Queenie; doe je wel voorzichtig met bowlen, je bent zwanger! Niet te zwaar tillen! Maar zeker gezellig! Ik weet nog niet wat ik ga doen vanavond, ik denk naar vrienden!
Hier zitten geen stomme oenen! Dit was voor ons de eerste keer dat we met de eierwekker naar bed gingen en er echt voor wilde gaan en dus in mijn vruchtbare dagen gingen klussen!
hey ben ik weer even gauw.. ik heb namelijk de laaste dagen last van veel bultjes(puistjes) op mijn armen en borsten vooral tuusen me borsten... en me tem van vanmorgen 11.00 uur 36,6 en net was hij 37,2..weten jullie misschien wat dat betekend? liefs nikky
Dr. Lin! Nog nieuws daar beneden? Al blauwe lippen ontdekt?! whahahhaa Het wordt hier steeds gezelliger, zijn toch nog mensen die ons niet te kippig vinden!
Hey, weet niet wat dat inhoudt met die temp.? Ik had wel ook wat meer bultjes en vooral een wat vettere huid maar dat heb ik wel vaker?! Nu ook bultjes op mijn voorhoofd dusssssss....
Ik ben niet zo bekend met temperaturen.. Sorry Maar dr. Linnie denkt dat je of vruchtbaar bent of zwanger @Delikipje; whahahaha, wel in mijn gezicht! Heb het koud vandaag! Maar dat komt ook omdat ik driekwart mouwen aanheb, stom stom stom Het leeft weer helemaal op hier! Maar vond het met jou alleen ook HEEEEEEEEEEEL gezellig hoor Delikipje! Wij waren wel echte die-hard! Het forum gaat voor het werk toch?!
thanxxx,ik wacht het gewoon af, het lijkt ook wel of me borsten iets groter zijn...me bh zit een beetje strak...en had net nieuwe gehaald ..haha.. nu gaan ik echt hoor!ga effies shoppen..liefs nikky
Linniekippielieverdje! Ja ik vond het met jou ook gezellig hoor, zeker weten! De kippen gaan voor het werk, altijd! Whahaha... Geldt dat dan niet bij blauwe lippen in je gezicht?! Jammerrrrr! (krijg wel een raar beeld bij die zin, blauwe lippen in je gezicht) Wel warm aankleden hoor, je mag niet ziek worden!
haha,blauwe lippen hoe kom je er op. komende weken gaat forum voor mij ook nog boven werk. nog 2 weekjes uitzitten bij oude baas en dan aan nieuwe baan beginnen. weet niet of ik dan onder werktijd nog zoveel tijd heb om te kakelen
heb ook geen verstand van temperaturen! kun je vast op de site wel vinden. ik ben vandaag echt niet vooruit te branden, heb net deel 8 van babyboom gekeken...
he mink, iedem probeer dat progamma echt te volgen. ben gisteren alleen uit eten geweest. gelukkig kun je het nog zien op uitzending gemist
Ik heb ook geen zin meer hoor! Wil of de hele dag hier kunnen kleppen zolang ik nog op werk zit of lekker naar huis maar ja, beetje werken hoort er toch wel bij
Whoehahahaha, ik zie opeens ook een heel raar gezicht voor me! Zou wel handig zijn, dan hoef ik niet telkens naar het toilet om te checken Ik vind het ook leuk dat de zwangeren nog steeds op dit forumpje zitten!
ha ha een kip met een blauwe lip ik heb trouwens nog niet gechect, maar jij delikip, klopt het? Ja verslavend babyboom. je kan het ook gewoon op hun site zien en dan zie ook alle stellen enzo.. ebest wel leuk