen. En drinken en eten, dus dat is sowieso goed! @Silly; Idd, geen bloed geeft moed! We blijven voor je veren natuurlijk! @Juffie; hier in het noorden ook volop zon! Zo, nu pak ik de fiets uit de garage en ga ik lekker met Jamie een stukje fietsen! Heerlijk! Misschien tok vanmiddag en anders iedereen alvast een hele fijne zon(nige)dag! Xx
Someren. Dat ligt tussen Eindhoven-Helmond-Weert. Tilburg is een hele leuke stad! Daar ga ik zaterdag aanstaande weer heen! Eens kijken in dat nieuwe winkelcentrum en lekker terras zitten als het weer het toelaat.
Nieuw winkelcentrum? Welke bedoel je dan? ik kan me niet herinneren dat er hier iets nieuws geopend is...
Dat ene gebouw met een hoop winkels vlakbij t station. Dat is mij verteld tenminste. Is in maart geopend.
Someren klinkt beklend. Heb je daar iets van een bungalowpark ofzo? of een kampeerboerderij? weet dat ik het ergens van ken, maar weet niet waarvan...
Ja je hebt er een bungalowpark, een kampeerboerderij ook nog. En vlakbij Someren ligt Asten en daar ligt een groot vakantiepark. Someren heeft ook elk jaar de Kennedymars.
heb het even aan mijn haanjte gevraagd. Is inderdaad een nieuw winkelcentrum op het Peiter Vreede plein geopend. Dat hebben ze helemaal platgegooid en opgeknapt. Zit een winkel of 20 in geloof, maar grenst ook aan de binnenstad.
Ja dat bedoel ik ja! Dus daar gaan we zaterdag eens kijken. Maar vind Tilburg ook een hele leuke stad om te gaan stappen. En met de kermis is t ook hartstikke gezellig.
Ja, Tilburgse kermis is zeker gezellig. Om te winkelen vind ik Breda een leukere stad. Dat centrum is mooier, gezelliger. Wij gaan zometeen even snel Tilburg centrum in. Even lekker shoppen voor wat luchtigere kleren.
Ow ja Breda....nog zo'n stad waar ik aan verslaafd ben. Ga er gemiddeld drie keer per jaar heen. Winkelen stappen slapen.... Is de binnenstad open ja? Das nou jammer dat ik hier truckies moet kijken.... Maar veel plezier dan en tot snel!
ja, het is koopzondag vandaag. ALs je geen truckies had hoeven kijken waren we elkaar wellicht tegen gekomen. Ga effe douche enzo, en dan even lekker shoppen. tot snel! p.s. ik houd jullie op de hoogte. Houd de veermodussen maar op full-speed!