jatoch vond ik ook , bovenkant is al licht met highlight, dus zou alleen nog de onderkant donekrder moeten ps; ik heb heeel erge spierpijn op mijn borstkast richting oksel en aan binnekant van mn oksel doet zeer men ! straks in bad ofzo.
ja zeker leuk dat haar! lekker naar de kapper en je zelf verwennen. Volgensmij zitten hier stuk voor stuk hartsikke mooie meiden in het topic en als je je zelf mooi vind straal je dat ook uit, waardoor je nog een stukje mooier wordt
Linnie gaat ook weer naar de kapper vanavond! Zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben op Hyves, heb ik krullen van mezelf! Aangezien ik van nogal bizarre kapsels hou, ga ik vanavond weer lekker gek doen Hihi! Het is wel nodig ook zeg!
ooh oke! netjes hoor, zie je niet veel, vrouwen & techniche achtergrond! fijn dat je ook iets kan doen straks wat je echt leuk vind en ja diplomas blijkt maar weer dat dat erg belangrijk is voor in de toekomst. als je zoals wij ouder word besef je waarom je vroeger zo je best moest doen
ik ga jullie weer verlaten, heb zo een afspraak. Vrees dat ik pas na het weekend weer mee kan kletsen , dus dat wordt dan flink bijlezen Kakel ze
Hahhaha.... Linniekip! Volgens mij doe jij wel vaker gek aan die foto te zien he Wat ga jij doen dan met je haar? Ik laat het altijd maar groeien, hangt nu bijna weer op mijn dikke reet, whahahhaa
hahaha dikke reet? dat zeg je niet he over jezelf wat zitte we nou net te bespreken potverdorie ! haha gekke meiden !
Hey nikikipje, jij staat toch op hyves? Je staat met nog iemand op de foto toch? Nou niks mis met je hoor! ook niet dat ik je te dun vind. OOHHH een kindermaatje, snapte het al niet hahahahaha. ik heb maat 37 en een half, dat is 4.5 in americaanse maten. Ik werk wel in de zorgsector. Ik ben zaakwaarnemer en dat houdt in dat ik trajecten voor clienten uitschrijf en deze in gang ga zetten. Ik heb SPH gedaan.
zo we zijn over de 100 heen en niet zo'n klein beetje ook zeg! pagina 110 al! moet nog even bijlezen maar las al wel dat er weer een kippetje zwanger is! geweldig zeg! Hoop dat we in dit tempo door gaan dan zijn we straks allemaal zwanger ga zo ff boodschappen doen en kom dan wel weer kijken
zo we zijn over de 100 heen en niet zo'n klein beetje ook zeg! pagina 110 al! moet nog even bijlezen maar las al wel dat er weer een kippetje zwanger is! geweldig zeg! Hoop dat we in dit tempo door gaan dan zijn we straks allemaal zwanger ga zo ff boodschappen doen en kom dan wel weer kijken
In de trant van positiviteit; Op je lekkere reet! Ik heb nu aan 1 kant een stukje weggeschoren, het klinkt erger dan dat het is hoor (zie foto's Hyves) en ga mijn pony weer helemaal kort laten knippen! Je moet het zien, want zoals ik het nu vertel klinkt het voor geen meter! Het is heel apart, maar toch heel leuk! En geloof me, het is ook weer niet zo kinky, want ik zit op kantoor Heb er zin in!
ja met die lekkere jongen bedoel je? hahahahahaha ! maar ikz ie er nu anders uit hoor echt verrot gewoon hahaha wel fijn dat je me niet te dun vind maar denk als je me ziet dat je denkt ja mischien toch iets meer! op foto zie je r altijd anders uit he. aha ja sph ken ik wel ja, nette baan hoor!
whahaha gekke kippen jullie maken me weer aan het lachen! Lekker jonge zegt de een, de ander praat over een kapsel die je inderdaad moet zien want het beeld dat ik in mijn hoofd krijg zal het toch niet wezen, hahaha... jantje huilt jantje lacht aan deze kant van de pc!
hahaha ja toch en dat beeld wat ik heb moet ik aan gabbertjes denken, die meiden dat ze voor de helft geschore zijn haha , ja ik moet het zien denk ik