[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Volgens mij praat ik met mijn evenbeeld.
    Ik heb het afgelopen jaar 3 banen versleten omdat ik mijn draai niet kon vinden. Ook hebben wij een huisgebouwd of te wel STRESS!
    Het jaar ervoor heb ik een burn-oud gehad en ik werk niet meer fulltime en ik mis het ook niet....
    Je kan beter voorkomen, dan uiteindelijk net als mij genezen, want dat is een nare en lange weg....
    Neem please tijd voor jezelf en probeer te genieten...

2. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Ja het klinkt inderdaad of je vrij licht bent, maar goed als je gezond eet kun je natuurlijk niet veel meer doen. En verhuizen nieuwe baan ed. gaat ook niet in koude kleren zitten. ik wissel nu al voor 2e keer van baan en ga in maart voor de tweede keer verhuizen dit alles in korte tijd. Best intensief, en niet bevoordelijk voor snel zwanger worden. Door de stres op mijn huidige werk is mijn Hormoonhuishouding ook weer door de war en is mijn Cyclus niet bij te houden.
    Ben wel blij voor je dat je een parttime baan gevonden hebt, in mijn vakgebied is 32 uur het minimum, maar dat is in mijn ogen echt nog te veel om te combineren met een gezin.

MM staat voor Medische Molen

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik ben altijd licht geweest. zit in de familie! was altijd het zorge kindje volgens mn mammie :D :D
    ja ik kon ete wat ik wou kwam niets bij, en nu nog steeds! als ik maar rond de 50 zou wegen, iets meer in mijn gezichtje, staat zo mooi volgens vele, dan zou ik al blij zijn!
    ik eet nu smorgens brinta, ook heel gezond en smiddags 2 broodjes met sinassappelsap..en daarna ff bakkie koffie. en dan wat later mischien nog iets. en ja zoiezo avond eten erbij, altijd vol bordje tot nu toe.
    nu savonds na het eten heb ik veel minder trek dan laatst tijdens het wachten op mijn nod ZO gek ! nu heb ik dat niet meer. mijn darmen doen ook weer normaal. geen pijn en alles is ook weg.
    wel nog hele moeie benen,Echt futloos , en alsof ik een dag niet heb geslapen ,zo voel ik me heel snel. maar dan blijf ik wakker want ander slaap ik mischien savonds niet.
    en mijn ongesteldheid is ook bijna weg, denk alleen vandaag en dan is mijn ongi weer voor bij. 5 dagen menstruatie gehad.

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    'Want ik ben klein en hij is groot en dat is niet eerlijk' *Kalimero*

Haha, ik ben nog nooit te licht geweest, verdorie! Nee hoor, ik heb een keurige maat 36/38 en ben niet ontevreden :D

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    zou goed kunnen dat ik dat ben! dat hebben mensen wel is , ook ik denk ik hey je lijkt mij wel weetje. net als een dubbelganger.
    jij heb dus ook 1 en ander mee gemaakt, was vast moeilijk voor je meid!
    :( maar gaat nu wel beter met je ?

ik zal vast genezen met de andere mankementjes die ik nu heb , heb die gewrichtklachten nu al ruim 5 jaar( denk ik ongv ) en is chronisch allemaal geworden, denk ook omdat ik er eigenlijk net echt 2,5 jaar mee bezig ben dat ik d8 van hey volgens mij heb ik reuma of iets. en dat ik ging laten testen, heb zelfs bij een reumatoloog gelopen.maar ben ik weggegaan ivm verhuzing en heb nu weer even neits.
    tijd voor mezelf , ja zekers , lekker joh :D :D jij ook doen he!

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    nikitje; sávonds na 8 uur neemt je lichaam voedsel op maar verteerd niet, dus dat kan ook nog wel eens helpen. Ik eet ook meer pasta's en sausen.
    Daarnaast kan het zijn dat je maar echt minimaal kan aankomen en je omgeving blijft toch wel zeggen dat je dun bent. Ik zei een keer:
    draai je eens om, ik zeg toch ook niet dat jij een dikke reed hebt? sinds dien hoor ik er weinig over.
    Ik hoop dat je je weg hier snel ik kunt vinden, want dit kan ook veel stress geven, terwijl je mooi bent zoals je bent.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik was altijd ontevreden (verkeerd zelfbeeld) had ook 36/38 en ging heel erg letten op mijn eten, pfff droog brood eten en toen kwam ik aan, maag en darmen werkte niet meer zo best nu maat 40/42 en ben gelukkiger als daarvoor!

Denk nu ik leef en maak er wat van, eet normaal en probeer genoeg te bewegen, vind het wel prima... Vrouwen maken zich altijd druk om hun gewicht... Zou wel wat slanker willen zijn hoor maar ik ga me er niet druk meer om maken dat heeft bij mij alleen maar de andere kant op gewerkt in het verleden...

Ik hoop dat we allemaal in ieder geval gelukkig zijn met wie we zijn van binnen! Ik vind jullie in ieder geval allemaal superrrrrrrrr ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goed gedaan Mink! Mensen die wat te zeuren hebben zijn zelf ontevreden anders zeuren ze niet over iemand anders uiterlijk!

