[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb de pagina's terug ook al wat namen getiept.

Pearl, Shadow,

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou moe! Heb ik net een heel verhaal getypt over de echo en de VK van vanmorgen, druk ik op ctrl-c om even iets te kopieeren, sluit-ie mijn hele internet af! Nu moet ik het hele verhaal opnieuw typen... Nou, tot zo dan maar!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Oeps, dat is helemaal niet zo best. Succes met type weer.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Succes met typen Queen!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    we lezen het zo queen

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik riep net dat ik wel eerder naar huis wilde zegt mjin collega dan doe je dat toch :rolleyes:

Zal ik het doen of niet?

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Je bent gek als je het niet doet.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja zo kun je het ook zien ;)

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    met mup eens!. Heb je het weer al gezien buiten deli ;)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey heey! :D

Zo, zal nu eerst maar eens even een verslag uitbrengen over de echo van gisteravond en het bezoekje aan de VK van vanmorgen!

3D/4D echo; We moesten er om 18.15u zijn, dus dat was wel vliegen met het eten enzo. Toen ik er eenmaal lag, besloot onze kleine uk zijn/haar gezichtje te bedekken met armen, handjes, beenjes en voetjes, zodat we er eerst niet veel van konden zien. Dus ik op mijn zij liggen, een paar keer mijn buik heen en weer geschud, maar dat weerhield ons beebje er niet van om even mee te werken.. Op den duur kregen we het gezichtje toch nog heel goed te zien hoor, en gapen dat de kleine deed! Ik geloof dat hij/zij in een uur tijd wel 8 keer ofzo heeft liggen gapen, daar hebben we ook een foto van! :) We zagen meteen dat hij/zij dezelfde bolle wangen heeft als dat Jamie destijds op de echo had, zo grappig! Ook hebben we het hartje natuurlijk mogen horen, en die ging snel! 158 slagen per minuut! Nu heb ik ook wel een druktemaker in mijn buik, dus of het daar misschien mee te maken heeft? Verder heeft deze beeb wel een wat tengere gezichtje dan dat Jamie had, dus mijn pa zei gister meteen al; "o, dan wordt dit vast een meisje!" Hij zegt ook altijd tegen ons als we het over de beeb hebben dat we 'zij' moeten zeggen... wie weet? Iig wij niet hoor, hebben het gister niet gezien. Tadaa! Kindersurprise!

Zo, zal eens even kijken of ik de foto's hierop kan krijgen. Moet er eerst even met onze camera foto's van maken... dusse... 2 b continued! :p

VK: Bij de verloskundige was alles goed. Bloeddruk was 114/59, en ik weeg nu 79,7kg terwijl ik vorige keer 80,5kg woog. Ook hebben we het hartje weer gehoord (ikke en Jamie natuurlijk ;) ), klonk net zo mooi als gisteravond! De VK heeft mijn buik ook even gemeten, die is nu 23/24 cm. Ze meet dan vanaf zo'n beetje de schaamstreek tot het eind van de bolle buik (hoop dat ik het zo goed uitleg...), de vorige keer was dit 21cm en dat was 18 april. Ik moet nu 30 mei weer naar de VK, dan gaan ze weer bloedprikken voor mijn Hb. De vorige keer was dit 7,7, is ook netjes.

Zo zeg, is best een heel verhaal geworden maar dan zijn julile in elk geval wel weer helemaal op de hoogte!

Xx

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Deli! Lekker naar huis gaan joh! Tis heerlijk weer! En je hebt dan eerder weekend... :p

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Klinkt allemaal goed queenie! Gelukkig! Ben benieuwd naar je foto's!

Ga denk ik ook wel eerder, heb een beetje hoofdpijn en ik moet straks om 6 uur ergens zijn en anders moet ik ook haasten...

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Wat zijn jullie plannen voor het weekend eigenlijk met dit mooie weer?

Hier in Delfzijl worden de Pinksterfeesten weer gehouden, en eigenlijk MOET je daarbij zijn! Er is sinds woensdag al een kermis hier, die blijft tot maandagnacht, en het gehele weekend vanaf morgen is er hier van alles te doen, kramerie overdag, 's avonds allerlei optredens van bandjes in kroegen, in de Evenementenhal komt een soort van drive-in show/disco iets met optredens elke avond en bij ons op de dijk zijn er elke dag optredens van bekende artiesten! Denk dat ik daar maandag heenga, want dan komt Chipz namelijk ook! Vind Jamie wel leuk (denk ik) ! En natuurlijk vind je vanaf een uur of vijf overal in het centrum en in de haven volle terrasjes en dronken bezoekers, hihi! Pinksteren is elk jaar hier groot feest!

Denk alleen dat ik er niet heel veel van meekrijg, behalve maandag dan, omdat wij morgen mijn schoonouders gaan verhuizen naar hun nieuwe huis en wij (haantje met hulp dan he ;)) dan dit weekend ook in ons nieuwe huis gaan beginnen met de vloer eruit te halen en nieuw laminaat te leggen..

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Queen, klink allemaal erg goed. wat leuk die echo!

Was die kleine erbij, toen jullie voor de echo gingen? begreep hij het een beetje?

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oja, en vanavond ga ik naar De Lama's! Lekker lachen! :)

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nee, Jamie was niet mee, die is wat langer bij oma gebleven. Hij heeft daarna wel de DVD gezien, en hij wees de hele tijd naar de tv en zei dan; "baby! kijk! da baby! Baby mama buik!" Ook heeft hij nog een kadootje van de beeb gekregen, een hele grote tutpop van een koe! :) Ze hadden geen kippen....

17. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Pff zou eigenlijk ook moeten poetsen maar heb dus totaal geen zin ! Misschien dadelijk eerst nog het bos in met de hondjes .. Met een maand of 3 zijn we toch verhuisd naar ons eigen huisje , dus heb niet meer veel zin om hier te zitten schrobben en schuren . :p
    Zijn er nog mensen met hond(en ) ?

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ikke ikke ikke vanaf morgen :) :) :)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jep, hier 2 hondjes zie album.

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    op pagina 1124 staat een link naar de foto.

Zei ze trots! :)

Deel Deze Pagina