[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Das waar, ik had ook nog geen bloed, maar lichte afscheiding (VLOED) hahahahaha
    hahaha hebben we toch blauwe lippen hihihi
    VEER VEER VEER VEER
    DUIM DUIM DUIM
    TOK TOK TOK

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0

whooo ik las dit bericht tijdens alles lezen en moest meteen even reageren!

GEFELICTEERD OKK ! wauw wat goed nieuws zeg ! :D ik wens je een fijn moederschap toe en dat alles goed mag verlopen de aankomnde 9 maanden! super!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik dacht het net en Delikip tokt het net, hihi!

*veerveerveer* maar weer!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En dan doe ik nog 1 keer mijn liedje;

Vandaaaaaaaaaaaaaaaaag is BLAUW.... De kleur van mijn lippen! :)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En Queeniekip is ondertussen kaal van al dat veren! :) Ghehehehe! :D

*houdt haar handen voor Delikip haar snaveltje* SSSSsssttt, niet zo hard tokken, anders horen ze je nog! 8)

6. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    pas maar op straks krijgen we nog smurfen babies :p

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

VANDAAAAAG IIIIS BLAAAAUW, WAT BLAUW HOOR TE ZIIJIJIJJJJN!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    'Grote Smurf, ben ik al bijna zwanger?' :)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Spannend.........!

Xx

10. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    ja smurfin we zijn er bijna

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    straks wordt het:
    ik ben een kip en ik voel me dik
    Het eerste ei en je maakte papa en mama blij.
    Je staat op 1e rang je bent een vip.
    door de splagaat van je moeder, kreeg ze een blauwe lip.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

"ik haat wachten" ----> moppersmurf!

Oh nee, jij bent klussmurf, whahahaohoeoeoeoe

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    107 paginas jeetje mina?!

ik heb alles gelezen ben nu alweer de helft vergeten!
    ik zie dat er weer nieuwe meiden bij zijn gekomen, gezelllie ! :) en welkom !

Mink ik blijf duimen voor je en voor Linda ook ! cmon ! :D :D

nou hier is alles rustig, sorry dat ik wat minder aanwezig ben dan voorheen, maar heb vanaf mijn nod gewoon shago buien, en zit niet lekker in mijn vel! eigenlijk daarvoor al niet maargoed ik denk toch echt dat het door die griep komt die heerst!
    + dat ik net als ieder ander aan het werk ben smorgens en pas smiddags kan koekeloeren op de site en dan eerst alles moet bijlezen :p
    ik heb met mijn vriend erover gehad, en denk dat we binnekort maar is naar de HA gaan om te vertellen wat we willen en dat we ruim jaarjte bezig zijn, mischien mis ik wel iets, en heb ik niet genoeg hormonen e.d ook moet ik er heen omdat ik er gewoon niet uitzie, zie er heel moe uit, heb last van wallen en moet aankomen. denk dat het geen verkeerd idee is.
    kan ook nog zijn omdat k al een teer vrouwtje ben en met gewrichtklachten loop ( reuma @ familie ) waar nog nooit iets uitgekomen is bij mij.
    dus heb heel zooitje waardoor het mischien wel niet lukt. ik denk zoiezo dat je lekker in je vel moet zitten wil het echt goed lukken.

even kopje koffie pakken BE RIGHT BACK !

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

whahahahahaaaa MINKIE!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Nikikippie, ben blij je hier weer te zien en fijn dat je even je hart lucht!

Als jullie het idee hebben dat jullie na de HA moeten gaan dan zeg ik; doen! Misschien kan die verder helpen, misschien is het niks en lucht het toch op!

Kan me goed voorstellen dat je sachie bent maar blijf hier niet weg joh, lucht lekker je hart en laat ons je een beetje helpen en opvrolijken als het kan!

xxx

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey nikitje,

Dit klinkt allemaal best ernstig.
    Kan me voorstellen dat je naar de HA gaat. Lijkt me wel goed om eventueel dingen uit te sluiten.
    Ik ben zelf ook ligt ik weeg net 50 kilo en ben 1.68.
    Ik heb ook veel lichamelijke klachten en ben al vrij snel bij de huisarts geweest voor inwendig onderzoek. Dit heeft mij echt gerustgesteld. Gezien jullie al een poosje aan het proberen zijn, zou ik toch naar de HA gaan..
    Spanning kan wel beinvloeden, maar hoeft niet perse.... Ik hoop wel dat je je snel weer wat prettiger gaat voelen, maak me wel een beetje zorgen....

17. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    thanks girls voor jullie begrip.
    ja ik ben 1.60 en weeg net 45, is te licht volgens mij. ik probeer nu zoveel mogenlijk te eten vooral smorgens omdat ik dit nooit deed ! gaat opzich goed, rond 12e ben ik al misselijk van de honger omdat uik nu dus smorgens eet dus opzich wel goed teken en dat mn lichaam er nu om vraagt
    en ja wat spannening betreft heb ik wel, net verhuist, helemaal opnieuw beginnen en wil gewoon dat aaallles goed komt :) en nieuwe baan e.d kost me ook soms veel moeite omdat je je best wil doen en alles wil behouden allemaal. alleen fulltime lukt niet meer, anders zit ik straks voor mn 30e in de ziektewet dus heb mezelf gezegt nooit meer fulltime te gaan werken. en buite dat ik ben niet alleen 8)
    gaat met jullie voorderest ook goed allemaal?

18. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje kluskip,

Hoewel het natuurlijk nooit kwaad kan om even naar de HA te gaan lijkt t me best eng om de eerste stap naar de MM te nemen.
    goed in je vel zitten en een gezond gewicht zijn natuurlijk wel factoren die een rol kunnen spelen.
    verder maar niet meteen van doem scenarios uitgaan he. Wellicht is het iets kleins waardoor het nog niet gelukt is en heeft de HA er een hele simpele oplossing voor.
    Heel veel succes. En hou moed, je droom komt vast wel uit.

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Nikikipje,
    Als je het goed bekijkt, zijn wij verhoudingsgewijs gelijk met elkaar. Ben jij altjd licht geweest?
    Ik eet smorgens ook niet zoveel, maar de laatste tijd wel meer.
    Bruin brood eten, veel goede vezelrijke tussendoortjes, banaan is ook goed. En meerdere malen tussendoor eten,misschien heb je een snelle spijsvertering en dan blijf je dun, vandaar de meerdere tussendoortjes, (doe ik ook)
    Ik ben laatse 4 kilo aangekomen, toen werd ik ziek en je raad het al, kan weer opnieuw beginnen...
    Weet er alles van!

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    helemaal waar hoor! ben ik mee eens.
    wat is MM? waar staat dat voor ?
    en mijn moed geef ik niet op hoor, mijn dag komt ook nog heus net als ieder ander ! :D

Deel Deze Pagina