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oke dan weet ik dat :p ( MM ) weer iets geleerd!
    vervelend is dat he , dat als je even niet oke voelt dat je syclus daardoor kan veranderen, kan egrijpen dat dat erg irritant is. hier is dat dus ook zo. ene keer 33 dan 35 of 28 en dan weer meer. deze maand was het dan ook 32! laat het zo blijven ... :)
    ik ben ook blij met mijn partime baantje, heb altijd 32 uur gewerkt.
    ( behalve toen ik op de bloemeveiling werkte in aalsmeer ) soms wel 50 uur met feestdagen! ( of meer... )

je werkt vast in de zorg ?
    zoja, ik ook! ik heb mijn diploma als assistent helpende, mag alleen adl taken verrichten. maar dat doe ik dus niet meer.
    nu help ik met algemende dingen en doe ondersteunde functies. zoals eten brengen, koffie thee geven, en wat afwasje sen de was sorteren en praatje maken. daarnaast werk ik ook nog bij een ander bedrijf, als alfahulp ( schoonmaken bij mensen thuis ) heb daar nu 1 client 2x in de week voor 3 uurtjes, en dat andere is dan op nuluren contract maar tot nu toe zeker 3 dagen voor gewerkt. zo kom ik er ook wel.
    het si de bedoeling om zo door te stromen of eventueel intern een opleiding volgen? dat is iig mijn doel om zo binnen te komen voor een eventuele vaste contract , heb ej gewoon nodig voor later. ZEKERHEID !

en zonee , wat doe je dan? :)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Delikipje; Ben ook tevreden met mezelf hoor! Ik ben wel slanker geweest hoor, maar sinds ik samenwoon ben ik wel een stukje dikker geworden! Maargoed, mijn ventje vindt me nu mooier dan toen ik dunner was, dus dat is weer mooi meegenomen! Ik ben gezond en heb alles wat mijn hartje begeert, wat wil ik nog meer... (een baby natuurlijk ;) )

Ik vind jullie ook superkippies! :D

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja dat gevoel ken ik wel delilah ! ben blij voor je dat je je ok voelt als je nu bent, heel goed van je en zo moet het ook! een goed voorbeeld!
    ik heb heel af en toe verkeerd zelfbeeld, niet meer dan jaloezie :p maar zo zijn vrouwen nou eenmaal( concurentie af en toe )
    mijn vriend vind me mooi zoals ik ben, hij heb voor mij gekozen! en ja dat er mooiere lopen kan hem niks schelen ze hebben vast een een vervelende karakter ( die meiden heb je veel :p )
    en ja dat ik me druk maak is logisch, ikw eet als ik wat bijkom dat ik me denk ook veel lekkerder in me vel zal zitten, geloof ik heilig in! en vind het best goed dat ik weet waar het mischien aan kan liggen.
    en bewegen doe ik ook Superveel!

ik heb maatje 45 van schoenmaat ( awwwww :p )
    en 176 voor broek? tenzij het diesel is dan maatje 12 hahaha
    wel lekker goedkoop shoppen bij coolcat, altijd zulke mooie kleding!
    ik heb zin om naar de kapper te gaan, ik heb een heel mooi idee !

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja ik heb de afgelopen 5 jaar ontzettend veel meegemaakt en veel traumatische ervaringen opgedaan.... Mijn kracht is altijd geweest om positief te blijven denken, hoe moeiljk dan ook en dat houdt mijn koppie boven water.
    Ik heb ook een bloedonderzoek en alles gehad, was bang dat ik ook reuma had.
    Nu achteraf blijkt dat ik erg allergies ben voor stof en Bronchites heb. Geen Reuma. Daarnaast heb ik alle klachten van chronische vermoeidheid, alleen mogen ze dat niet vaststellen..
    Maar ondanks alles ga ik gewoon door en hoop ik dat geluk ook ons pad mag kruizen.
    We hebben het goed, we hebben een prachtig huis en beiden een goede baan, dus mag eigenlijk niet klagen.... dus dan doe ik dat ook maar niet ha ahaha...
    Ikzeg altijd dat als er iets gebeurd, dit met een reden op je pad komt....

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    huh maat 45! of bedoel je 4.5

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Moet je doen Nikikipje, lekker jezelf verwennen, als je je goed voelt vanbinnen werkt dat uit naar buiten en andersom, heerlijk zo'n wisselwerking!

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ja jezelf lekker laten verwennen!

goed plan...

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    zo ga ik het doen binnekort, zo heb ik hte volgens mij wel is gehad, maar wil het nog een keer!
    dat haar heb ik ook ongeveer

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    heb Simon en Carfunkel opstaan en ben hard aan het meezingen. Ja ik luister nog naar platen inplaats van cd's..... heerlijk!
    zwing zwing zwing

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey nikkipje, dat is echt mooi....

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    wat is 4.5 ? haha
    nee schoenmaat ( kindermaatje ) 45

20. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb een technische achtergrond maar ik heb wel heel dicht bij de zorg gewerkt. Hiervoor ontwikkelde ik electrische rolstoelen & scootmobiels en nu werk ik aan een onderzoeksproject bij een kenniscentrum voor de zorg.
    In januari begin ik aan iets heel anders dan kan ik weer leker gaan ontwerpen.
    Op zich heb ik qua diploma's voldoende in mijn zak voor de toekomst, maar in de techniek staan ze niet zo open voor parttime werk.

Deel Deze Pagina