[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hey Delilah,
    mijn vriend zegt ook zodra het zover is ga ik wachten tot de 3 maanden voorbij is..voordat ik ht tegen iedereen zeg..ben benieuwd als het zo ver is of hij daad werkelijk zijn mond kan houden..hihi..
    liefs nikky

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey xnikkyxKIP, hahaha...

Het is hier altijd gezellig hoor! Ik hoop voor jou ook dat je snel goed nieuws kunt gaan verspreiden en dat je oma het mag horen natuurlijk, zou super zijn voor kerst!

3. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    zie wel dat het bijna weekend is , kan niet meer spellen :D,
    Ja haantjes....als je ze iets vraagd dan weten ze niks, maar als het puntje bij paaltje komt dan komen ze met wat leuks op de proppen.
    Gelukkig maar:)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat gaat niet lukken joh! :)

Maar ik heb zoiets natuurlijk kan het mis gaan maar als dat zo is wil ik dat ook kunnen delen met mensen dus waarom zou je het dan niet vertellen?

Loop nog niet met een bord voor mijn kop met erop "ik ben zwanger" maar familie zoals, pa's/ma's/broers en zussen mogen het van mij wel weten hoor, mocht het mis gaan kan ik ook met ze praten toch maar daar gaan we gewoon niet vanuit!

Maar wat zou jij willen dan?

5. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    haha, ja idd hoop ik ook!ik ga me der niet veel op fokussen..(alhoewel het erg moeilijk is) haha
    je wilt er niet constant aan denken...maar goed ben positief, als het komt dan komt het!
    bij jouw komt er ook een spannende tijd is zeg!4 weken zwanger!super!
    gefeliciteerd!

haha ja zou als het zo ver is echt van alle daken wille gillen dat ik zwanger ben..maar daar mag ik nog even mee wachten..
    liefs nikky

6. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    haha ik denk het ook niet hoor!ik denk dat hij ook zo super blij is dat hij het ook niet haalt..hahaha :)
    en vind dat je wel gelijk hebt!
    als het dan fout gaat (als) dan kan je wel met je ouders er over praten..dat is wel goed!en denk dat dat ook zeker prettig is!

ik zou het natuurlijk ook zeggen!ik ben zo een flap uit :( haha..
    liefs nikky

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

nou xnikkyxKIP, mijn tijd kwam ineens heel snel hoor ;) Gewoon positief blijven en nu gefrustreerd hier op het forum hangen maar gewoon gezellig kakelen hier doet een hele hoop want hier zijn ineens een hoop kipjes zwanger!

En uhhh KIP11, dus het is niet alleen mijn haantje, hahahah....

8. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal.

Denk dat ik het ga uit gillen als het zover zou zijn mijn man daarentegen is nuchter die zou het wel 3 maanden geheim houden, zegt hij nu, eerst zien dan geloven :)

En antwoord op de topic : klachten na mijn eisprong zijn gevoelige borsten en zeurende pijn onderin de buik.

9. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    nee mijn haantje kan er ook wat van :)

10. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hey hey,
    zo gaat wel snel hier zeg hahaha....leuk!
    ik blijf gewoon gezellig hier kletsen.. :p
    las ook dat jullie hyves hebben...leuk ik ook!
    hoe lang heb jij er over gedaan om zwanger te worden?
    liefs nikky

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lovely chickens, jullie gaan weer veel te snel! :)

Verlies ik net bruin slijm, nu weer helemaal niets, hahaha! Maargoed, toch denk ik wel ongi te gaan worden!

Ik kan het ook zeker niet geheim houden, dat kan ik je nu al zeggen! :D Hahah!

12. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    wauw lindaS 2 weken overtijd? Wil jou geen hoop geven maar bruinig verlies hoeft niets te beteken, kan oud bloed zijn. ;)

Hoop dat je toch zwanger bent! heb je al getest?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey BloemKip ;)

Mijn man is ook supernuchter hoor, toen ik mijn kwaaltjes van na mijn ei opsomde zei hij je moet niet denken dat alles nu met een zwangerschap te maken heeft he en 2 dagen voor mijn NOD had ik vreselijke pijn en toen zei hij ook dat heb je altijd als je ongesteld moet worden maar 1 dag voor mijn NOD sloeg hij helemaal om en toen ik hem de test liet zien wilde het het ook aan iedereen kwijt, hahaha!

Ik had ook die klachten die jij hebt, hopelijk is dat voor jou ook een goed teken!

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Uiteraard laat ik het weten ;)
    mocht het dit weekend raak zijn, dan zullen we het wel rond de kerst vertellen (als we dat volhouden :p )

15. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    zo jij bent al ver overtijd :p
    ja bruin is oud bloed!heb ik ook gehad!zat namelijk aan de prikpil waar je niet meer ongi van werdt en daarna kreeg ik ook veel bruine prut om zo maar te zeggen!oud bloed...!
    dus het kan een goed teken zijn,
    liefs nikky

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Onze hyve is: http://onze-sksb.hyves.nl/ als je wilt weten hoe dat hele kippengedoe is ontstaan moet je eigenlijk 100 blz. gaan bijlezen hahaa...

Dus meld je snel aan zou ik zeggen ;)

Nou dit was de eerste maand dat wij de eierwekker erbij hebben genomen en er echt voor wilde gaan en dus gingen klussen op de vruchtbare dagen :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kip11 je zult je haantje niet meer herkennen straks, hahaha!

18. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Hai delikipje!.... :D

ooooh ik weet precies wat je bedoelt, soms fantaseer ik over een baby dan zegt ie "loop nou niet te hard van stapel " echt een brombeer is het. Dus daarom zeg ik ook, hij heeft te veel praatjes want hij zal denk ik ook de eerste zijn die de boel bij elkaar schreeuwt als het ooit zover komt haha.

afgelopen nacht had ik toch een zeurende pijn in mijn onderbuik jongens, niet normaal. Nooit eerder gehad. Maar ja het is nog te vroeg om iets te speculeren. ;)

Thanks hoop het voor iedereen met een kinderwens. -x-

19. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    oke!thanxx heb me aangemeld, nu nog even wachten :D ..
    ik kan niet echt kijken wanneer ik super vruchtbaar ben,mijn cyclus is zo raar..hihi..
    ik ben nu begonnen met temperaturen...
    en volgens de banner moet het vandaag me vruchtbaaste dag zijn..dus ga gewoon klussen!haha..
    we zien wel hoe of wat!
    liefs nikky

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben nog aan het ontpillen, dus ik weet totaal niet wanneer ik ongi ga worden.. Heel lastig! Maar heb maandag getest en was niet zwanger, dus ik denk nog steeds aan het ontpillen! Nog even afwachten dus! :D

Ik zit nu op het moment dat ik eigenlijk gewoon ongi wil worden, zodat ik weet dat mijn lichaam het allemaal zelf nog kan! Misschien een beetje raar, maar aangezien mijn test nega was, ga ik niet uit van een zwangerschap.. Hoewel ik nog wel steeds zere liezen heb, RAAR!

Deel Deze Pagina