meiden hier nog steeds niet echt zonnig maar gisterochtend regende het hier ook en toen kon ik 's middags ook nog buiten zitten. dus wie weet. wat dat betreft is het wel eens vervelend om in noord-holland te wonen hoor. het is hier altijd een stuk kouder als in het zuiden.. Maar ga zo in iedergeval lekker een boek lezen.. ligt al een paar weken op me te wachten maar had nooit tijd.. Fijne dag allemaal!
Hey kippetjes, Hier in Veldhoven (vlakbij Eindhoven) schijnt de zon flink. Wel tussen de wolken door. Maar het is lekker. Zal ook wat zonnenschijn naar boven sturen. X-tok-x
Zo, we zijn net thuis. Jamie vond het geweldig op de fiets! Hebben tussentijds een pauze ingelast bij oma, heeft hij daar lekker kunnen spelen en toen langs het dierenparkje weer naar huis gefietst! Hij zat te zingen, en wees steeds naar de vogels, hihi! Nu ligt hij in croma... of zoals mijn haantje wel eens zegt; hij slaapt als sneeuwwitje en de 7 dwergen! Zo, nu eerst ff een bakje soep eten en dan weer lekker van het heerlijke weer genieten! Enne, Juffie, als je daar geen zon hebt, ik weet nog een heel leuk huisje te koop in het noorden... Xx
Hahah das een goeie queenie! Ikke net foto's maken van de truckrun. Heb ik foto van mijn haantje gemaakt is daarna de batterij leeg van mijn camera...kon ik de 7 anderen niet op de foto zetten....balen....
Het komt idd heel dicht in de buurt van mijn banner ja Ik denk dat hij 1 tintje lichterder is, dan de controle streep. Dus we gaan maar klussen. Ben er echt zo blij mee Ik zal maar even een Kluskip worden ipv Mupkip
Ok, bij deze! MupKip = KlusKip! Zo, ga nu ff eten. Haantje komt net binnen van het klussen, uhm, het helpen met het betegelen van de keuken van mijn schoonouders... Moet soms zo lachen in mezelf als ik het woordje klussen hoor, hihi! Tok later! Xx
KlusMup de Kluskip! Ik zit ook lekker in het zonnetje af en toe binnen spieken of er nog mail is van hier.... Maar ga zo fietsen met de hond.
Ja das lekker als de hond er ook zin in heeft.....die van ons houdt daar niet zo van maar ze moet gewoon van mij. Gemeen he....ze gaat liever wandelen maar ja daar heb ik nu geen zin in.... Tot vanavond!
hee kippies, Ik ben weer terug van een middagje aso shoppen. @ yoy dat nieuwe winkelcentrum is wel okee. NIet heel veel winkels, maar wel hele mooie. Je kunt gewoon door de v&D lopen, en de achteruitgang nemen, dan ben je er al. En goed nieuws: ik heb nog steeds geen bloed. De een na laatste keer had ik op dag 24 al ongi, en de laatste keer op dag 26. Mijn ongi begint meestal rond een uurtje of 11 's morgens, als ik wat actiever ben. Heb net de heel stad rondgelopen, en nog geen ongi op dag 26 hopen dat ie weg blijft!
Badkippen leggen ook eieren, tenminste dat denk ik. Ik ben nu al een paar dagen met ovu testen bezig en vrijdag ineens een positieve ovu test (wel in de morgen, maar die had ik anders nooit. "s morgens altijd negatief. Ik temp ook en ineens was mijn temp van 37,1 naar 36,2 en nu weer 36,9. Dat is hem dus geweest. Nu zijn mijn ovutesten ook weer negatief, dus hij is geweest en we zijn aan het klussen geweest. Nu dus voor een keertje op het goede moment geklust (denk ik). Het rare is wel dat ik normaal heel veel "last"heb van mijn ei, maar nu voel ik helemaal niets. Ik heb een paar steekjes gehad, maar verder niets. iedereen die zwanger is voelt daarna toch vanalles, maar ik voel nu niets. Het is natuurlijk ook wel erg vroeg. Het lange wachten tot 9 mei gaat beginnen. Ik heb me voorgenomen niet weer bij alles me af te vragen of het normaal is (help me dat AJB herinneren als ik weer met een lijst kom van dingen die ik voel). Ik ga letten op mijn temp en verder niets (zeg ik nu). In Hoorn helaas minder goed weer (het gaat denk ik zo regenen). Komt niet erg goed uit als je gaat BBQ-en. fijne avond, Kaat
badkip, gefeliciteed met je ei. Mup, klussen geblazen meid. loopt idd bijna gelijk met je banner. hier mooi weer, zijn even bij me schoonouders op de boot geweest. nu weer thuis, haantje ligt in bed, heet echt dit weekend z'n bui niet....... zo zonde van me vrije weekend, volgend weekend moet ik weer werken. Ga zo maar weer f aan me scriptie verder. Temp vanmorgen; 37 FF geeft nu aan dat ik me eisprong heb gehad. ben benieuwd....... Afwachten nu maar en hopen dat me temp zo blijft