Superspion meldt zich 8) TOK! Ik ga toch maar even een inlegkruisje indoen, ben bang dat ik zo ga vloeien! Ghehehehe, dat woord heb ik nu altijd al eens willen gebruiken *vloeien*
ja die site check ik ook minstens 2 keer per week op nieuwe blogs. wie is jou favoriete babyboom stel?
whahahaha Linnie, misschien denken de mensen daarom wel dat je zwanger bent vanwege die blauwe lippen die ze zien! Ik heb het nog niet bekeken,hahahha ben niet zo'n onderzoekster als Linniekip maar ik zal mijn man eens vragen goed op te letten, whahahaha
ik vindt meerdere stellen erg leuk, Maar metname bij stellen die al zolang proberen om zwanger te worden leef ik helemaal mee. Sommige stellen vind ik echt bijzonder, bijv die jongen die in de supermarkt met een pop ging rondlopen... dat zou ik nou nooit doen hi hihihi Ik vindt het erg sneu voor die jonge vrouw die door haar man is verlaten, echt ongelovelijk!
hey linniekip; ga er maar vanuit dat dit straks een forum wordt voor zwangere vrouwen hihihihih positief denken
Ben weg kippies! Forum is nog steeds erg traag bij mij.... *snifsnottersnik* Kom of vanavond weer kijken of anders pas morgen.... best lang he? Weet niet of ik dat wel volhoud.... Ik hou onze SKSB-hyve goed in de gaten hoor, die is niet traag bij mij... Nou, kippetjes, kakelze! Maar niet te veel hoor, anders moet ik strax weer de wereld aan pagina's teruglezen! Naja, is eigenlijk ook best wel weer leuk! Tok! Xx
Ja er zitten zeker een paar byzondere stellen tussen. Met Diana en Jeroen leef ik echt super mee, ik heb echt een traantje gelaten toen ik zag dat ze zwanger was. ook Debbies verhaal vind ik ongeloofelijk. Ik snap niet dat iemand bewust bezig is met kinderen krijgen als hij al twijvelde over zijn relatie. Je vrouw vervolgens in de 3e maand van een zwangerschap verlaten voor een ander vind ik echt not done. Ik vind het wel goed om te lezen hoe ze het toch allemaal weer oppakt en volop van haar 2 wondertjes geniet
Ja het is wat he, hoe kun je dat als man zijnde over je hard verkrijgen. En hoe kun je dat je kind aandoen! Niet te geloven. Ja mooi om te lezen dat ze zwanger zijn geworden.. zeker omdat we zelf ook graag een kindje willen leef je helemaal mee.....
Zie je wel, ik steek mensen aan met mijn positiviteit (kippitief zijn)! Goed zo chickens, that's the spirit! We hebben de C, we hebben de H, we hebben de I, we hebben de C, we hebben de K, we hebben de E, we hebben de N ........... CHICKEN! *gooit haar been in de lucht en valt in een split* Ik hoor trouwens Mariah Carey op de radio; All I want for Christmas! *zucht*
Ja inderdaad zucht! Kom net van de wc af en heb het gevoel dat ik misschien och nog ongi kan gaan worden. Hoop het niet!
YEAHHHHHHH CHICKENWAVE! Linnie en andere kippies misschien wordt dit wel jullie jaar! veer-veer-veer-veer-veer-veer-veer
Oei, die split had ik beter niet kunnen doen! Wheohahahahaha Ik ben blij! En trouwens, weer helemaal niets he?! Gewoon geen rood te bekennen! Ghihihi!
he mink, dat zou niet zo mooi zijn natuurlijk. maar niet te vroeg wanhopen he. kijk het nog even aan. sommige meiden worden ook licht ongesteld als ze zwanger zijn. dus rode vloed is niet perse slecht nieuws. veer veer veer
En daar is Linniekip's big smile weer! Whahahaha, blauwe lippen Delikipje maakt Linniekipje weer eens aan het lachen!
whahahaha jij maakt mij aan het lachen! Moet je maar niet van die uitspraken doen hoor, zie het gewoon voor me :